Ik ookquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:27 schreef Hare het volgende:
Ik wil hem zien!!
Euh, kijk ze gewoon achter elkaar, het is gegarandeerd een leuke avond dan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:46 schreef Timo20 het volgende:
Wil deze film ook heel graag zien!!! Sean Penn en Benicio Del Toro: wereldcombinatie!
Ga m misschien over morgen kijken, maar ben nog aan t twijfelen tussen Lost In Translation en 21 Grams
Netherlands - April 1 2004quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:34 schreef Jooosie het volgende:
lijkt me zwaar relaxte film, vind Benicio ook super relaxt....
maarre, wanneer komt hij uit?!
Hoe weet je dat als je hem nog niet gezien hebt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:50 schreef Jooosie het volgende:
Ik kan echt niet wachten, een juweeltje dit...
Nog beter dan Amores Perros? Damn, dan moet dit een super-meesterwerk zijn als je het mij vraagt. Nu maar wachten tot de filmhuizen hem draaien.quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:57 schreef Posdnous het volgende:
Zeer goede film ja. Wel ongelooflijk dramatisch, maar dan op een goede manier. Een stuk beter ook dan Amores Perros deze film, vooral omdat hij het niveau de hele film vol blijft houden, waar AP een beetje inzakte in het middenstuk. Ook de originele vertelstijl werkt goed in deze film, en de drie hoofdrolspelers zijn top.
Een van de betere films die ik dit jaar heb gezien.
Dit is de eerste film pas waarin ze me opviel. Mulholland heb ik ook wel gezien, maar zou me haar daardoor niet herinneren. Deze wel. Die ene uitval die ze heeft naar Penn is echt super!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:42 schreef Cheese het volgende:
Naomi Watts vind ik trouwens geniaal, sinds Mulholland Drive (daar verdiende ze echt niets minder dan een Oscar voor).
Ik quote mijn voorganger maar, want ik ben het hier volledig mee eens, wel een goede film met een stevig verhaal , maar zo godsgruwelijk laaaangzaaaam dat je blij bent als ie klaar is. En uitzetten wilde ik hem ook weer niet, want daar was ie net weer iets te goed voor.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:01 schreef Chooselife het volgende:
Goede film. Goede casting. Goed geacteerd.
Langdradig. Komt moeilijk op gang. Lange zit.
Wel goed, maar ik vond 'm niet "leuk". Was blij toen 't afgelopen was.
Klopt jah, dat ze compleet flipt in de keuken omdat ze rustig moet doen, dat was echt super mooi gespeeld, moest zelf ook even slikkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:48 schreef Hare het volgende:
[..]
Dit is de eerste film pas waarin ze me opviel. Mulholland heb ik ook wel gezien, maar zou me haar daardoor niet herinneren. Deze wel. Die ene uitval die ze heeft naar Penn is echt super!!
Echt zo goed gespeeld, schrok er zelf bijna van!!
Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wel ijzersterk geacteerd! Maar zoals anderen al zeggen, lange zit, vooral voor de pauze wist ik nog echt amper waar het in godsnaam over ging! Normaal houd ik wel van niet-chronologisch vertelde films, maar deze was wel heeeel ingewikkeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |