kijk eens naar mijn reacties eerder in dit topicquote:Op woensdag 16 maart 2005 11:20 schreef dutchheroin het volgende:
Wilde dit ff met jullie delen:
Ik begin me langzaam steeds meer te storen aan die gladjanus Jeroen en zijn paardenbekvriendinnetje Manja. Te glad, te correct. Wie heeft dit nog meer?
Ik heb nochtans écht geen idee hoor ...quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:18 schreef jorienpe2 het volgende:
en wat die man met dat t-shirt heeft gedaan? joost mag t weten,
In het geval van Jeroen (vertegenwoordiger bij een middelgroot bedrijf dat coffeepads verkoopt of zo) en Manja (medewerkster Rabobank die hoogstpersoonlijk al uw leningen afwijst) vrijwel alles.quote:Op donderdag 17 maart 2005 00:40 schreef No-Li-Ta het volgende:
Wat is er mis met glad en correct zijn?
ik had ze gewoon er eigenhandig uitgezet.....quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:08 schreef JooB het volgende:
Ik snap dat gebaar van Rinck wel, je wil toch je dankbaarheid tonen. Ik had wel bewondering voor zijn geduld met al die bezopen Chinezen op die hotelkamer! Ik had toch iedere smoes geprobeerd die ik kon verzinnen om ze weg te krijgen.
Okee.. daar wacht ik dan wel op.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:13 schreef dutchheroin het volgende:
[..]
Maar ik vind het nog moeilijk om onder woorden te brengen, daar heb ik nog een paar afleveringen voor nodig, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |