Oprah vond haar de beste kok ooit, ze kwam al van kinds af aan bij haar op bezoek.quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:46 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, is dus wel een aanrader...![]()
*Op verlanglijstje zet...![]()
Maakt niet uit, kennissen zat daar...quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:49 schreef Jackal_Omega het volgende:
en al die *niet zo'n netjes woord...die het boek op ebay verkopen sturen alleen binnen de USA
Ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kennissen zat daar...![]()
Hehe, scannen en sturen...quote:
ik heb trouwens mn muffinsquote:
Mijn moeder bakte een tulband met rozijnen, rijkelijk bestrooid met poedersuiker...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is er gebeurd met die ordinaire zakjes chips die je vroeger met je verjaardag op de basisschool uitdeelde?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Oblivion het volgende:Dat mag niet meer Mr.Noodle...
Stel toch voor dat de tanden van kinderen wegrotten, alles moet verantwoord...![]()
Dus ze krijgen het snoep mee naar huis.![]()
Heey, ik was vroeger altijd harstikke blij met m'n zakje chips...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
Zakkies chips zijn ook stom..
Ik ben altijd heel crea-bea met traktaties..
nou t werd idd erg leuk ontvangen, totdat ze aan de cakjes begonnenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 11:11 schreef Oblivion het volgende:
Leuk, mother-mother!!![]()
Kindertjes zitten nu zeker lekker te smullen?![]()
Maar cake en muffins mag wel?quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:59 schreef Oblivion het volgende:Dat mag niet meer Mr.Noodle...
Stel toch voor dat de tanden van kinderen wegrotten, alles moet verantwoord...![]()
Dus ze krijgen het snoep mee naar huis.![]()
Is dus een realy slow chatquote:Op zaterdag 12 maart 2005 09:54 schreef Faithy het volgende:
zo, er is dus ook een CUL slowchat
Fok! doet 't al weken nauwelijks door mn brakke PC, dus weet niet wat ik zie
hoi!
Doet me denken aan de slot scene van Tampopo (een film) waar een man een enorme ijsco zit te eten in het park. Voor hem staat een jongetje (jaar of 3, 4) geobsedeerd naar zijn ijs te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[..]
Heey, ik was vroeger altijd harstikke blij met m'n zakje chips...
Liever dat, dan dat er zo'n stomme moeder was, die verzon dat we maar selderijstengeltjes met een worteltje moesten eten
Nee, bij ons mocht chips enzo ook nog gewoonquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:44 schreef krakkemieke het volgende:
Wij mochten vroeger alleen maar hartige dingen meenemen, kaas en worst ofzo....![]()
Morwen zei:quote:Op zaterdag 12 maart 2005 23:41 schreef Oblivion het volgende:
Wij zijn vanavond bij de Argentijn wezen eten, godelief wat een lekker vlees!![]()
Heerlijk een ossehaas gegeten van 300 gram...![]()
quote:![]()
*beveelt "El Gaucho" aan in Leiden (duur maar tongstrelend lekker)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |