abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25562782
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 19:51 schreef Koenz0r het volgende:

[..]

nee, toen ben ik naar jou mama gegaan, heb ik der flink geneukt, en daar ben jij het uitwerpsel van
das niet aardig om dat te zeggen, mijn papa is namelijk wel stoer in tegenstelling tot wat jij bent.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 18 maart 2005 @ 12:08:53 #202
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25562850
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 06:56 schreef marcoadam2003 het volgende:

[..]

Ik vind je wel een zielig ventje eigenlijk met je grote verhalen.
eerst doe je zo zielig dat je een klap heb gehad en niets terug heb gedaan.
Daarna ben je opeens zo stoer dat je hem wel even terug gaat pakken.
en dan neem je opeens je broer weer mee om hem te pakken met je 2 meter
en je kon die gozer zijn botten nog wel tellen zeg je..
wie lult er nou zielig, alsof ie opeens bang is geworden en snel er vandoor gaat op zijn scooter.
je moet een sprookjesboek gaan schrijven.
de wearheid alsch ene koe reeds...
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_25563999
Tjeemig de peemig, Koenzor krijgt een onzinnige klap, en dan wordt ie hier nog afgezeken door een stelletje fok-debielen ook.

De gedachtengang van Koenzor is volkomen normaal, bij iedereen zouden dit soort scenarios door het hoofd schieten als je zulk zinloos geweld op jezelf hebt meegemaakt. En zoals dat gaat zakt dat na verloop van tijd weg, en is de realiteit dat we doorgaans niet de wraak nemen waar we aanvankelijk aan denken.

Maar de kindertjes van fok gaan dus het slachtoffer afzeiken dat ie niet stoer genoeg is om zijn dreigementen waar te maken. Ik vind het heel stoer van je, Marcoadam2003, dat je TS een zielig ventje vindt met grote verhalen. En heel stoer dat je door de ballon heen prikt van een slachtoffer die wraakideeën heeft.

Maar qua inlevendheid in een slachtoffer ben je een IQ-loze low-life.

Laat TS hier toch lekker zijn emoties botvieren in het topic, iedereen die weleens zinloos geweld van Marokkanen heeft meegemaakt reageert zo. Nu wordt TS hier gekgemaakt, terwijl het hele probleem juist is dat geen mens weet hoe je zinnig moet reageren op zo'n onzinactie van zo'n marokkaan.

Ik vind het frustrerend om zo'n topic als dit te lezen - en te merken dat TS door het lompe volk hier nog eens extra genaaid wordt. Lang leve fok!
twee violen en een trommel en een fluit
pi_25564710
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Roquefort het volgende:
Tjeemig de peemig, Koenzor krijgt een onzinnige klap, en dan wordt ie hier nog afgezeken door een stelletje fok-debielen ook.

De gedachtengang van Koenzor is volkomen normaal, bij iedereen zouden dit soort scenarios door het hoofd schieten als je zulk zinloos geweld op jezelf hebt meegemaakt. En zoals dat gaat zakt dat na verloop van tijd weg, en is de realiteit dat we doorgaans niet de wraak nemen waar we aanvankelijk aan denken.

Maar de kindertjes van fok gaan dus het slachtoffer afzeiken dat ie niet stoer genoeg is om zijn dreigementen waar te maken. Ik vind het heel stoer van je, Marcoadam2003, dat je TS een zielig ventje vindt met grote verhalen. En heel stoer dat je door de ballon heen prikt van een slachtoffer die wraakideeën heeft.

Laat TS hier toch lekker zijn emoties botvieren in het topic, iedereen die weleens zinloos geweld van Marokkanen heeft meegemaakt reageert zo. Nu wordt TS hier gekgemaakt, terwijl het hele probleem juist is dat geen mens weet hoe je zinnig moet reageren op zo'n onzinactie van zo'n marokkaan.

Ik vind het frustrerend om zo'n topic als dit te lezen - en te merken dat TS door het lompe volk hier nog eens extra genaaid wordt. Lang leve fok!
Geloof jij alles wat je op internet leest?

Hoe naïef kun je zijn...

Pssst, trouwens, sinterklaas bestaat niet
War. War never changes.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 13:46:57 #205
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25565216
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 12:55 schreef Roquefort het volgende:

naïfe jankerd
pi_25568107
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:24 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Geloof jij alles wat je op internet leest?

Hoe naïef kun je zijn...

Pssst, trouwens, sinterklaas bestaat niet
Och, ik heb even in je profiel gekeken, woonplaats 'Sevenum'.
Dat verklaart je ongeloof, slaap lekker!

Ik woon al 35 jaar in Amsterdam west, geboren en getogen, en het is allesbehalve een ongelooflijk verhaal. Dagelijkse realteit man, en dit is de frustratie waar je als slachtoffer van dit soort onzin mee worstelt. Ik heb goeie marokkaanse vrienden, maar ik ken er zat waarbij net zo'n gestoord steekje los zit als bij die jongen die TS op zijn smoel ramde.

Leg jij eens uit hoe JIJ zou reageren op zinloos geweld? Jij zou daadwerkelijk rammen? Of je zou helemaal geen wraakgevoelens krijgen?
pi_25568126
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 13:46 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

naïfe jankerd
Analfabete VMBO-er.
pi_25568253
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:43 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik woon al 35 jaar in Amsterdam west, geboren en getogen, en het is allesbehalve een ongelooflijk verhaal. Dagelijkse realteit man, en dit is de frustratie waar je als slachtoffer van dit soort onzin mee worstelt. Ik heb goeie marokkaanse vrienden, maar ik ken er zat waarbij net zo'n gestoord steekje los zit als bij die jongen die TS op zijn smoel ramde.

Leg jij eens uit hoe JIJ zou reageren op zinloos geweld? Jij zou daadwerkelijk rammen? Of je zou helemaal geen wraakgevoelens krijgen?
het gaat er ook niet om of er nou wel of niet achtelijk marrocanen zijn. Het gaat erom dat TS zo quazi stoer doet. Een beetje zo'n 2e klas mentaliteit. Van kom we wachten hem na school op waarna er vervolgens niemand staat.
Fiets
pi_25569131
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:43 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Kom op zeg. Jij hebt mijn profiel gelezen, proficiat. Daar staat Sevenum, nou dan weet je waar ik woon, maar voor de rest weet je geen fuck van mij en de manier waarop ik de wereld zie. Daarnaast ontken ik nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar bij de manier waarop TS dit beschrijft gaat bij mij mijn bullshit-detector rinkelen. Daarnaast vind ik het behoorlijk naïef van jou dat jij wat je op internet leest klakkeloos als waarheid aanneemt.
War. War never changes.
pi_25569337
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 16:50 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

het gaat er ook niet om of er nou wel of niet achtelijk marrocanen zijn. Het gaat erom dat TS zo quazi stoer doet. Een beetje zo'n 2e klas mentaliteit. Van kom we wachten hem na school op waarna er vervolgens niemand staat.
Dat soort dingen gaan gewoon door je hoofd als zoiets meemaakt. Dat is geen 2e klasmentaliteit, maar dat is wat er in je hoofd omgaat als je zoiets hebt meegemaakt. Natuurlijk brengen de meeste mensen de wraakscenarios niet in de praktijk, die kort na zo'n gebeurtenis door hun hoofd schieten.
Het getuigt juist van een 2e klasmentaliteit om geen enkel benul te hebben wat er allemaal in iemands hoofd omgaat die zoiets heeft meegemaakt. Zo'n gebeurtenis is frustrerend, in je lijf wordt een hoop adrenaline aangemaakt van woede. De primaire instinctreactie om die stress-situatie op te lossen is dat je eerst gaat verzinnen wat je eigenlijk had moeten doen en vervolgens gaat verzinnen hoe je wraak gaat nemen.

De praktijk daarna is meestal anders, en op een gegeven moment laat je het maar gewoon hangen omdat je met wraak nemen niets opschiet. Maar dat maakt die reacties die je aanvankelijk in je hoofd hebt niet onzinnig. Je hersenen moeten simpelweg iets doen met de extreme gevoelens waar je ineens en onverwacht mee geconfronteerd wordt.
pi_25569543
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:29 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Kom op zeg. Jij hebt mijn profiel gelezen, proficiat. Daar staat Sevenum, nou dan weet je waar ik woon, maar voor de rest weet je geen fuck van mij en de manier waarop ik de wereld zie. Daarnaast ontken ik nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar bij de manier waarop TS dit beschrijft gaat bij mij mijn bullshit-detector rinkelen. Daarnaast vind ik het behoorlijk naïef van jou dat jij wat je op internet leest klakkeloos als waarheid aanneemt.
Het is synchroon aan de waarheid die ik regelmatig om me heen zie.

Het is naief om te denken dat als iets bij jou in Sevenum niet gebeurd, dat het onzin moet zijn.

Je denkt dat internet een grote speeltuin is waar iedereen er op los liegt en jij de scheidsrechter moet zijn die vertelt dat verhalen onzin zijn. Het zal je nog verbazen dat er soms ook weleens ware dingen gebeuren, waar mensen op fok over vertellen. Dat jij het niet kan voorstellen komt omdat het in jouw wereldje onvoorstelbaar is. Maar in mijn wereld kom ik vrijwel dagelijks langs creeps met volkomen onvoorspelbaar gedrag. Het gebeurt echt dat mensen zonder enige aanleiding een flinke dreun krijgen op een onverwacht moment. En natuurlijk blijft het wel eerder uitzondering dan regel, maar dat is precies waarom TS of een willekeurig slachtoffer zo reageren: Je verwacht het niet, het is absurd, je beseft veel te laat hoe je op het moment supreme had moeten reageren (direct smack in the face terug) en dan gaat je hoofd dit soort rare wraakgedachten etc. genereren.
pi_25569823
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:46 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Het is synchroon aan de waarheid die ik regelmatig om me heen zie.

Het is naief om te denken dat als iets bij jou in Sevenum niet gebeurd, dat het onzin moet zijn.

Je denkt dat internet een grote speeltuin is waar iedereen er op los liegt en jij de scheidsrechter moet zijn die vertelt dat verhalen onzin zijn. Het zal je nog verbazen dat er soms ook weleens ware dingen gebeuren, waar mensen op fok over vertellen. Dat jij het niet kan voorstellen komt omdat het in jouw wereldje onvoorstelbaar is. Maar in mijn wereld kom ik vrijwel dagelijks langs creeps met volkomen onvoorspelbaar gedrag. Het gebeurt echt dat mensen zonder enige aanleiding een flinke dreun krijgen op een onverwacht moment. En natuurlijk blijft het wel eerder uitzondering dan regel, maar dat is precies waarom TS of een willekeurig slachtoffer zo reageren: Je verwacht het niet, het is absurd, je beseft veel te laat hoe je op het moment supreme had moeten reageren (direct smack in the face terug) en dan gaat je hoofd dit soort rare wraakgedachten etc. genereren.
Dit is precies hetzelfde als wat je een paar posts terug al zei, alleen dan in een andere bewoording.

Dan zal ik mijn reactie ook nog maar een keer herhalen, zij het in een andere bewoording :
Ik zeg nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar dit individuele geval doet mij aan als bullshit. Dit baseer ik op de puberale manier waarop het beschreven is. Dit is het enige wat ik erover gezegd heb.

Jij weet hier vervolgens een complete profielschets vandaan te toveren, erg knap hoor.
War. War never changes.
pi_25570183
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 17:58 schreef GrootmeesterFlits het volgende:

[..]

Dit is precies hetzelfde als wat je een paar posts terug al zei, alleen dan in een andere bewoording.

Dan zal ik mijn reactie ook nog maar een keer herhalen, zij het in een andere bewoording :
Ik zeg nergens dat dit soort dingen niet gebeuren, maar dit individuele geval doet mij aan als bullshit. Dit baseer ik op de puberale manier waarop het beschreven is. Dit is het enige wat ik erover gezegd heb.

Jij weet hier vervolgens een complete profielschets vandaan te toveren, erg knap hoor.
Mooie kunst, dat als een puber zijn verhaal op fok zet dat het dan puberaal beschreven is.
  vrijdag 18 maart 2005 @ 18:17:48 #214
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_25570237
Wat een heerlijk topic....

Met als absulote überhelde Koenz0r en Erik1985...

Rikkie, was jij niet die ene kneus die zat te huilen over echte muziek???

Gast, beide staan jullie al te janken als een Kaantje jou kant op niest
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_25570246
Hehehe moet ff lachen...ga dit even volgen...wanneer komt deel 2??? Tis gvd net een soap
pi_25570756
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:14 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Mooie kunst, dat als een puber zijn verhaal op fok zet dat het dan puberaal beschreven is.
En al helemaal dat jij het dan meteen voor waarheid aanneemt
War. War never changes.
pi_25570940
tvp

1: Niemand kan bepalen of TS zijn verhaal waar is of niet. Dus vind ik uitschakeling doormiddel van mogelijke externe lichamelijke functies zoals bullshit detectoren een uitdagende en evenmin aannemelijk verhaal.

2: mocht het verhaal van TS niet kloppen dan is hij de enige die hier last van heeft. Wanneer mensen onwaarheden vertellen zullen ze dit zelf het beste weten. Daarbij hebben zij vaak geen second opinion voor nodig. Ook al zeggen ze van niet.

3: Het kan me eigenlijk geen reet schelen of dit verhaal waar is. Mocht dit verhaal niet waar zijn, dan zijn er genoeg verhalen die wel kloppen. Ik lees dit topic als een in de reeks van velen.

4: het stoort mij uitermate dat er hier op dit forum amateur psychologen met paranormale trekjes hun zegje doen. Deze mensen schijnen doormiddel van enkel digitale communicatie een willekeurige user te kunnen doorgronden middels het vaststellen van de desbetreffende leeftijd met de daarbij aannemelijke cognitieve ontwikkelings fasen.

Ugh.........
  vrijdag 18 maart 2005 @ 20:32:22 #218
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_25573057
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 18:59 schreef Marczilla het volgende:
tvp

1: Niemand kan bepalen of TS zijn verhaal waar is of niet. Dus vind ik uitschakeling doormiddel van mogelijke externe lichamelijke functies zoals bullshit detectoren een uitdagende en evenmin aannemelijk verhaal.

2: mocht het verhaal van TS niet kloppen dan is hij de enige die hier last van heeft. Wanneer mensen onwaarheden vertellen zullen ze dit zelf het beste weten. Daarbij hebben zij vaak geen second opinion voor nodig. Ook al zeggen ze van niet.

3: Het kan me eigenlijk geen reet schelen of dit verhaal waar is. Mocht dit verhaal niet waar zijn, dan zijn er genoeg verhalen die wel kloppen. Ik lees dit topic als een in de reeks van velen.

4: het stoort mij uitermate dat er hier op dit forum amateur psychologen met paranormale trekjes hun zegje doen. Deze mensen schijnen doormiddel van enkel digitale communicatie een willekeurige user te kunnen doorgronden middels het vaststellen van de desbetreffende leeftijd met de daarbij aannemelijke cognitieve ontwikkelings fasen.

Ugh.........
Wil je er over praten?
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_25573228
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 20:32 schreef D1 het volgende:

[..]

Wil je er over praten?
Mocht dit het geval zijn..

Zou jij dan luisteren???
  vrijdag 18 maart 2005 @ 21:00:15 #220
57586 Bananenman
-----------
pi_25573701
En, is 'ie al dood, Koenz0r?
pi_25576930
Ik ben het met Roquefort eens, en al die figuren die nu roepen dat ze terug zouden slaan, zijn volgens mij allemaal nog laffer dan de TS want die zouden het niet eens durven de posten.
Als je ineens zomaar word geslagen schrik je je kapot en gaan er hele andere dingen door je heen dan wat je ziet bij een James Bond film, je bent even in een shock.
Bovendien terugslaan is ook niet zo verstandig, het is al weleens voor gekomen dat iemand een klap kreeg en dat een derde het voor diegene opkwam en daar met diens leven voor betaalde.

Dus mensen denk even na voor je er een kijk-eens-hoe-stoer-en-grappig-ik-ben-topic van maakt
Een heer met stijl
pi_25578757
Als ik een Marokkaan aan zie komen fietsen spring ik uit voorzorg de struiken in. Misschien een tip voor volgende keer.
GIRO 800800
pi_25583248
quote:
Op vrijdag 18 maart 2005 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben het met Roquefort eens, en al die figuren die nu roepen dat ze terug zouden slaan, zijn volgens mij allemaal nog laffer dan de TS want die zouden het niet eens durven de posten.
Als je ineens zomaar word geslagen schrik je je kapot en gaan er hele andere dingen door je heen dan wat je ziet bij een James Bond film, je bent even in een shock.
Bovendien terugslaan is ook niet zo verstandig, het is al weleens voor gekomen dat iemand een klap kreeg en dat een derde het voor diegene opkwam en daar met diens leven voor betaalde.

Dus mensen denk even na voor je er een kijk-eens-hoe-stoer-en-grappig-ik-ben-topic van maakt
Maar het blijft altijd leuk om mensen te plagen die een kijk-mij-eens-stoere-verhalen-hebben-over-marokanen-die-mijn-slaan-topic maken.
Fiets
pi_25584221
quote:
Op zaterdag 19 maart 2005 11:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar het blijft altijd leuk om mensen te plagen die een kijk-mij-eens-stoere-verhalen-hebben-over-marokanen-die-mijn-slaan-topic maken.
Ik denk niet dat dat zijn bedoeling was maarja
Een heer met stijl
  zaterdag 19 maart 2005 @ 12:29:14 #225
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_25584369
ik denk van wel:

-eerst janken dat hij door een marokkaan in elkaar geslagen is
- dan gaan roepen dat hij wel eens even zou laten zien wie nu echt stoer was
- vervolgens terugkrabbelen en z'n broer erbij halen
- komt hij vervolgens die marokkaan opnieuw tegen, en die rijd nu ineens bang voor hem weg, terwijl hij de dag ervoor dat niet was? Ja ja..
- als je bij de eerste beste kritische post gaan antwoorden met "je moeder is een hoer en ik heb haar geneukt" maak je ook vrienden

er klopt dus geen ene fuck van zijn verhaal, en daarom geloof ik het niet.

[ Bericht 13% gewijzigd door greatgonzo op 19-03-2005 12:36:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')