Was nog niet klaar maar wou dit keer eerder zijn als jouquote:
Oke staat mij ook bij / Heb ik al vaker gehoordquote:Op maandag 7 maart 2005 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ja Martijn, je zou het moeten nakijken, maar ik dacht zo'n 20 graden minder.
Ja dat is behoorlijk off topic.Maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:01 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn, overigens zou ik je baas die oven wel zien willen testen, maar da's off-topic
Hoe droog is ie? Kurk droog of meer richting half zoet?quote:Op maandag 7 maart 2005 23:52 schreef Chielus het volgende:
Florencilla is een droge witte wijn uit de Rueda streek in Spanje (niet heel erg bijzonder hoor maar wel gewoon lekker,) Beetje kruidig, vol en droog. Gemaakt van Verdejo & Viura. Lekkere witte wijn voor in de winter.
Ik had eerst pittige mossels, gebakken in een kruidenboter van spaanse pepers, knoflook en prei.quote:Wat heb je gegeten?
En hoeveel was je kwijt?
Hmmm, lekker...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:54 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik had eerst pittige mossels, gebakken in een kruidenboter van spaanse pepers, knoflook en prei.
daarna een argetijnse tournedos, men vroeg hoe ik hem wilde en perfect gebakken met een rode port saus
en als dessert Tarte Tatin (gecarmeliseerde appeltaart met appel crunch ijs)
ze hebben ook een site. Maar dat is spammen. hun gehele menukaart staat daar op.
en dit alles voor 19,50
oke danquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmmm, lekker...![]()
Is geen spam hoor, meer een tip.![]()
En in Eindhoven misschien een keer binnen lopen als ik in Eindhoven benquote:Op dinsdag 8 maart 2005 09:29 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
oke dan
www.restaurantsizzling.nl
Was het ook echt, ga donderdag weer, nu met schoolquote:
Geloof een procentje of 40% maar natuurzuiver en dat proef je er echt van af ieder glas is een traktatie.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:00 schreef Oblivion het volgende:
Hoeveel procent alcohol zit daarin, Martijn?![]()
A, je kent het spul?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:06 schreef karper het volgende:
geweldig spul vooral de speculaas lekker in parfait.
Spong bob? Is dat de billenmaat van die advocaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ziet er mooi uit!
Ik heb voor m'n ouders gekookt. Spong bob pasta, om m'n pa te pesten. M'n pa vind die tekenfilm niks. Was wel lekker!
Snijbonen beetgaar koken, en dan aan wiebertjes snijden, roerbakken met zoute sojasausquote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:51 schreef karper het volgende:
trouwens sperzieboontjes met spek een een eetlepel ketjap zijn heerlijk en ze glimmen zo mooi
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snijbonen beetgaar koken, en dan aan wiebertjes snijden, roerbakken met zoute sojasaus
mmmmmmmmmmmm
Nee gewoon op de camping, heerlijke omgeving..... heb nu alweer zin in de vakantie.quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:45 schreef krakkemieke het volgende:
Bleef je in een hotel in Vaison?
geven ze dat nog na 2 uur snacht's door??quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wijn moet even tot morgen wachten, ik wil graag weten of m'n Sollicitiegesprek vandaag er goed doorgekomen is, zodat ze me aannemen
die is toch overstoomd geweest??quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:59 schreef krakkemieke het volgende:
Lol Chielus, de oude camping was mooier....... Wel onveilig, naar gebleken is......
Rode Beaumes de Venise, nooit van gehoord, maar ik geloof je meteen dat ie zal smaken. Ik zag laatst een Rode Sancerre liggen, (had alleen geen geld bij mequote:Op woensdag 9 maart 2005 02:23 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke geniet van de wijn
Trouwens, rode beaumes de venise is ook prima.
Ik hoop voor je niet al te vroeg??? Is het een slecht nieuws gesprek of gewoon een afspraak over ingewikkelde zaken?quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zit moed op te doen voor een moeilijke afspraak morgen en dat lukt prima!
Kan me geen fuck schelen, dat zijn de momenten waarbij de waarheden naarboven komen...quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:34 schreef krakkemieke het volgende:
Eh Mr Noodle, vrouwen....... je bent een vent.....
Dan weet je idd, dat ze eerlijk worden.. ik heb laatst nog een koekjes-incident meegemaakt. Durven gewoon niet te zeggen dat ze de koekjes smerig vonden, een aantal glaasjes wijn achterover geslagen gevolg, koekjes werden als "brandhout" gebruikt voor de openhaard en de woorden "gatverdamme" "smerig", "vies", "ranzig" vlogen over de tafel...quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:41 schreef krakkemieke het volgende:
LOL, dus vrouwen zijn pas eerlijk als ze zat zijn?
Ik had ze niet gebakken, ik waag me niet op het koekjesfront...quote:Op woensdag 9 maart 2005 02:51 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zou om te beginnen vragen op welke temperatuur je gebakken hebt.
Iemand anders had ze gebakken...quote:Op woensdag 9 maart 2005 03:00 schreef krakkemieke het volgende:
Je had ze gekocht?
Heb je gelijk in, maar spui ideeen, ik zit ook maar in mijn uppie te bedenken hoe we CUL wat leesbaarder kunnen maken. Dus tips zijn harstikke welkom.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:10 schreef Chielus het volgende:
Maar dit is meer voor het Foodback topic, niet voor de Slowchat,
Kom maar op met die wijn ben ook aan het soliciteren maar krijg er juist meer zin in wijn vanquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wijn moet even tot morgen wachten, ik wil graag weten of m'n Sollicitiegesprek vandaag er goed doorgekomen is, zodat ze me aannemen
Oprah vond haar de beste kok ooit, ze kwam al van kinds af aan bij haar op bezoek.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, is dus wel een aanrader...![]()
*Op verlanglijstje zet...![]()
Maakt niet uit, kennissen zat daar...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:49 schreef Jackal_Omega het volgende:
en al die *niet zo'n netjes woord...die het boek op ebay verkopen sturen alleen binnen de USA
Ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kennissen zat daar...![]()
Hehe, scannen en sturen...quote:
ik heb trouwens mn muffinsquote:
Mijn moeder bakte een tulband met rozijnen, rijkelijk bestrooid met poedersuiker...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er gebeurd met die ordinaire zakjes chips die je vroeger met je verjaardag op de basisschool uitdeelde?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Oblivion het volgende:Dat mag niet meer Mr.Noodle...
Stel toch voor dat de tanden van kinderen wegrotten, alles moet verantwoord...![]()
Dus ze krijgen het snoep mee naar huis.![]()
Heey, ik was vroeger altijd harstikke blij met m'n zakje chips...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
Zakkies chips zijn ook stom..
Ik ben altijd heel crea-bea met traktaties..
nou t werd idd erg leuk ontvangen, totdat ze aan de cakjes begonnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, mother-mother!!![]()
Kindertjes zitten nu zeker lekker te smullen?![]()
Maar cake en muffins mag wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Oblivion het volgende:Dat mag niet meer Mr.Noodle...
Stel toch voor dat de tanden van kinderen wegrotten, alles moet verantwoord...![]()
Dus ze krijgen het snoep mee naar huis.![]()
Is dus een realy slow chatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:54 schreef Faithy het volgende:
zo, er is dus ook een CUL slowchat
Fok! doet 't al weken nauwelijks door mn brakke PC, dus weet niet wat ik zie
hoi!
Doet me denken aan de slot scene van Tampopo (een film) waar een man een enorme ijsco zit te eten in het park. Voor hem staat een jongetje (jaar of 3, 4) geobsedeerd naar zijn ijs te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Heey, ik was vroeger altijd harstikke blij met m'n zakje chips...
Liever dat, dan dat er zo'n stomme moeder was, die verzon dat we maar selderijstengeltjes met een worteltje moesten eten
Nee, bij ons mocht chips enzo ook nog gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Wij mochten vroeger alleen maar hartige dingen meenemen, kaas en worst ofzo....![]()
Morwen zei:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Wij zijn vanavond bij de Argentijn wezen eten, godelief wat een lekker vlees!![]()
Heerlijk een ossehaas gegeten van 300 gram...![]()
quote:![]()
*beveelt "El Gaucho" aan in Leiden (duur maar tongstrelend lekker)
quote:Op zondag 13 maart 2005 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Gevonden...
http://www.cocktailz.nl/booze.php?boozeId=27
quote:Obli
Hoeveel vaasjes sake had je dan op?
* Martijn_77 meld zichquote:
Lekker welke kazen staan er op?quote:Op maandag 14 maart 2005 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje opent de bar en zet het kaasplankje klaar
Dank je eentje dan moet morgen soliciterenquote:Op maandag 14 maart 2005 22:46 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje schenkt Martijn vast glaasje port*
Een functie van Transportation coordinator en later die dag nog eentje voor supply chain plannerquote:Op maandag 14 maart 2005 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
Op de goede afloop dan! *klink*
Waar ga je op solliciteren?
Ja, zo iets en zorgen dat de lading van de klanten op tijd op de juiste plek komt.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:11 schreef krakkemieke het volgende:
PFFFF die termen van tegenwoordig........ Ga je dan chauffeurs moeten opjagen?
Hehe bij de argentijn over pakistaans eten lullenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef Oblivion het volgende:
*Applaus geeft aan bleuzz!!!![]()
Ziet er goed uit! Leuk die foto!![]()
Wij zijn vanavond bij de Argentijn wezen eten, godelief wat een lekker vlees!![]()
Heerlijk een ossehaas gegeten van 300 gram...![]()
Met koude knoflooksaus, gegrilde champignons met een zout zure saus, en een gepofte aardappel!
De eigenaar kwam nog gezellig bij ons zitten, en we hebben het over de pakistaanse keuken gehad, errrug gezellig! En heb nog tandoori kruiden meegekregen ook!![]()
![]()
What a evening...Leuk!
dan niet joh, lekker saai weerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:14 schreef Oblivion het volgende:
Is gewoon een een pakistaner die een argentijns restaurant heeft, niets meer niets minder.![]()
En pakistaanse keuken verschilt weinig met de Indiaase keuken...![]()
Ja jij wil toch alleen maar katten...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Doei, ik begrijp dat je de slowchat weer gaat verlaten?![]()
Dat wel bij een heb ik nu ook al een tweede gesprek gaat lekker dus.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Wel tof, zoveel gesprekken. Je baas heeft het er toch zelf naar gemaakt?
Btw, mijn ex is chauffeur.
Ja, dat wel ze linkte trouwens mijn hoby koken aan een bourgondische levens instellingquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi, gaat goed Martijn!
Op mijn huidige werk bagger met zoeken naar nieuw wer beter verschillende gesprekken en zelfs een tweede gesprek.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:28 schreef shredder het volgende:
hey Martijn, hoe is alles? Zowel thuis als werk.
Maar ga je dus een nieuwe baas krijgen, want je had toch mot met hem omdat hij je klein hield (en niet liet doorgroeien).quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op mijn huidige werk bagger met zoeken naar nieuw wer beter verschillende gesprekken en zelfs een tweede gesprek.
En thuis afwachten tot 12 april en dan horen we meer en dan zal de operatie hoogstwaarschijnlijk ook gepland gaan worden.
Ja, maar had de laatste tijd ook mot over de druk die hij opvoerde en dat ie geen begrip had voor de thuis situatie en het feit dat ie niet communiceerde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef shredder het volgende:
Maar ga je dus een nieuwe baas krijgen, want je had toch mot met hem omdat hij je klein hield (en niet liet doorgroeien).
Wordt voor 99% gelijk een open hart operatiequote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef shredder het volgende:
En wat betreft de operatie, gelijk een open hartoperatie of een kleinere ingreep?
Tjee, dat zijn spannende tijden. Het is nu nog wat vroeg om er wat zinnigs over te zeggen, ik hoop dat herstel spoedig verloopt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Dank je!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:13 schreef shredder het volgende:
[..]
Tjee, dat zijn spannende tijden. Het is nu nog wat vroeg om er wat zinnigs over te zeggen, ik hoop dat herstel spoedig verloopt.
Ow dat Obli...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:38 schreef Oblivion het volgende:
uitgenerid koken
Bij mijn vrouw Obli en die moet gebeuren voor we weer verder kunnen met het krijgen van kinderen. Dus is een zware tijd voor ons eerst de miskraam, dan de mededeling dat mijn vrouw aan haar hart geopeerd moet worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:15 schreef Oblivion het volgende:
Wat lees ik nou? Een open hart operatie?![]()
Voor wie? Voor jou Martijn?
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Chielus het volgende:
Sterkte de komende tijd Martijn,
Das allemaal niet misselijk, Martijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij mijn vrouw Obli en die moet gebeuren voor we weer verder kunnen met het krijgen van kinderen. Dus is een zware tijd voor ons eerst de miskraam, dan de mededeling dat mijn vrouw aan haar hart geopeerd moet worden.
En dan nog de sores op mijn werk.
Dank je Obliquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das allemaal niet misselijk, Martijn...
Een knuffel voor jullie beide.
Plum, plum plum plum...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je Obli
Maar nu even een ander onderwerp wat voor wijn dronk je nu ook weer? Ik ga zaterdag ook even langs de toko en jij had daar een wijn van.
Oke zal van het weekend even kijken. Laat je wel weten of ik het gevonden heb.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Plum, plum plum plum...
plum plum plum plum plum
Oftewel pruimenwijn!![]()
Kunnen we daar iets aan doen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Ja, vind ik ook.
Dat bestaat dus werkelijk? Ik dacht dat het opgezet zooi was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef Chielus het volgende:
ik heb trouwens vandaag een Rookworst gekregen van de Worstkoerier (www.worstkoerier.nl), dus Chielus deelt stukjes Rookworst uit aan iedereen in Cul-SC
Dat dacht ik ook, totdat ik met vrienden voor de lol een keer heb gesmst (normaal ben ik niet zo'n smser maar ik vond het zo'n humor dat we het een x geprobeerd hadden, ) Een vriend van mij heeft toen gewonnen, maar omdat hij zelf niet kon heeft hij mij opgegeven......en nu kom ik gewoon nog op TV ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Dat bestaat dus werkelijk? Ik dacht dat het opgezet zooi was.
Uitbuiken? Ben net terug van school, ben kapotquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Het is wel rustig vanavond!
Is iedereen je aan het uitbuiken?
Wat voor stampot?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jah, teveel stampot boerenkool gehad vandaag, tering... riemetje zit nog steeds 2 gaatjes minder strak dan normaal...
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jah, teveel stampot boerenkool gehad vandaag, tering... riemetje zit nog steeds 2 gaatjes minder strak dan normaal...
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb vandaag lekkere kippenvleugels gemarineerd in honing gemaakt.
En nee, niemand mag er wat van want alles is op!
Jammie was dat zeg.
Vroeg ik iets?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef shredder het volgende:
Oh en voordat je weer om recepten gaat vragen Martijn:
Tip nog even in Tarwebloem, leggen.. als je ze dan frituurd krijg je zo'n lekker krokant laagjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?
Of komt er meer bij kijken?
Ik zie nu dat ik een foutje hebt gemaakt, my badquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?
Of komt er meer bij kijken?
Ik geloof niet dat je dat wilt, ik kan vrouwen redelijk gek, maken... zo gek dat ze aan de valium moetenquote:
Jaha, zie je nou...Bijna kippenvleugels naar zijn moer...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik een foutje hebt gemaakt, my bad![]()
Het is kippenvleugels gemarineerd in paprikapoeder en snufje knoflookpoeder in de oven doen en dan op het laatst flinke lepels honing erover heen, nadat de vleugels eenmalig omgedraaid zijn.
Anders verbrand de honing voortijdig en dan proef je geen zoet.
Ik gebruikte trouwens dit keer Acacia honing van Langnese.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat wilt, ik kan vrouwen redelijk gek, maken... zo gek dat ze aan de valium moeten
Ik ben ook zo onweerstaanbaar lekker...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Das niet goed, Mr.Noodle.
NOT at all!![]()
Je moet zo'n molen kopen van silvo, alleen malen als je het nodig hebt. Was een euro bij de Xenos, een jaar geleden gekocht en hij is nu nog half vol.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Over knoflook poeder gesproken hoe voorkomen jullie eigenlijk dat het zo gaat klonteren als je het een tijdje bewaard?
Oke want dat poeder wordt anders zo snel hard.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:54 schreef shredder het volgende:
[..]
Je moet zo'n molen kopen van silvo, alleen malen als je het nodig hebt. Was een euro bij de Xenos, een jaar geleden gekocht en hij is nu nog half vol.
Trouwens het is common hierhe om iets in te schenken, nu heb ik hier een flesje la chasse du pape rode wijn naast me. Iemand een glaasje, want ik lust het toch niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef karper het volgende:
pakt een fles wisky.
schenkt een glaasje in
zet martine en gin klaar voor piet.
Ja, die zie ik de laatste tijd erg weinigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:56 schreef shredder het volgende:
Ja, waar is die Piet gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |