quote:"Ernst Paul had helemaal gelijk. Peking Express is absoluut een hel!" Art Rooijakkers is de nieuwe presentator van Peking Express. Samen met Roos van Acker zal hij de acht koppels volgens tijdens hun avontuur van Peking naar Bombay.
"Niet alleen voor de kandidaten was de tocht zwaar. Ook voor de crew was het behoorlijk pittig om door China, Nepal en India te reizen. Eigenlijk is het collectieve waanzien, maar deze hel is me wel goed bevallen. Om maar even een voorbeeld te noemen: de files in China. Op gegeven moment stonden we in de file. We dachten dat het zo'n anderhalf uur zou duren. Toen we het gingen navragen bij werd er gezegd dat de file wel eens twee dagen kon duren!"
Als we Art vragen wat de kijker in het tweede seizoen van Peking Express kan verwachten, antwoordt hij: "De kijkers kunnen een waanzinnig avontuur verwachten. De landen waardoor de koppels reizen zijn erg fascinerend. Je krijgt China, Nepal en India te zien zoals ze in nog geen enkel reisprogramma onder de aandacht zijn gebracht. En ook de koppels zijn net zo interessant als vorig jaar. Genoeg reden om te kijken vanaf zondag 6 maart om 20.30 uur!"
ik dacht dat ze belgen waren....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:19 schreef BVO het volgende:
Oh, Stephan en Marco zijn HOMO NL, niet HOMO BE!.
quote:Geboortedatum: 13 oktober 1976
Lengte: 1.68 m
Kleur ogen: blauw
Kleur haar: donkerblond (wisselt af en toe)
Hobby’s: onnozel doen
Broers/zussen: 1 zus, Griet
Favoriet vakantieland: Bali
Favoriete stad: New York
Wie zou je graag ontmoeten: Tom Green, Jimmy Lnoxville, Angelina Jolie
Wie bewonder je enorm: Dave Grohl van The Foo Fighters
Meest sexy man: Benicio Del Toro (grrrrrrrrrrr)
Meest sexy vrouw: Angelina Jolie
Favoriet slaapkledij: niets, nada, rien, nothing
Favoriet auto: Jeep
Favoriete film: Existenz, Reservoir Dogs, Lost Highway
Favoriete muziek: Queens of the Stone Age, Foo Fighters
Favoriete geurtje: Mania van Armani
Favoriete tv-serie: Ally MC Beal, Friends, Sex and the City
Favoriete troetelnaam: poepie
Wat staat er op je mousepad: This is my mouse!
Wat ligt er onder je bed: kleren die eigenlijk in de wasmand moeten zitten
Lievelingskleur: zwart
Lievelingscijfer: 13
Wat vind je het mooist aan jezelf: Haha, ogen dan maar!
Welke schoenen draag je het liefst: zo plat mogelijk
Hoe laat ga je door de weeks slapen: 1 uur
Stopwoord: eigenlijk
Het meest romantische wat je ooit is overkomen: wacht ik nog vol ongeduld op
Wat doe je in het weekend: hoofdzakelijk slapen
Welk vak deed je niet graag op school: wiskunde
Lievelingseten: Thais
Lievelingsdrank: Margarita
Je ontbijt: Koffie met melk
Wat eet je absoluut niet graag: niertjes en hersentjes
Huisdieren: geen
Hoeveel kinderen wil je: geen flauw idee
Waar kan je niet tegen: stinkerds
Het beste gevoel ter wereld: eindelijk kunnen plassen nadat je je al drie uur hebt moeten inhouden
Het slechtste gevoel ter wereld: eenzaamheid
Waar ben je bang voor: de dood
Word je soms emotioneel: absoluut
Huil je tijdens films: enkel als ik alleen ben
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond: Dju, nu al?
Als welk dier zou je terug willen keren: Arend
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen: Pfff, wie zit er daar nog op te wachten?
Mis je een vraag: Heb je nu gelogen? Antwoord: Zou ik zelfs niet durven.
rustig he, ik ben niet zo snelquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
Edit: Staat allemaal in OP nu..
Oh, deze nog.
Leuke quotes van vorig jaar op MP3
Quote-mix van aflevering 1 op MP3
Ja, dergelijke ruzietypes heb ik helaas nog niet kunnen ontdekken. Dat maakte het vorig jaar toch wel echt leuk. Maar wie weet ontploft er toch nog eens iemand van wie je het niet verwacht.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:18 schreef haagse_elfje het volgende:
die Quotes van vorig jaar zijn echt vet cool
Reinier en Elias geweldig
En ze slaapt naakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:25 schreef haagse_elfje het volgende:
die antwoorden van roos zijn goed![]()
ze houd van the Foo Fighters en QOTS geweldig, goeie film keuze en idd haar ogen zijn ook het mooist
* Orginial zou dat ook wel willen, maar heeft PE 1 niet gezien. En denkt dat het dan niet zo leuk is om te kopen.quote:
Als je aflevering 1 al zo geweldig vond, dan vind je die DVD helemáál geweldig.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
* Orginial zou dat ook wel willen, maar heeft PE 1 niet gezien. En denkt dat het dan niet zo leuk is om te kopen.![]()
Inderdaad, iemand als Reinier is echt niet te overtreffen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Als je aflevering 1 al zo geweldig vond, dan vind je die DVD helemáál geweldig..
Seizoen 1 was zooo gaaf..
Hans en Raniquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Inderdaad, iemand als Reinier is echt niet te overtreffen.
Zoveel rancune.
Zoveel schijt aan de bevolking.
Zo'n verwende rotkop.
Reinier!![]()
En dan een Elias die er volledig op in hapt.
En een draaikont als Hans die er met de buit vandoor gaat. .
Ik werd net ook al voor gek verklaard dat ik hem kopen wilde.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:52 schreef keijz het volgende:
Ik vind het een beetje zonde om die dvd te kopen, ik bedoel 1x kijken en dan gaatie de kast in
kunnen we niet met fok! die dvd een keer gaan kijken?
Ik heb hem ook al een tijdje hier liggen, ik heb toch al een aantal keer gezien ik ga elke keer naar leukste stukjes....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik werd net ook al voor gek verklaard dat ik hem kopen wilde..
Maar toch, PE 1 was zóó gaaf, ik kan die afl. wel blijven kijken denk ik..
quote:
Heel PE is doorspekt met Brian Tyler's prachtige muziek van de miniserie Children of Dune. Echt een aanrader om de hele soundtrack in huis te halen!quote:
prachtigquote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:15 schreef BVO het volgende:
Blijf er kippenvel van krijgen ja..
Ook steeds dat "Wij hebben niks misdaan!" van Reinier..
Ik ga gelijk even de muziek die eronder staat opzoeken, erg mooi..
25 piek? Ik denk dat ik dit seizoen maar gewoon opneem met me DVD-recorder en voor flink wat geld ga verkopen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 14:14 schreef BVO het volgende:
Ik heb de DVD.
24,99.. Maar dan heb je ook wat.
.
De mix van aflevering 1 is verplaatst naar: hierquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:09 schreef BVO het volgende:
Edit: Staat allemaal in OP nu..
Oh, deze nog.
Leuke quotes van vorig jaar op MP3
Quote-mix van aflevering 1 op MP3
Steven & Sophie kan juist erg leuk worden, let maar op.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:09 schreef keijz het volgende:
Ik hoop dat de meest nietszeggende koppels eruit gaan.. steven/sophie en karla/sophie dus
[ spoiler ] ..... [ /spoiler ]quote:
Heb je de MSN van Nathalie? Voeg me anders toe op MSN -> messengerboy_2005@hotmail.comquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:58 schreef jorienpe2 het volgende:
niet dit IP-adres checken, ben nu natuurlijk niet op de uni, maar die van m'n vorige posts van vrijdag waren wel op de uni
lezenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:57 schreef Orginial het volgende:
[..]
[ spoiler ] ..... [ /spoiler ]![]()
En zijn Nathalie en Krieke een stelletje en heb je de MSN van Nathalie?![]()
quote:-ik heb nog sporadisch contact met de andre deelnemers en heb zodoende ook geen tel. of msn dingen van hun
ach laat hem maar, de jeugd van tegenwoordig kan niets waarderen...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef jorienpe2 het volgende:
die tweede mte zo'n /? fijn dat je mijn hele verhaal geblaat vind....![]()
Dat is gewoon om af te korten maar bij deze; De antwoorden van Jorien..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:00 schreef jorienpe2 het volgende:
die tweede mte zo'n /? fijn dat je mijn hele verhaal geblaat vind....![]()
Ik wil gewoon contact metquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:05 schreef haagse_elfje het volgende:
Trouwens Orgi Nathalie is wel tien jaar ouder dan je....
al met al ik denk niet dat je kans maakt broekie
Ja maar dan moet je de haakjes tegen spoiler aanzetten dus: [spoiler]quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:04 schreef jorienpe2 het volgende:
[ spoiler ] test [ /spoiler ]
Zonder spatiesquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:04 schreef jorienpe2 het volgende:
[ spoiler ] test [ /spoiler ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey je kan te ver gaanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:14 schreef Monticola het volgende:
Original, Natalie is gewoon knap. Je kan het ook overdrijven man. Je kent d'r niet eens, je hebt d'r in totaal misschien een kwartiertje gezien in een tv-show....![]()
Ja, tis maar TV hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:18 schreef Monticola het volgende:
Haha tjong, ik vind d'r ook knap hoor..
Maar jullie zijn nu wel erg kansloos bezig..
Wil je dat echt weten?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:53 schreef Orginial het volgende:
@t Jorien: Van welk koppel kunnen we nog veel gaan verwachten?![]()
Boek? Welk boekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef jorienpe2 het volgende:
heeft iemand t boek al? wij hebben d'r allemaal 1 gekregen en ik vind 'm prachtig!
Aha, okéquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:55 schreef jorienpe2 het volgende:
-ik heb gepoogd hindi te leren (niet echt gelukt trouwens), omdat ik dacht dat we van bombay naar peking zouden gaan, kwam d'r vlak voordat we weggingen achter dat we in peking zouden starten en heb toen nog n poging gewaagt (zelfs boekje met chinees meegenomen in t vliegtuig!) maar t chinees heeft 4 tongvallen die voor mij allemaal op elkaar lijken en wat mij dus echt NIET lukte, daarnaast studeerde ik ook nog gewoon voordat we weg gingen en ik had dus ook nog gewoon tentamens en alle andere studenten-dingen, daardoor bleef d'r ook niet zoveel tijd over, moest bovendien ook nog aan m'n conditie werken
Lijkt mij ook wel... maar ik zat me af te vragen, stel je voor dat je écht een megabedrag aangeboden krijgt, hebben ze dat ook dicht zitten, dat je dat dan terug moet betalen of zo? Want anders, als iemand heel hoog biedt, word je toch wel een beetje verleidquote:- er staat n geldboete op het verklappen van dingen. lijkt me vrij logisch trouwens
Zag hem vandaag liggen bij de boekhandel.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:30 schreef jorienpe2 het volgende:
heeft iemand t boek al? wij hebben d'r allemaal 1 gekregen en ik vind 'm prachtig!
minpuntje bedoel jequote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef keijz het volgende:
Manja vond trouwens Reinier en Clarinca (O+) het leukste koppel van PE1.. pluspuntje voor Manja dus
ik vind hem prachtig hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:00 schreef jorienpe2 het volgende:
wat vinden jullie trouwens van mijn foto? 't is gelukt, wel zonder fok-bord, maar is dit bewijs genoeg?
geen stomme vraag hoor elfje, wil ik ook wel wetenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:05 schreef haagse_elfje het volgende:
@ Jorien ja stom vraagje maareh is Roosjenou nog een beetje aardig ?
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef haagse_elfje het volgende:
zie je wel![]()
![]()
![]()
ach ben lichtelijk fan van haar
?We?? Spreek voor jezelf!quote:[b]
@ jorien: we hebben het hier niet zo op die nederlandse presentator. Hoe kwam die bij jou over?
Ja en Roos rijmt op doos....quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb het ook niet zo zitten met die Art als je zijn letters doorelkaar gooit heb je ook rat
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Heb je mischien zelf ook messenger ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
Déal men.quote:Op zondag 13 maart 2005 00:13 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik volgend jaar mee doe en doorheen kom mag je wel met mij msnen Orgi
ik zou het maar ff opnemen :pquote:Op zondag 13 maart 2005 02:36 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kom er net achter dat ik het morgen niet kan zien. Wordt het nog herhaald of moet ik het opnemen?
Dat is der Rudi zo gewend hé, shirtjes wisselen na de wedstrijdquote:Op zondag 13 maart 2005 19:48 schreef golfer het volgende:
Zal die schatrijke Chinese zakenmaan blij mee zijn, een bezweet T-shirt van Jorien als dank.
quote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat is der Rudi zo gewend hé, shirtjes wisselen na de wedstrijd![]()
Natalie is de kip kwijtgeraakt, Krieke is pissed op haar!quote:Op zondag 13 maart 2005 19:50 schreef Cheiron het volgende:
Wat heeft Krieke gedaan dan?
quote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat is der Rudi zo gewend hé, shirtjes wisselen na de wedstrijd![]()
Ah, dat had ik ook ff gemist.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natalie is de kip kwijtgeraakt, Krieke is pissed op haar!
Ik ben gelukkig niet de enige die dat vindt, die kerel achterin laten zitten, naar hem snauwen, echt heel erg vaag.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Inderdaad belachelijk zoals ie zijn vader behandeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Alsof ze in China een tekort hebben aan textiel, had Rienk een beetje van de Beerenburg gesnoept ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2005 19:54 schreef MissX het volgende:
gatver echt ranzig dat die Rink ze shirt ging geven
Volgende week die Kris met z'n pa.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi die homo's eruit.
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat met die geslachte kip![]()
![]()
en met die badmuts
![]()
![]()
Maar wat mij wel irriteert is dat we voor zeker 2/3'e van de tijd naar Belgen zitten te kijken
Wel mooi dat die zeiknichten weg zijn![]()
Het nadeel als koppels, zoals bijvoorbeeld S&S, in het begin niet of nauwelijks in beeld komen kan zijn dat ze nog ver gaan komen. Dan komen ze namelijk later nog wel genoeg in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.
Steven & Sofie. Ik heb ze niet gemist.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef --Globe-- het volgende:
Je zag wel erg weinig van die Sofie en Sthephan.. dat vond ik wel jammer
komt door dat gare Fok, ik heb ook al 3x een reply opnieuw getikt om vervolgens weer page cannot be found te krijgenquote:Op zondag 13 maart 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Niet echt druk hier he?!.
Maar goed, redelijke uitzending vandaag. Viel het niemand op dat we van de tweede helft van de etappe wel heel weinig hebben gezien? Geen spannende finisch zoals vorig jaar zo vaak?
De naam van je vader verkeerd spellen?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
Precies. En je weet toch hoe ie is, lijkt me, dus ga dan zo'n reis niet aan. Zou ik met mijn moeder ook never nooit doen, om maar iets te noemen.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
en toen hadden ze nog niet eens die geiten bij zichquote:jeee zeg, volgens mij zijn we lelijker geworden in drie dagen, vandaar dat niemand ons een lift meer geeft
Hebben jullie niet bedacht dat de heren het zo hebben afgesproken? Wellicht kan de jongere Kris beter dan zijn vader in de gaten houden waar ze heen gaan/moeten en dat aan de chauffeurs overbrengen.quote:Op zondag 13 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Ja, dat idee had ik ook ja.
Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om diebadmuts
ook.
.
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur..
Ik heb de indruk dat ze vooraf hebben besproken hoe ze zo spraakmakend mogelijk kunnen zijn. Het hele gedoe, het gesnauw tegen vader, het gezeur om de badmuts is volgens mij allemaal vantevoren gepland.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2005 10:25 schreef Faithy het volgende:
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijnze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen
en ze waren erg schattig
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
Hoezo??quote:Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef keijz het volgende:
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
die manja vooral dan, wat een bitch is dat zegquote:
Ik heb me kapot geergerd aan het gezeik van Rinck. Wel twintig keer is het genoemd, zij kapen onze lift weg, blabla. Net alsof Jeroen en Manja hem bedwelmd hebben en in de berm hebben gegooid of zoquote:Op maandag 14 maart 2005 00:58 schreef trepper het volgende:
Wat een gezeik trouwens weer om afspraken te maken over het liften. Ben blij dat Jeroen en Manja daar schijt aan hadden en gewoon de eerste de beste lift nam. Het is nog altijd een R-A-C-E. En bij sommige kandidaten zou ik wel wat meer strijd willen zien.
Ze moeten gewoon als stelletje samenwinnen.quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:40 schreef Little_Acorn het volgende:
Ik was zondag gelukkig op tijd terug van een weekje Berlijn. Anders had ik deze leuke aflevering (Kareltje) gemist. En volgens mij komt het best nog wel goed tussen Krieke en Natalie!!
kijk eens naar mijn reacties eerder in dit topicquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef dutchheroin het volgende:
Wilde dit ff met jullie delen:
Ik begin me langzaam steeds meer te storen aan die gladjanus Jeroen en zijn paardenbekvriendinnetje Manja. Te glad, te correct. Wie heeft dit nog meer?
Ik heb nochtans écht geen idee hoor ...quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:18 schreef jorienpe2 het volgende:
en wat die man met dat t-shirt heeft gedaan? joost mag t weten,
In het geval van Jeroen (vertegenwoordiger bij een middelgroot bedrijf dat coffeepads verkoopt of zo) en Manja (medewerkster Rabobank die hoogstpersoonlijk al uw leningen afwijst) vrijwel alles.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat is er mis met glad en correct zijn?
ik had ze gewoon er eigenhandig uitgezet.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef JooB het volgende:
Ik snap dat gebaar van Rinck wel, je wil toch je dankbaarheid tonen. Ik had wel bewondering voor zijn geduld met al die bezopen Chinezen op die hotelkamer! Ik had toch iedere smoes geprobeerd die ik kon verzinnen om ze weg te krijgen.
Okee.. daar wacht ik dan wel op.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:13 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog moeilijk om onder woorden te brengen, daar heb ik nog een paar afleveringen voor nodig, denk ik.
Op de officiële site van Peking Express staat de naam van je vader met alleen een K. Jij schrijft het met CK. Dus oftewel, je bent Jorien niet, oftewel Peking Express heeft het hele spel de naam van je vader fout gespeld en jullie zeiden er niets van?quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:18 schreef jorienpe2 het volgende:
ik moet toegeven dat mijn vader soms niet helemaal spoort, maar ik ook niet, daarom dat we waarschijnlijk door de selectieronden zijn gekomen. dat t-shirt (dat wel stonk idd) was gewoon n impuls. die man kon ons niet verstaan, maar heeft ons wel 200 km verder gebracht, een kip gekocht en ons bij hem thuis uitgenodigd, het zet je gewoon aan t denken: zou ik dat ook doen als ik in nederland een chinees langs de weg zie staan? de chinezen zijn zo gastvrij, daar wordt je soms emotioneel van en wat die man met dat t-shirt heeft gedaan? joost mag t weten, maar dat was t enige dat we hadden, we hadden verder niks bij ons dat we hem als bedankje konden geven en rinck had die impuls wel heel sterk. vandaar. dat boek is erg leuk, vol met foto's, alleen wel prijzig...
Peking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de officiële site van Peking Express staat de naam van je vader met alleen een K. Jij schrijft het met CK. Dus oftewel, je bent Jorien niet, oftewel Peking Express heeft het hele spel de naam van je vader fout gespeld en jullie zeiden er niets van?
Idd.. Het lijkt me inmiddels wel heel erg duidelijk dat Jorien echt is.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Peking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?
Ok, heb ik overheen gelezen. Sorry.quote:Op donderdag 17 maart 2005 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Peking Express #3 ~ Wie haalt J&M in?
Herman en Kris zijn juist één van m'n favo koppels! Komisch stel. Geflipte zoon, hele rustige vader.quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:49 schreef haagse_elfje het volgende:
zondag mogen van mij Herman en Chris wel vetrekken, ik begin me mateloos te irriteren aan die Chris. Kom op als jouw vader die badmuts op wil, lekker boeiend tis niet dat hij jouw daar lastig mee valt....
rechts in de post die je wil quoten staan een paar figuurtjes, in de zelfde balk als de naam en datum/tijd. Met de meest rechtse quote je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:00 schreef jorienpe2 het volgende:
vraagje: hoe doe je zo quote: en dan komt de quote en hoe doe je dan ook zo dat je maar n stukje quote pakt, of kan dat niet?
1 | [quote]hier de quote[/quote] |
alleen de q is genoeg, je hoeft quote niet helemaal uit te typenquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
rechts in de post die je wil quoten staan een paar figuurtjes, in de zelfde balk als de naam en datum/tijd. Met de meest rechtse quote je.
als je zo iets wilt quoten:
[ code verwijderd ]
Vindt je het niet jammer dat je geen contact meer hebt met de andere koppels en met welk stelletje kon het het beste vinden?quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:00 schreef jorienpe2 het volgende:
ik had het ook al heel snel heel erg gehad met die dronken gozers, maar rinck had t eerst niet zo door geloof ik. in rinck z'n paspoort staat rink, vandaar dat de programmamakers het fout heben overgenomen, toen we d'r wat van zeiden was het al overal doorgevoerd ofzo??? en moest t zo blijven, wel erg jammer, want hij heet echt Rinck, als ze Yorien d'r van hadden gemaakt had ik net zo lang gezeurd totdat ze gewoon jorien schreven, maar dat hadden ze in een keer goed gelukkig, Rinck vond t niet zo'n probleem volgens mij.
vraagje: hoe doe je zo quote: en dan komt de quote en hoe doe je dan ook zo dat je maar n stukje quote pakt, of kan dat niet?
quote:rubbereend online rubbereend - zondag 6 maart 2005 @ 21:35 profiel edit quote
deze vuist op deze vuist
Usericon van rubbereend
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:28 schreef golfer het volgende:
Nathalie heeft wel zin in krikken met Krieke.
maar k heb wel t idee dat dat zo maar ineens over kan zijn
Ohhhhh, wil je nu even horen dat je heel goed bent?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:08 schreef rubbereend het volgende:
k moest tijdens de uitzending terug denken aan een post van mij
[..]
Er gaat toch niet iedere aflevering een koppel weg?quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:49 schreef Monticola het volgende:
Misschien is het een leuk idee om voor elke aflevering te gokken welk koppel er volgens jou deze week uit gaat?
Als je het goed raad krijg je een punt ofzo, kan je nog een klassementje bijhouden ook nog..
Trouwens: gaat er eigenlijk wel elke week een koppel uit?
Oh ja: Jorien mag niet meedoen![]()
En je moet het voor donderdag gezegd natuurlijk, Belgische uitzending is dan al..
Naar model van het topic op het forum in mn sig.quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:49 schreef Monticola het volgende:
Misschien is het een leuk idee om voor elke aflevering te gokken welk koppel er volgens jou deze week uit gaat?
Als je het goed raad krijg je een punt ofzo, kan je nog een klassementje bijhouden ook nog..
Trouwens: gaat er eigenlijk wel elke week een koppel uit?
Oh ja: Jorien mag niet meedoen![]()
En je moet het voor donderdag gezegd natuurlijk, Belgische uitzending is dan al..
Ligt volkomen aan het aantal mensen dat meedoet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:11 schreef Monticola het volgende:
Voor zoveel dingen punten toekennen? Wat een pokkewerk om dat bij te houden..
Ok, als jij het bijhoudt.. :pquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ligt volkomen aan het aantal mensen dat meedoet..
Oh, en het is nu een beetje kortdag, maar volgende week kunnen we dat in principe wel doen ja.
Ik vind het best hoor.quote:
het blok aan het been ...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:37 schreef Monticola het volgende:
[..]
Ok, als jij het bijhoudt.. :p
Wat bedoelen ze eigenlijk in het voorstukje met:
"Halverwege de etappe worden vijf van de zeven koppels gemixt, degene die raced doet dat met een blok aan z'n been."
Dus ze komen allemaal halverwege aan, de beste twee koppels mogen door en andere koppels worden gemixt waarvan één een blok moet spelen. Ehm, dan gaat diegene toch gewoon lekker ergens zitten en negeert die ander? Maar dan komen ze nooit op de eindbestemming? En hoe werkt de puntentelling dan bij deze aflevering?quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het blok aan het been ...
that brings good memory's back....
Dan gaan ze de koppels mixen een van ze moet dan een blok spelen zodat de andere niet verder komt het mooiste blok van vorig jaar was Reinier bij een van die zusjes, heerlijke aflevering was dat
Dan klopt dit dus niet. Je zegt dat de ene voor de punten gaat. Ik zeg dat de andere die dan het blok speelt gewoon moet blijven zitten en jij zegt dat je dan geen punten krijgen. De ander juist krijgt dan toch geen punten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:10 schreef haagse_elfje het volgende:
hetzelfde als normaal...
maar als jij blijft zitten krijg je geen punten
Lol, eg welquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
wat lijkt rinck hier veel op.
Tis Rudi Voller overigens
Zijn er ook regels voor hoever dat blok mag gaan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:06 schreef BVO het volgende:
Rink en Manja moeten iig samen geloof ik.![]()
.
Oh, en qua puntentelling:
Die twee normale koppels spreekt voor zich.
Die andere vijf koppels bestaat uit één gewoon lid en uit één blok (iemand uit een ander team).
Als het koppel Manja/Rink, waarin Rink bijv. het blok is, als derde eindigt, gaat die derde plaats naar Jeroen en Manja..
quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:07 schreef Orginial het volgende:
Heeft er iemand foto`s van die Reinier?![]()
Ik dacht dat het zo`n Sven aka zwerver geval was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel gaaf hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2005 00:09 schreef -Mk- het volgende:
De mix van aflevering 2 is klaarklik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |