quote:In de film wordt een koppel op vakantie getroffen door een tragedie, waarna vier verschillende verhalen worden verteld die plaatsvinden in Marokko, Tunesië, Mexico en Japan.
Een ijzersterke opmerking.quote:Op zondag 13 maart 2005 17:42 schreef Sokolsky het volgende:
Vond jij 21 Grams een mindere film omdat je Amores Perros al had gezien?
quote:De Mexicaan Alejandro González Iñárritu werd gelauwerd als de beste regisseur voor zijn film Babel.
Hoezo alwéér? En zo veel leken AP en 21G nou ook weer niet op elkaar, behalve dat ze allebei retegoed waren, IMHO.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal mee eens. Zowel Amores Perros als 21 Grams hebben hetzelfde trucje. Beide mooie films, maar de derde film heeft dat truucje nu wéér.....Maar goed, als ie weer net zo sterk is dan zal ik 'm dat maar vergeven.
Mee eens. AP was een briljante film ook al wat mij betreft vanwege de snelle rauwheid en directheid. 21Grams vond ik iets waziger, maar die moet ik nog maar eens keertje zien voordat ik er echt iets over kan zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zal ongetwijfeld een sterke film zijn, maar hij mag wel eens een nieuw truukje gaan bedenken, verschillende verhaallijnen die elkaar kruisen, mja.....
Maak daar maar 2 november van.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:44 schreef Arcee het volgende:
* Arcee heeft echt wel zin in deze film.
Releasedate: Netherlands 30 November 2006.
Iñárritu.
Crash had het wél goed gedaan. Wat een kutfilm was dat zeg. Het ging zo sloom allemaal.. En ik ergerde aan de wisseling van verhaallijn net toen het spannend begon te worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:29 schreef Herald het volgende:
Net gezien in de bioscoop. Vond hem tegenvallen. Sowieso lijken dit soort films, waarbij verschillende levens elkaar kruisen door een gebeurtenis de nieuwste rage uit filmland.
En een meesterwerk is het geworden! Moest gister een lastige sneak preview keuze maken: The Science of Sleep van Michel Gondry of Babel (beide toevallig met Gael García Bernal).quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:26 schreef Arcee het volgende:
Kortom: alle ingrediënten aanwezig voor een nieuw meesterwerk.
Dat vond ik dus niet. Het eerste segment gaat over die jongetjes, die spreken dezelfde taal. Het tweede segment gaat over de Mexicaanse oppas die noodgedwongen de kinderen meeneemt naar Mexico en bij de grens argwanend wordt behandeld door de douane. Heeft verder niks met taal te maken. In het derde segment spreekt Brad Pitt weliswaar niet Arabisch maar heeft een tolk bij zich. Enkel in het vierde segment is er echt sprake van barrieres omdat het meisje doofstom is wat haar minder in trek maakt bij jongens.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:04 schreef Patvs het volgende:
Het thema van (mis-)communicatie, hoe mensen door het niet spreken van dezelfde taal, volledig langs elkaar heenleven, is echt heel erg sterk. (en komt in alle verhaallijnen terug)
En dat heeft dan juist met het niet luisteren naar elkaar en/of het niet verstaan en begrijpen van elkaar te maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:22 schreef Herald het volgende:
Het gaat eigenlijk net als Crash meer over vooroordelen, want de berberfamilie wordt meteen beschouwd als terroristen, de Mexicanen als kindontvoerders en de vriendelijke dorpsbewoners als bloeddorstig incompetent volk.
Bij de grenspost heeft alles met miscommunicatie te maken. Eigenlijk is er niks aan de hand, maar doorda ze niet mogen uitpraten gaat het mis. Natuurlijk gaat het ook over verschillende culturen, en daardoor juist ook over taal en communicatie. De film heet niet voor niks Babel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:22 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat vond ik dus niet. Het eerste segment gaat over die jongetjes, die spreken dezelfde taal. Het tweede segment gaat over de Mexicaanse oppas die noodgedwongen de kinderen meeneemt naar Mexico en bij de grens argwanend wordt behandeld door de douane. Heeft verder niks met taal te maken. In het derde segment spreekt Brad Pitt weliswaar niet Arabisch maar heeft een tolk bij zich. Enkel in het vierde segment is er echt sprake van barrieres omdat het meisje doofstom is wat haar minder in trek maakt bij jongens.
Het gaat eigenlijk net als Crash meer over vooroordelen, want de berberfamilie wordt meteen beschouwd als terroristen, de Mexicanen als kindontvoerders en de vriendelijke dorpsbewoners als bloeddorstig incompetent volk.
Leuk, maar de beste man is een Mexicaan, zoals Amores Perros een Mexicaanse film was.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ooooow nou wordt ik wel heel erg nieuwsgierig.
Nee angel, niet te hoge verwachten krijgen, niet doen niet doen
Maar P en 21G waren beide erg mooi, ik hou sowieso van spaanse films (ja spaanse regisseurs met engelse films tellen ook mee) en van GaelEn ik vind miss Blanchett ene erg goede actrice.
En wat spreken ze in Mexico? Juist ja.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:44 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Leuk, maar de beste man is een Mexicaan, zoals Amores Perros een Mexicaanse film was.
Toevallig ook Pathe de Munt?quote:Op vrijdag 10 november 2006 00:29 schreef Sokolsky het volgende:
![]()
Top 100-materiaal.
Een beetje jammer dat die meisjes achter mij het wat minder waardeerden.
Ik doe mijn vermoeden maar even tussen spoilerstags:quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wat ontzettend mooi!
Ik vond de personages bijna om aan te raken, zo echt. En het verdriet, de wanhoop, de spijt en het verlangen van de hoofdpersonen waren al even tastbaar.
Van begin tot eind (helaas onderbroken door een pauze) compleet gebiologeerd zitten kijken. De vier hoofdlijnen, de zijlijntjes, de onderhuids kabbelende mini-lijntjes, de stiekeme lijntjes die je pas later begrijpt... meesterlijk.
Eén vraag: wat zou er op dat briefje van het Japanse meisje hebben gestaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dat vond ik juist van 21 grams. Zelden zo'n saaie film gezienquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:35 schreef Billie29 het volgende:
De verwachtingen waren hoog, maar het viel me zwaar tegen. Ik vond het een saaie pretentieuze film, zonder karakters die konden raken en vooral leunend op het clichébeeld dat er van de wereld bestaat. Ik kon het gapen echt niet onderdrukken. Vond Amores Perros en 21 Grams wel goed, maar Babel viel wat mij betreft meer in de categorie quasi-intellectuele interessant-doenerij.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik doe mijn vermoeden maar even tussen spoilerstags:Ja, plausibele verklaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, plausibele verklaring!![]()
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer komt de DVD uit?
Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur eens een kind naar school, steun Madalief!
Kerstactie: Fok! voor Madalief, deel 4: ¤ 2000 and counting!
[Madalief] Speciale acties voor een goed doel! + de V&A topics
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, plausibele verklaring!![]()
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Het zijn idd aparte verhalen met een hele losse link, die op zich toch weer boeiend is. Zo zie ik 't.quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Wezzel het volgende:
Ik begrijp niet wat de relatie is tussen het japanse meisje en wat er in marokko gebeurt. Haar vader heeft dan wel het geweer waarmee die vrouw is beschoten gegeven aan een van die marokkanen maar dit heeft eigenlijk vrij weinig met de film te maken. Ik vind het stuk over dat japanse meisje dus meer een verhaal apart, wat geen gevolg is van de beschieting.
Wie is het hier niet mee eens en vertel me waarom.
Zij is de ultieme exponent van miscommunicatie (' Babel'). De anderen hebben alle mogelijke middelen om met elkaar te communiceren, maar willen/kunnen dat niet. Zij heeft een enorme communicatiebarrière en schreeuwt het bijna uit om die te doorbreken.quote:Op maandag 13 november 2006 15:27 schreef Wezzel het volgende:
Ik begrijp niet wat de relatie is tussen het japanse meisje en wat er in marokko gebeurt. Haar vader heeft dan wel het geweer waarmee die vrouw is beschoten gegeven aan een van die marokkanen maar dit heeft eigenlijk vrij weinig met de film te maken. Ik vind het stuk over dat japanse meisje dus meer een verhaal apart, wat geen gevolg is van de beschieting.
Wie is het hier niet mee eens en vertel me waarom.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0449467/board/nest/58013495
Is ook wel een interessante link met een discussie overDit is wel een hele leuke link, dank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
Ik vond die link nogal loos en nietsbetekenend...quote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het zijn idd aparte verhalen met een hele losse link, die op zich toch weer boeiend is. Zo zie ik 't.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder zaten er sommige scènes in die wel heeeeel lang duurden, en normaalgesproken vind ik dat helemaal geen probleem (Langer Licht van David Lammers bijvoorbeeld vond ik een prachtfilm, Crash ook...).
Verder blijft alles een beetje in het midden hangen en gebeurt er niets dat echt boeiend is. Het acteerwerk is meesterlijk, de muziek is prachtig, maar de film als geheel is een beetje jammer, leunt inderdaad te veel op cliché's op een negatieve manier (Crash deed dit juist meesterlijk).
Ook het frustratiegehalte liep soms tot ongekend irritante hoogte op. Normaalgesproken stoor ik me hier niet zo aan, maar een té grote hoeveelheid misverstanden vind ik gewoon niet passen in een kwaliteitsfilm; een film moet het daar niet van willen hebben!
TenslotteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
Door steeds op het centrale thema te hameren, alles er zo dik boven op te leggen en de kijker behandelen alsof het een kind van 3 jaar zeker?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
leunt inderdaad te veel op cliché's op een negatieve manier (Crash deed dit juist meesterlijk).
Nee, het er net een stukje onder te begraven, het babylonische taalprobleem toe te voegen en het een artistiek smaakje te geven is veel beter johquote:Op woensdag 15 november 2006 00:39 schreef JelleS het volgende:
[..]
Door steeds op het centrale thema te hameren, alles er zo dik boven op te leggen en de kijker behandelen alsof het een kind van 3 jaar zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is mijn enige kritiek op Crash dat de toevalligheden tijdens die film gewoon veeeeeel te toevallig waren
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:27 schreef Duderinnetje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het even gevolg maar ik denk niet dat dat op het briefje stond, jouw hierbovenstaande vraag blijft dan open en in mijn ogen is dat niet echt logisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:11 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Ik vond die link nogal loos en nietsbetekenend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-knip- sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 01:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Verder nog een paar dingen die ik over the top vond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een neergeschoten vrouw is geen thema hoor. Seksualiteit en familieproblemen kunnen dat wel zijn, maar in deze film niet; ze waren immers een gevolg van de hoofdthema's, en kwamen zo slechts in één van de verhalen voor. De belangrijkste thema's vind ik communicatie en verantwoordelijkheid. De eerste ligt er nogal dik bovenop (hoezo dunnetjes? de miscommunicatie leidt eerst tot onbegrip en daarna tot wantrouwen, in alle verhalen), maar de tweede is ook erg sterk uitgewerkt.quote:Op woensdag 15 november 2006 01:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Bij Babel is die ruimte voor eigen interpretatie er veel minder, hangen de thema's niet samen (seksualiteit, een neergeschoten vrouw, familieproblemen ... ook al was er wel heel dunnetjes die rode draad van 'elkaar niet begrijpen', die draad was veeel te dun), hangt er een (weliswaar dunne) pretentieuze waas over het geheel en raak je minder betrokken bij de personages.
Opvallend dat je hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. over-the-top vindt; ik vind dat echt een brok-in-je-keel-scène.Sheridana +1![]()
ow wat ik erg opvallend vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dunnetjes omdat de misommunicatie met uitzondering van het laatste verhaal nauwelijks wordt aangeraakt.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:41 schreef Sokolsky het volgende:
(hoezo dunnetjes? de miscommunicatie leidt eerst tot onbegrip en daarna tot wantrouwen, in alle verhalen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enlighten me, want ik ga me steeds dommer voelen omdat ik klaarblijkelijk de film totaal niet begrepen heb.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*![]()
***** Lichte spoilers komen voor in onderstaande tekst *****
opgebaarde: dat laatste deel ik met je, tekent ook een beetje onze huidige politiek correcte samenleving.
Sokolsky: ik bedoel juist dat het ene verhaal draaide om een neergeschoten vrouw, het ander om seksualiteit en het derde om familieproblemen. Mij stoort het dat de film diepgang pretendeert te hebben maar dat ik die eigenlijk overal wel mis, behalve bij dat Japanse meisje.
Granted, er worden heel mooi gevoelens en verschillen weergegeven (Amerikaanse kinderen in Mexico, toch vertederend om te zien hoe ze eerst bang zijn maar daarna heeel snel 'integreren'; kunnen wij volwassenen wat van leren), maar ik mis een betekenis erachter en het stoorde me dat die er niet was of dat er te weinig open wordt gelaten voor eigen interpretatie (behalve bij het Japanse meisje dus weer).
En die losse link, mja, je kunt het mooi vinden, maar ik vind het echt totaal loos. In wezen zijn het gewoon 4 films (we vergeten de Mexicanen) die door elkaar zijn geplakt. De link tussen die verhalen is sowieso al ongeloofwaardig (net als bij Crash, die was nog veel erger), dus wat mij betreft had wat meer samenhang echt geen kwaad gekund.
En over dat telefoongesprek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over de bus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over die ene shot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij viel me tegen, had echt veel verwacht van deze film. Desalniettemin krijgt hij een 7 op imdb. Zoals ik al zei: geweldig acteerwerk, prachtige muziek en overigens ook mooi camerawerk en mooie omgeving waar het is opgenomen. Het gegeven en de samenloop van omstandigheden zijn vaak mooi om te zien, maar daar komt dus wel bovenstaande kritiek bij
Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+![]()
hebben wij dezelfde film gekeken? Over een Mexicaanse oppas die al jaren voor een stel kinderen zorgt en bekt met een oude bekende op de bruiloft van haar zoon. Wat is de diepgang in haar karakter dan? De enige persoon die werd uitgewerkt was het Japanse meisje omdat haar verhaal ook echt over haar gaat. Ik vind Riddick in Pitch Black meer verdriet, wanhoop, spijt en verlangen tonen dan menig karakter in deze film.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh, wat ontzettend mooi!
Ik vond de personages bijna om aan te raken, zo echt. En het verdriet, de wanhoop, de spijt en het verlangen van de hoofdpersonen waren al even tastbaar.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 11:36 schreef Herald het volgende:
[..]
Dunnetjes omdat de misommunicatie met uitzondering van het laatste verhaal nauwelijks wordt aangeraakt.Je raakt precies het punt dat ik bedoel: het is oppervlakkig (terwijl het pretendeert diepgang te hebben, maargoed, het is en blijft een Hollywoodfilm met een budget van $25 miljoen!!! Ter vergelijking: het budget van Crash was $6,5 miljoen). Ik had echt hoge verwachtingen na het zien van de trailer, maar helaas...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enlighten me, want ik ga me steeds dommer voelen omdat ik klaarblijkelijk de film totaal niet begrepen heb.
Miscommunicatie is een moeilijk te communiceren (:')) thema, maar wat meer diepgang en wat meer risico nemen (de filmmakers dan) had geen kwaad gekund.Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+![]()
Waarom zou er een duidelijke link moeten zijn als de thematiek de verhalen al samenvoegt. Waarom zou iets logisch, realistisch en geloofwaardig moeten zijn? Leg mij dat eens uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:38 schreef Sorcerer8472 het volgende:
En die losse link, mja, je kunt het mooi vinden, maar ik vind het echt totaal loos. In wezen zijn het gewoon 4 films (we vergeten de Mexicanen) die door elkaar zijn geplakt. De link tussen die verhalen is sowieso al ongeloofwaardig (net als bij Crash, die was nog veel erger), dus wat mij betreft had wat meer samenhang echt geen kwaad gekund.
Over dat schot. Als je de hoek bekijkt zou ze nooit zo geraakt kunnen worden. Gelukkig was de rest zo mooi dat het me niks meer uitmaakte. Iemand anders dit nog opgevallen, of heb ik het gewoon verkeerd gezien?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:07 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Je raakt precies het punt dat ik bedoel: het is oppervlakkig (terwijl het pretendeert diepgang te hebben, maargoed, het is en blijft een Hollywoodfilm met een budget van $25 miljoen!!! Ter vergelijking: het budget van Crash was $6,5 miljoen). Ik had echt hoge verwachtingen na het zien van de trailer, maar helaas.... Oppervlakkig? Hollywood? Volgens mij heb je het nu juist over Crash.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: