Ik heb het nog niet geprobeerdquote:Op zondag 6 maart 2005 02:21 schreef beertje_ het volgende:
Was je bed te koud?
Huh? Wat?quote:Op zondag 6 maart 2005 02:26 schreef Subhuman het volgende:
Als bepaalde mensen ophouden met mij wakker te houden ga ik nu echt slapen!![]()
![]()
Offy laat die jongen nou eens met rust, hij moet slapenquote:Op zondag 6 maart 2005 02:26 schreef Subhuman het volgende:
Als bepaalde mensen ophouden met mij wakker te houden ga ik nu echt slapen!![]()
![]()
Hij moet nietsquote:Op zondag 6 maart 2005 02:28 schreef beertje_ het volgende:
[..]
Offy laat die jongen nou eens met rust, hij moet slapen![]()
Ha, dat ga ik ook proberenquote:Mijn plekje wordt op dit moment voorverwarmd![]()
Hoezo niet dan? Ben je aan het werk of zo?quote:
moet *nu* richting de sportquote:Op zondag 6 maart 2005 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Ben je aan het werk of zo?![]()
Nee dat weet ikquote:Op zondag 6 maart 2005 10:01 schreef ultra_ivo het volgende:
kan ik ook niks aan doen
Ik ga het inderdaad proberenquote:Op zondag 6 maart 2005 11:05 schreef PdeHoog het volgende:
Ah Sok
Je gaat het toch proberen![]()
. Ben benieuwd of die herten weer in de buurt willen komen.
Die droomt nu al van mijquote:Op zondag 6 maart 2005 12:43 schreef PdeHoog het volgende:
En hier droom je zeker ook weer van
[afbeelding]
Bræk de Slørquote:Op zondag 6 maart 2005 13:00 schreef Oceanonix het volgende:
* Oceanonix gaat nu naar de Ikea.
Is dit slim?![]()
Staat er toch? Prijs komt overeen met geselecteerde optiesquote:Op zondag 6 maart 2005 13:13 schreef Ouwesok het volgende:
Alleen nou vraag ik me af welk stuk 85 eur kost
Bel nonixje ff, die loopt daar toch. Kan ze het meteen gaan vragen voor jequote:
Ga jij nou maar sportenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:29 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij hebben jullie peper en zout nodig
want jullie zijn ontzetten flauw bezig
flauw![]()
![]()
![]()
ik ben al terug van het sportenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar sportenJe ben gewoon jaloers dat je niet ff mee kan doen
Is dit een hele subtiele warez-request?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben al terug van het sporten
zit te zoeken nu naar een cd-rom welke ik dus niet kan vinden
nee hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele warez-request?
De Geleense ijsbaan is voor geen enkele camera ideaal. De lichtomstandigheden zijn er beroerd. Eindhoven en vooral Thialf zijn een stuk beter. Wel opvallend hoe je mensen kunt fotograferen met de Jupiter. Die denken dat je binnenshuis niet kunt fotograferen zonder flitsquote:Op zondag 6 maart 2005 12:14 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de ijsbaan niet het ideale gevechtsterrein van de Jupiter is. Waar ie onder normale omstandigheden een deel van zijn karakter aan zijn lichte overstraling ontleent, begint dat vooral op de bovenste opname een beetje tegen te werken.
Ik ook. Ik heb nog geen gelegenheid gevonden dit goed te doen, maar die gelegenheid komt zeker.quote:Ik ben echter wel benieuwd wat het optiekje op een digitale reflex presteert onder gewoon buitenlicht
En waar is dat Nonix? Ik heb nog steeds mijn rij-examen morgen, de sneeuw is hier nu helemaal weg maar ik zie het stiekem alweer een beetje dwarrelen heel klein beetje maartochquote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben alweer terug. Plantjes en potten gekocht om mijn kantoor wat gezelliger te maken.
En op de vraag zal het gaan dooien, moet ik antwoorden voorlopig niet. Want het sneeuwt hier weer
Me stadtsjie woarquote:Op zondag 6 maart 2005 16:26 schreef Oceanonix het volgende:
Utrecht!
jajaquote:Op zondag 6 maart 2005 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Sneeuw is hier weer voorbij Puckzzz
Xila is toch de hele dag leuk bezig zie ik?
Ach, ik kan wel blijven klagenquote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Met mij wel! De dag van de verhuizing komt steeds dichterbij!
En met jou ook alles ok?
Dat geloof ik graag! Ik heb ook zo ongelofelijk zin in de zomervakantie!quote:Op zondag 6 maart 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vakantieplannetjes maken met vrouwkje is erg okee
Zomervakantiequote:Op zondag 6 maart 2005 18:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Ik heb ook zo ongelofelijk zin in de zomervakantie!
trustequote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff een half uurtje slapen, ben het ff zat
Herten stinken uit hun bekquote:
Gatsiequote:Op zondag 6 maart 2005 19:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Herten stinken uit hun bekDat merk je pas als je er heel dichtbij weet te komen
[afbeelding]
Hč zoiets heb ik ookquote:
Is dat dezelfde als dezequote:Op zondag 6 maart 2005 19:57 schreef Ouwesok het volgende:
Herten stinken uit hun bekDat merk je pas als je er heel dichtbij weet te komen
[afbeelding]
Ga je daarmee doen? hertjes K.O,. slaanquote:
Je kunt er in de OVP bijzonder dichtbij komen. Echt tam zijn de edelherten echter niet, deze was merkbaar zenuwachtig. Het lijkt er echter op dat ze in de OVP doorhebben dat ze van de daar aanwezige mensen weinig te vrezen hebben hooguit een slotjequote:Op zondag 6 maart 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, konden jullie zo dicht bij die beesten komen dan?
Er viel inderdaad voldoende bijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Er viel inderdaad voldoende bij. Waarvan net iets teveel bij ondergetekende en Bowiefan op brilleglazen en in nek viel
Dat rood valt zo opquote:Op zondag 6 maart 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Watjes
In de auto blijven had niet gekund zeker?
Auto in legergroen laten spuiten danquote:
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?quote:
In Delft is sneeuw legergroenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?![]()
Nee sorry, dat is onder fysisch geografen niet bekendquote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In Delft is sneeuw legergroen.of is dat onder fysisch geografen niet bekend
Het is aan het smelten flash...een witte auto heb je dan niet veel meer aan hequote:Op zondag 6 maart 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?![]()
Ik zou er bij het volgende voertuig rekening mee kunnen houdenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is aan het smelten flash...een witte auto heb je dan niet veel meer aan he
zie dit als voorbereiding op de lente / zomer
Misschien een baantje zoeken bij defensie....het ontwikkelen van een doelzoekersysteem voor in die tanks....en dan van de loop gewoon een giga-zoomlens makenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou er bij het volgende voertuig rekening mee kunnen houdenrupsbanden, ben ik ook zo dol op
Lekker lichtsterk ookquote:Op zondag 6 maart 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien een baantje zoeken bij defensie....het ontwikkelen van een doelzoekersysteem voor in die tanks....en dan van de loop gewoon een giga-zoomlens maken
Maakt niet uitquote:
En die modernere doelzoekers zijn ook nog eens goed gestabiliseerd, alleen lijkt het me een tikkie lomp voor insectenschiet me toch ineens een oud stukje MontyPython te binnenquote:
Feliciteert 'r ff namens het hele FOT-interieurquote:Op zondag 6 maart 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Straks nog even MutZuit haar bedje bellen... lieve schat is jarig
Zal ik doenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Feliciteert 'r ff namens het hele FOT-interieur
Gefeliciteerd allebei!quote:Op zondag 6 maart 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er trouwens ook zo vandoorBen best rozig....
Straks nog even MutZuit haar bedje bellen... lieve schat is jarig
*terugzwaait*quote:Op maandag 7 maart 2005 01:30 schreef Bowiefan het volgende:
goei' n nacht all
* Bowiefan meld vanaf zijn werk
heb ff tijd gevonden voor te zwaaien
allemaal 't weekend weer overleeftgeen gipsvluchten ?
ach natuurlijk was Beertje er nog ffquote:
Thx.quote:Op maandag 7 maart 2005 05:35 schreef Xilantof het volgende:
wel thuis Bowiefan!
ik ga even een lunchpakket bijelkaar scharrelen
Dag Bowiefanquote:Op maandag 7 maart 2005 05:37 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Thx.
maar er maar een lekker pakketje van
* Bowiefan afmeld
Vanmorgen het stadium dat het vervelendst is aan sneeuw, namelijk wanneer het verdwijnt. Beter was toch een buitje warm water geweest ergens in de vroege ochtendquote:Op maandag 7 maart 2005 08:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Sneeuw was leuk, nou optiefen graag, lente!!!
Hij deed het net even een uurtje vrij matig tot helemaal niet. Maar momenteel is ie weer aardig bruikbaarquote:Op maandag 7 maart 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
Ah, aan de post van Ouwesok merk ik dat het forum niet mee werkte vandaag...
ik vond al dat er zo weinig gepost was
komt dat mooi uit, want ik ben thuisquote:Op maandag 7 maart 2005 17:32 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Hij deed het net even een uurtje vrij matig tot helemaal niet. Maar momenteel is ie weer aardig bruikbaar.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 maart 2005 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
komt dat mooi uit, want ik ben thuis![]()
quote:Op maandag 7 maart 2005 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben ook weer thuis, voor het geval dat iemand wat boeit
Tot dat ding van die grote blauwe doet wat ik wil. En dat begint er momenteel aardig op te gaan lijkenquote:
snel naar huis dusquote:Op maandag 7 maart 2005 18:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Tot dat ding van die grote blauwe doet wat ik wil. En dat begint er momenteel aardig op te gaan lijken
* Dr_Flash kijkt verschrikt om zich heenquote:
Oeh, gelukkig maarquote:(mijn eigen huis he)
groot? *checkquote:Op maandag 7 maart 2005 18:30 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Tot dat ding van die grote blauwe doet wat ik wil. En dat begint er momenteel aardig op te gaan lijken
Bah, wat flauw weerquote:Maar toch is nu de tijd gekomen om richting dromenland te vertrekken.
Hč, ja, gezellig!quote:
Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!quote:
Er was eens een subforumpje met allemaal mensjes die het leuk vinden om foto's te maken en die aan elkaar te laten zien. Op een dag vonden ze het leuk om en wedstrijdje te organiseren om gewoon voor de lol leuke fototjes te maken en te kijken wie nou de leukste heeft gemaakt.quote:
Dan slaap ik nogquote:Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!
Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMPquote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Yep, het is vooral veul papierschuiverij door/voor die ISO-aso's...
Mafze Bowie!
Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMP![]()
Wat is de GMPquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:10 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallengelukkig!
Zoiets als:quote:
Je ziet eruit alsof je er niets aan vind Oceanonixquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!![]()
Ik laat het goede er even af....gisteren gezakt voor mijn rijbewijs
Wat een eikelsquote:Omdat ik 'te rustig op onoverzichtelijke kruispunten afkwam' JAH DUH!! natuurlijk benader ik die niet met een te hoge snelheid, ik zie niet eens of er iets aankomt!
Mijn rij-instructeur heeft al een klacht ingediend maar daar schiet ik verder niets mee op natuurlijk.
Mijn pech is gewoon dat ik middenin een discussie tussen het CBR en de RIS-opleidingen ben beland over de manier waarop de RIS het kijkgedrag aanleren. Het CBR is het daar niet mee eens, en gisteren zat die man me dus ook een beetje te pesten door me om de 50 meter naar links of naar rechts af te laten slaan, waardoor ik natuurlijk niet lekker vlot door kan rijden. Alles ging hartstikke goed, ik heb me niet gek laten maken. De snelweg ging goed en dat terwijl ik er van rechts opkwam en meteen daarna van drie rijstroken moest wisseln om er de volgende afslag links weer af te gaan. (ook al zo'n leuke pesterijtje)
OK...daar staan leuke dingenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik even op mijn nieuwe (niet-FOT) site wijzen, waarin Christan en de beide Sokjes gebroeder/zusterlijk verenigd zijn?http://www.prietpraat.net/
Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Wat een eikels. Nou zijn die figuren van het CBR zowiezo al grote eikels, maar dit slaat echt helemaal nergens op
Ik weet het. Ik ben zelf gelukkig in één keer geslaagd, maar mijn ex heeft er drie keer over gedaan. Ook om allerlei flauwe redenen. En dan maar blijven beweren dat ze geen achterliggende politieke doeleinden hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bij
Nog een instantie is geen oplossing en zou ook niet moeten mogen. Open beoordelingsnormen, objectieve criteria en een strengere controle zou al helpen. Een tweede examinator is nog beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer nietals ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest
Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
Wat Pdehoog al aangaf: meetbare criteria die bepalen of een kandidaat geslaagd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer nietals ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest
Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
ISO?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Yep, het is vooral veul papierschuiverij door/voor die ISO-aso's...
Mafze Bowie!
Ah, jij kent ze dus ook...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ISO?![]()
De mensen die ervoor zorgen dat bedrijven niet meer functioneren bedoel je. In de procesbegeleiding ben ik vooral bezig om ISO-fouten te herstellen.
nee. lekker vrij, donderdag weer aan het werkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Lekker aan het werk?
Ik kreeg bij het motorrijexamen van een van de instructeurs het advies om te proberen de examinator af te schudden, omdat ie van snelheid hield en het een gegeven is dat je met een auto met moeite een motorfiets kunt bijhouden. Resultaat was dat ik ergens in de bebouwde kom op zeker moment mijn snelheidsmeter voorbij de 70 zag staan, en dat ik hem regelmatig op een meter of 500 losreedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:44 schreef Bowiefan het volgende:
goedenmiddag all
* Bowiefan meld ook weer wakker
succes met je rijbewijs Puckzzz, jammer dat het niet in 1 x gelukt is
ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar kan me van mijn examen destijds nog wel herrineren dat mijn instructrice precies op de hoogte was van wat welke examinator belangerijk vind.
Daar kon ik me toen op aanpassen; de 2e hield van pit, dus consequent 5 kmh te hard op de teller: geslaagd met compliment
eerste keer gezakt door ingreep (met dank aan dat oude wijf wat opeens met de snelheid van een wielrenner naast de auto verscheen)
ik zal je morgen ochtend wel weer even komen controlerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef Bowiefan het volgende:
als je klaar bent heb ik hier ook nog wel een zwijnestal voor je Sub
* Bowiefan gaat zo maar weer eens abreißen naar den arbeidsplek
kon wel eens tegen vallen, belooft redelijk druk te worden vanacht, dus waarschijnvol weinig foktijdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
ik zal je morgen ochtend wel weer even komen controleren
Weltrustenquote:
Slaap lekker Offyquote:
lekker slapen Briggyquote:
dankje Bowiefan!quote:Op woensdag 9 maart 2005 05:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb nog ff
Mogguuhhh prairiewoef
werkze vandaag
ik gaat zo naar huis
druk, dus ben best wel duf nuquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:29 schreef Xilantof het volgende:
dankje Bowiefan!
hoe was je werkdag euhm werknacht?
ja hoor, wil wel vlottenquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:32 schreef Xilantof het volgende:
ach, dan gaat tenminste snel toch?
dag dag bowiefanquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:34 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ja hoor, wil wel vlotten
en nu loggen we uit, ga zo omkleden en op hus an
Net zo belachelijk als in A'dam Zuidoost waar een kantoorgebouw met pakweg 1100 werknemers maar 80 parkeerplekken mag hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Het is toch belachelijk dat je moet betalen om je auto voor je eigen huis te mogen parkeren
Nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Het is toch belachelijk dat je moet betalen om je auto voor je eigen huis te mogen parkeren
Da's in Rotterdam ook. Het verhaal gaat dat het gebouw van Nationale Nederlanden aldaar tig parkeerplekken heeft, maar er maar 100 gebruikt. Als het nl. meer parkeerplekken openstelt, moet de parkeergarage openbaar worden gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Net zo belachelijk als in A'dam Zuidoost waar een kantoorgebouw met pakweg 1100 werknemers maar 80 parkeerplekken mag hebbenen de rest zoekt het maar lekker uit
Utrčg is zo kwoat nog niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's in Rotterdam ook. Het verhaal gaat dat het gebouw van Nationale Nederlanden aldaar tig parkeerplekken heeft, maar er maar 100 gebruikt. Als het nl. meer parkeerplekken openstelt, moet de parkeergarage openbaar worden gemaakt
eh ja.quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
euh, hoe krijg ik in mijn ondertitel een link naar mijn site? gewoon met de [url]?
Rechtsomkeert maken dan maarquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:49 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Utrčg is zo kwoat nog niet.
alleen kun je hier ook gelijk geen kant meer op als de parkeerplekken vol zijn
Nee hoor, parkeerplek zien te vinden die niet vol is, en die niemand kan vinden ook al teken je de route voor ze uitquote:
Whehehequote:Op woensdag 9 maart 2005 14:29 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Nee hoor, parkeerplek zien te vinden die niet vol is, en die niemand kan vinden ook al teken je de route voor ze uit
* Earth to Puckzzz: receiving you loud and clearquote:
Je hebt net op het linkje geklikt waar ik nog niet mee bezig ben geweestquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* Earth to Puckzzz: receiving you loud and clear
het linkje doet het trouwens. Krijg alleen nog wat vage meldingen als ik de FOK-fotowedstrijd-category klik
Goed idee. Ik ben ook maar eens weg.quote:
Graag, dankzij jou zat ik 11 uur lang op mijn werk.quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:28 schreef Bowiefan het volgende:
en dat allemaal omdat ik uit bed kom
zal ik morgen iets eerder uit bed komen, kunnen jullie wat eerder naar huis
Heb je dat gisternacht niet gedaan dan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:49 schreef Offy het volgende:
Niet voor lang meer vrees ik, heb nog wat slaap in te halen
Ja ik ga ook zo richting mijn bedje. Even bijkomen van de drukke dag!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:50 schreef Bowiefan het volgende:
ha die n8 ploeg![]()
moet jij niet slapen suppieje bent toch veel te druk met verhuizen etc.
Dankjewel Bowiefan! Werkze nog!quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
nou welterusten dan maar, ga ik nog wel ff paar uurtjes werken![]()
Huh wattequote:Op donderdag 10 maart 2005 00:23 schreef Bowiefan het volgende:
healleeuww allemaal
* Bowiefan ff meld vanaf werk
nachtploeg al wakker![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:45 schreef Bowiefan het volgende:allemaal meld
![]()
![]()
hoewel.. misschien komt Briggy ook nog wel ff voorbij stuiven
en nu ga ik eerst ff lekker aan de stampot boerenkool
dankje welquote:Op donderdag 10 maart 2005 02:26 schreef Briggy het volgende:
Kom toch nog ff langs stuiven
ff netjes afmelden, hihi
...en Bowiefan werkze nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |