Natalie is de kip kwijtgeraakt, Krieke is pissed op haar!quote:Op zondag 13 maart 2005 19:50 schreef Cheiron het volgende:
Wat heeft Krieke gedaan dan?
quote:Op zondag 13 maart 2005 19:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Dat is der Rudi zo gewend hé, shirtjes wisselen na de wedstrijd![]()
Ah, dat had ik ook ff gemist.quote:Op zondag 13 maart 2005 19:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Natalie is de kip kwijtgeraakt, Krieke is pissed op haar!
Ik ben gelukkig niet de enige die dat vindt, die kerel achterin laten zitten, naar hem snauwen, echt heel erg vaag.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Inderdaad belachelijk zoals ie zijn vader behandeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Alsof ze in China een tekort hebben aan textiel, had Rienk een beetje van de Beerenburg gesnoept ofzo?quote:Op zondag 13 maart 2005 19:54 schreef MissX het volgende:
gatver echt ranzig dat die Rink ze shirt ging geven
Volgende week die Kris met z'n pa.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mooi die homo's eruit.
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat met die geslachte kip![]()
![]()
en met die badmuts
![]()
![]()
Maar wat mij wel irriteert is dat we voor zeker 2/3'e van de tijd naar Belgen zitten te kijken
Wel mooi dat die zeiknichten weg zijn![]()
Het nadeel als koppels, zoals bijvoorbeeld S&S, in het begin niet of nauwelijks in beeld komen kan zijn dat ze nog ver gaan komen. Dan komen ze namelijk later nog wel genoeg in beeld.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach ja, die Belgen hebben wel leuke mensen er tussen zitten. Gelukkig waren die S&S totaal niet in beeld.
Steven & Sofie. Ik heb ze niet gemist.quote:Op zondag 13 maart 2005 20:43 schreef --Globe-- het volgende:
Je zag wel erg weinig van die Sofie en Sthephan.. dat vond ik wel jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |