Dat bestaat dus werkelijk? Ik dacht dat het opgezet zooi was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef Chielus het volgende:
ik heb trouwens vandaag een Rookworst gekregen van de Worstkoerier (www.worstkoerier.nl), dus Chielus deelt stukjes Rookworst uit aan iedereen in Cul-SC
Dat dacht ik ook, totdat ik met vrienden voor de lol een keer heb gesmst (normaal ben ik niet zo'n smser maar ik vond het zo'n humor dat we het een x geprobeerd hadden, ) Een vriend van mij heeft toen gewonnen, maar omdat hij zelf niet kon heeft hij mij opgegeven......en nu kom ik gewoon nog op TV ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 01:00 schreef shredder het volgende:
[..]
Dat bestaat dus werkelijk? Ik dacht dat het opgezet zooi was.
Uitbuiken? Ben net terug van school, ben kapotquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef Martijn_77 het volgende:
Het is wel rustig vanavond!
Is iedereen je aan het uitbuiken?
Wat voor stampot?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jah, teveel stampot boerenkool gehad vandaag, tering... riemetje zit nog steeds 2 gaatjes minder strak dan normaal...
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Jah, teveel stampot boerenkool gehad vandaag, tering... riemetje zit nog steeds 2 gaatjes minder strak dan normaal...
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:33 schreef shredder het volgende:
Ik heb vandaag lekkere kippenvleugels gemarineerd in honing gemaakt.
En nee, niemand mag er wat van want alles is op!
Jammie was dat zeg.
Vroeg ik iets?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef shredder het volgende:
Oh en voordat je weer om recepten gaat vragen Martijn:
Tip nog even in Tarwebloem, leggen.. als je ze dan frituurd krijg je zo'n lekker krokant laagjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?
Of komt er meer bij kijken?
Ik zie nu dat ik een foutje hebt gemaakt, my badquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef Oblivion het volgende:
Hmm, gewoon kippenvelugetjes in de honing een paar uur leggen?
Of komt er meer bij kijken?
Ik geloof niet dat je dat wilt, ik kan vrouwen redelijk gek, maken... zo gek dat ze aan de valium moetenquote:
Jaha, zie je nou...Bijna kippenvleugels naar zijn moer...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef shredder het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik een foutje hebt gemaakt, my bad![]()
Het is kippenvleugels gemarineerd in paprikapoeder en snufje knoflookpoeder in de oven doen en dan op het laatst flinke lepels honing erover heen, nadat de vleugels eenmalig omgedraaid zijn.
Anders verbrand de honing voortijdig en dan proef je geen zoet.
Ik gebruikte trouwens dit keer Acacia honing van Langnese.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je dat wilt, ik kan vrouwen redelijk gek, maken... zo gek dat ze aan de valium moeten
Ik ben ook zo onweerstaanbaar lekker...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:44 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Das niet goed, Mr.Noodle.
NOT at all!![]()
Je moet zo'n molen kopen van silvo, alleen malen als je het nodig hebt. Was een euro bij de Xenos, een jaar geleden gekocht en hij is nu nog half vol.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Over knoflook poeder gesproken hoe voorkomen jullie eigenlijk dat het zo gaat klonteren als je het een tijdje bewaard?
Oke want dat poeder wordt anders zo snel hard.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:54 schreef shredder het volgende:
[..]
Je moet zo'n molen kopen van silvo, alleen malen als je het nodig hebt. Was een euro bij de Xenos, een jaar geleden gekocht en hij is nu nog half vol.
Trouwens het is common hierhe om iets in te schenken, nu heb ik hier een flesje la chasse du pape rode wijn naast me. Iemand een glaasje, want ik lust het toch niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef karper het volgende:
pakt een fles wisky.
schenkt een glaasje in
zet martine en gin klaar voor piet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |