Ik heb thuis geen internet, alleen op de universiteit (kan je checken: daar komt m'n IP-adres ook vandaan: check: ik ben dus wel de echte jorien). dus ik houd jullie echt niet bij, maar doe m'n best, maar studeer ook nog enzo en heb ook nog n vriendje en doe nog 1000 en 1 andere dingen, maar zal proberen elke dag op de uni t een beetje bij te houden. ik ben verder a-technisch en niet goed met compu, s, hoe moet ik bijv. nu in hemels naam n spoiler plaatsen???? heb de vragen nu in ieder geval opgeschreven en hier de antwoorden (wel lastig dat het na 13 pag. al vol is):
-kippen: antwoord moet in n spoiler met alle andre vragen over afl. 2: na uitleg doe ik dat
-ik heb nog sporadisch contact met de andre deelnemers en heb zodoende ook geen tel. of msn dingen van hun, ben nadat we terug waren weer heel hard doorgegaan met m'n eigen leventje en studeren en heb pe een beetje achter me gelaten, vandaar
- foto zal ik gaan proberen te maken, m'n vriendje heeft n digi-camera maar die ligt bij hem thuis, heb ik dan maandag en dan nog proberen om 'm via de uni erop te krijgen, maar wordt aan gewerkt
-ik heb gepoogd hindi te leren (niet echt gelukt trouwens), omdat ik dacht dat we van bombay naar peking zouden gaan, kwam d'r vlak voordat we weggingen achter dat we in peking zouden starten en heb toen nog n poging gewaagt (zelfs boekje met chinees meegenomen in t vliegtuig!) maar t chinees heeft 4 tongvallen die voor mij allemaal op elkaar lijken en wat mij dus echt NIET lukte, daarnaast studeerde ik ook nog gewoon voordat we weg gingen en ik had dus ook nog gewoon tentamens en alle andere studenten-dingen, daardoor bleef d'r ook niet zoveel tijd over, moest bovendien ook nog aan m'n conditie werken
- er staat n geldboete op het verklappen van dingen. lijkt me vrij logisch trouwens
- ik heb n bandje van lowlands 2003 en n blauw bandje van NJOY The Festival 2004 om m'n pols
- ik vind rudi&pipi leuker, denk niet dat rink d'r zo blij mee is..
- we mochten geen woordenboekjes ofzo of blaadjes met zinnen meenemen, anders zou t ook niet zo moeilijk zijn als t was
zo, hopelijk hiermee de vragen wat beantwoord.