abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25509473
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:06 schreef BVO het volgende:
Niet echt druk hier he?! .
Maar goed, redelijke uitzending vandaag. Viel het niemand op dat we van de tweede helft van de etappe wel heel weinig hebben gezien? Geen spannende finisch zoals vorig jaar zo vaak?
komt door dat gare Fok, ik heb ook al 3x een reply opnieuw getikt om vervolgens weer page cannot be found te krijgen erg frustrerend.

Maar heb het idee dat ze wat materiaal kwijt zijn geraakt, het was wel heel raar dat we werkelijk geen 1 minuut van S&S hebben gezien. Echt geen 1. En dat we van de 2e etappe ook bijna helemaal niets hebben gezien vond ik ook best raar.
  zondag 13 maart 2005 @ 21:22:15 #202
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25509584
Ja, dat idee had ik ook ja.

Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om die badmuts ook. .
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_25509661
Herman is echt cool. Toen ze eerste waren. Hoe blij dat ie was
pi_25509864
Was weer leuke aflevering. Alleen die Nathalie was wel erg snel op dr teentjes getrapt zeg door Krieke!
Heb t samen met een vriend gekeken. Die is al helemaal verslaafd, net als vorig jaar. Zn tv was kapot en hij moest het zien. haha!
  zondag 13 maart 2005 @ 23:03:55 #205
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25509871
Roos heeft op deze foto ook wel iets Chinees eigenlijk

Of van een konijntje
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25509939
quote:
Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef jorienpe2 het volgende:
wij hebben nog geen enkele aflevering gezien, niks, noppes. nada, extra info geef ik graag, maar morgenavond ben ik niet bij internet in de buurt, dus dat wordt dan wel pas maandag. je reist natuurlijk samen met de cameraman, maar het meeste contact hda ik toch echt gewoon met rinck, met hem heb ik gereist en beslissingen genomen als dat moest, de camera registreert alleen. ik zeg niks over welk koppel jullie nog wat kunnen verwachten, dat moet je zelf maar zien. en ik heb gewoon nooit blind leren typen en ben verder gewoon niet zo compu-minded, vind internet leuk en handig voor email, dit soort dingen en dingen opzoeken, maar verder... nee, comnputers zijn niet m'n hobby
De naam van je vader verkeerd spellen?

Zeker weten dat je de echte Jorien bent?
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2005 @ 23:48:59 #207
43556 miss_dynastie
pi_25509948
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Precies. En je weet toch hoe ie is, lijkt me, dus ga dan zo'n reis niet aan. Zou ik met mijn moeder ook never nooit doen, om maar iets te noemen.
  maandag 14 maart 2005 @ 00:19:44 #208
3185 Adelante
To let it go now
pi_25510054
opmerking van de avond:
quote:
jeee zeg, volgens mij zijn we lelijker geworden in drie dagen, vandaar dat niemand ons een lift meer geeft
en toen hadden ze nog niet eens die geiten bij zich
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_25510121
Ik begrijp nu waarom de thuispartners van Nathalie en Krieke ze hebben laten gaan...
Die hebben ook even 'vakantie'. Wat een kinderachtige zeur en botte lul.
Dat wordt nog lachen.

Die arme vader met z'n blote benen onder die rietmatjes tegen de kou.
Het is wel een bikkel: smullen van de maden, snuit en penis

Dacht ook al dat er een uitzending ontbrak. Zijn S&S er al uit?
pi_25510192
Die ouwe is echt lachen, met z'n badmutsje op achterin die wagen. . Ook erg grappig om te zien hoe die zat te genieten van al die gerechten. En die zoon mag ik ook wel. Dat is er een met veel strijd in zich.

Ook erg grappig om te zien hoe Jeroen en Manja die kip probeerden te redden, maar die chinezen die ze verkeerd begrepen en die kip afslachten. Verder weer opvallend dat er zoveel dronken gasten in voorkomen. Vorig jaar was dat ook al zo erg.

Wat een gezeik trouwens weer om afspraken te maken over het liften. Ben blij dat Jeroen en Manja daar schijt aan hadden en gewoon de eerste de beste lift nam. Het is nog altijd een R-A-C-E. En bij sommige kandidaten zou ik wel wat meer strijd willen zien.

Verder idd raar dat we niks van Steven en Sofie gezien hebben. Kan een teken zijn dat ze er nog lang inzitten en dat ze hen voor later bewaren.
  maandag 14 maart 2005 @ 01:01:42 #211
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_25510216
Der Rudi is denk ik wel helemaal in zijn element in India dus daar kunnen we nog wel wat van verwachten...
De eerste hippies woonden immers in India
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_25510244
Misschien zijn S & S wel gearesteerd wegens Satanistische praktijken of vampirisme. Sectes enzo zijn verboden in China.
Oordeel zelf:

Of zouden ze daar echt denken dat alle blanken op elkaar lijken en die twee rustig laten doorcreepen?
  maandag 14 maart 2005 @ 01:15:27 #213
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25510308
quote:
Op zondag 13 maart 2005 21:22 schreef BVO het volgende:
Ja, dat idee had ik ook ja.

Asociaal eigenlijk dat Kris z'n oude vader achterin gooide en nog kwaad werd om die badmuts ook. .
Al moet ik toch wel steeds lachen om die Herman, wat een figuur. .
Hebben jullie niet bedacht dat de heren het zo hebben afgesproken? Wellicht kan de jongere Kris beter dan zijn vader in de gaten houden waar ze heen gaan/moeten en dat aan de chauffeurs overbrengen.

Ik vind Kris en Herman echt een top koppel!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 14 maart 2005 @ 09:22:39 #214
3542 Gia
User under construction
pi_25511776
quote:
Op zondag 13 maart 2005 20:22 schreef MissX het volgende:
ik vind dat die zoon echt te aso doet naar ze vader toe. Zo doe je toch niet tegen je vader.
Ik heb de indruk dat ze vooraf hebben besproken hoe ze zo spraakmakend mogelijk kunnen zijn. Het hele gedoe, het gesnauw tegen vader, het gezeur om de badmuts is volgens mij allemaal vantevoren gepland.

Ze hebben vorig jaar gezien dat Reinier zoveel aandacht kreeg door zijn manier van doen en dat willen zij ook.
En het lukt ze nog ook! Ze zijn erg veel in beeld en van mensen die zich 'normaal' gedragen, zoals S en S zie je niks.
pi_25511983
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijn ze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen

en ze waren erg schattig

Vraag me af waarom de Zwarte Duivels niet in beeld zijn geweest gisteren: misschien camera problemen?

en zoals Kris tegen zijn vader doet vind ik ook beetje hm.. tsja... raar..

je laat die ouwe man toch niet in de achterbak zitten, en dan gaan zitten zeuren dat als die man het koud heeft, dat hij dan zn badmuts opzet...

verder weer genoten
Doei.
pi_25511993
oh, en Karla en Sofie hebben mijn hart veroverd

heerlijk

*vandaag was topjesdag!*

*girl power! girl power!*

heerlijke mutsen, hoop dat ze 't nog ver schoppen
Doei.
  ESF Reporter maandag 14 maart 2005 @ 21:21:24 #217
87554 Cee
Welluk?
pi_25512363
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
pi_25512379
quote:
Op maandag 14 maart 2005 10:25 schreef Faithy het volgende:
Ik vind het zooo jammer dat Stephan en Marc eruit zijn ze konden echt nog wel voor wat leuke momenten zorgen

en ze waren erg schattig

Echt. Je moet een geintje maken. Dat kan niet anders.

Die twee gasten waren veruit de meest debiele, irritante, vervelendste mongolen die de laatste paar jaar op tv zijn geweest.

Een Brett en Tobias hadden voor leuke momenten kunnen zorgen als er zonodig een homo stel mee moest doen, maar niet deze twee flapdrollen.
  maandag 14 maart 2005 @ 21:24:24 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25512409
quote:
Op maandag 14 maart 2005 21:21 schreef Cee het volgende:
Geweldige aflevering gisteren! "Koet koet ke-dèèt!" Herman.
. Ik wilde het net posten.
Dat was voor mij toch wel hét moment van de uitzending. .
pi_25512471
Echt helemaal geweldig allemaal, ik vond die kip nog het mooist: "Nee we willen die kip niet eten" "ze willen die kip eten, ga jij hem slachten?"
En toen lag daar een complete kip op tafel
pi_25513777
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
pi_25514245
Ik bedenk me opeens dat er een boek van Herman Brusselmans is met de titel "Het mooie kotsende meisje"
  maandag 14 maart 2005 @ 22:50:34 #223
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_25514424
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:23 schreef keijz het volgende:
ik heb echt serieus een hekel aan manja en die andere vent
Hoezo?? .
pi_25517347
quote:
Op maandag 14 maart 2005 22:50 schreef BVO het volgende:

[..]

Hoezo?? .
die manja vooral dan, wat een bitch is dat zeg dat schijnheilige lachje van dr, die belachelijke 'high-five' met die gozer.. en rink en jorien naaien door een lift af te pakken, nee ik ben echt heel erg anti manja
  dinsdag 15 maart 2005 @ 09:50:45 #225
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25517880
It's all in the game, ik vond het wel goed dat ze die lift afpakte van Rink & Pipi ( we hebben haar een nieuwe naam gegeven) Het is toch een spel.... Die Rink en zijn dochter moeten gewoon harder worden...

Voor de rest kan ik die Chris wel dood schieten..... Die twee weirdo's die Stefaan hoe die ook heet en zijn lelijke belgische vriendin zie je helemaal niet.....
don't give me that fucking bullshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')