Hehe bij de argentijn over pakistaans eten lullenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef Oblivion het volgende:
*Applaus geeft aan bleuzz!!!![]()
Ziet er goed uit! Leuk die foto!![]()
Wij zijn vanavond bij de Argentijn wezen eten, godelief wat een lekker vlees!![]()
Heerlijk een ossehaas gegeten van 300 gram...![]()
Met koude knoflooksaus, gegrilde champignons met een zout zure saus, en een gepofte aardappel!
De eigenaar kwam nog gezellig bij ons zitten, en we hebben het over de pakistaanse keuken gehad, errrug gezellig! En heb nog tandoori kruiden meegekregen ook!![]()
![]()
What a evening...Leuk!
dan niet joh, lekker saai weerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:14 schreef Oblivion het volgende:
Is gewoon een een pakistaner die een argentijns restaurant heeft, niets meer niets minder.![]()
En pakistaanse keuken verschilt weinig met de Indiaase keuken...![]()
Ja jij wil toch alleen maar katten...quote:Op dinsdag 15 maart 2005 17:20 schreef Oblivion het volgende:
Doei, ik begrijp dat je de slowchat weer gaat verlaten?![]()
Dat wel bij een heb ik nu ook al een tweede gesprek gaat lekker dus.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
Wel tof, zoveel gesprekken. Je baas heeft het er toch zelf naar gemaakt?
Btw, mijn ex is chauffeur.
Ja, dat wel ze linkte trouwens mijn hoby koken aan een bourgondische levens instellingquote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Mooi, gaat goed Martijn!
Op mijn huidige werk bagger met zoeken naar nieuw wer beter verschillende gesprekken en zelfs een tweede gesprek.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:28 schreef shredder het volgende:
hey Martijn, hoe is alles? Zowel thuis als werk.
Maar ga je dus een nieuwe baas krijgen, want je had toch mot met hem omdat hij je klein hield (en niet liet doorgroeien).quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op mijn huidige werk bagger met zoeken naar nieuw wer beter verschillende gesprekken en zelfs een tweede gesprek.
En thuis afwachten tot 12 april en dan horen we meer en dan zal de operatie hoogstwaarschijnlijk ook gepland gaan worden.
Ja, maar had de laatste tijd ook mot over de druk die hij opvoerde en dat ie geen begrip had voor de thuis situatie en het feit dat ie niet communiceerde.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef shredder het volgende:
Maar ga je dus een nieuwe baas krijgen, want je had toch mot met hem omdat hij je klein hield (en niet liet doorgroeien).
Wordt voor 99% gelijk een open hart operatiequote:Op woensdag 16 maart 2005 22:52 schreef shredder het volgende:
En wat betreft de operatie, gelijk een open hartoperatie of een kleinere ingreep?
Tjee, dat zijn spannende tijden. Het is nu nog wat vroeg om er wat zinnigs over te zeggen, ik hoop dat herstel spoedig verloopt.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Dank je!!!quote:Op woensdag 16 maart 2005 23:13 schreef shredder het volgende:
[..]
Tjee, dat zijn spannende tijden. Het is nu nog wat vroeg om er wat zinnigs over te zeggen, ik hoop dat herstel spoedig verloopt.
Ow dat Obli...quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:38 schreef Oblivion het volgende:
uitgenerid koken
Bij mijn vrouw Obli en die moet gebeuren voor we weer verder kunnen met het krijgen van kinderen. Dus is een zware tijd voor ons eerst de miskraam, dan de mededeling dat mijn vrouw aan haar hart geopeerd moet worden.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:15 schreef Oblivion het volgende:
Wat lees ik nou? Een open hart operatie?![]()
Voor wie? Voor jou Martijn?
Dank jequote:Op donderdag 17 maart 2005 21:43 schreef Chielus het volgende:
Sterkte de komende tijd Martijn,
Das allemaal niet misselijk, Martijn...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:37 schreef Martijn_77 het volgende:
Bij mijn vrouw Obli en die moet gebeuren voor we weer verder kunnen met het krijgen van kinderen. Dus is een zware tijd voor ons eerst de miskraam, dan de mededeling dat mijn vrouw aan haar hart geopeerd moet worden.
En dan nog de sores op mijn werk.
Dank je Obliquote:Op donderdag 17 maart 2005 21:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das allemaal niet misselijk, Martijn...
Een knuffel voor jullie beide.
Plum, plum plum plum...quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dank je Obli
Maar nu even een ander onderwerp wat voor wijn dronk je nu ook weer? Ik ga zaterdag ook even langs de toko en jij had daar een wijn van.
Oke zal van het weekend even kijken. Laat je wel weten of ik het gevonden heb.quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:12 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Plum, plum plum plum...
plum plum plum plum plum
Oftewel pruimenwijn!![]()
Kunnen we daar iets aan doen?quote:Op donderdag 17 maart 2005 23:12 schreef Oblivion het volgende:
Ja, vind ik ook.
Dat bestaat dus werkelijk? Ik dacht dat het opgezet zooi was.quote:Op donderdag 17 maart 2005 21:58 schreef Chielus het volgende:
ik heb trouwens vandaag een Rookworst gekregen van de Worstkoerier (www.worstkoerier.nl), dus Chielus deelt stukjes Rookworst uit aan iedereen in Cul-SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |