ik ben al terug van het sportenquote:Op zondag 6 maart 2005 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar sportenJe ben gewoon jaloers dat je niet ff mee kan doen
Is dit een hele subtiele warez-request?quote:Op zondag 6 maart 2005 13:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ben al terug van het sporten
zit te zoeken nu naar een cd-rom welke ik dus niet kan vinden
nee hoorquote:Op zondag 6 maart 2005 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit een hele subtiele warez-request?
De Geleense ijsbaan is voor geen enkele camera ideaal. De lichtomstandigheden zijn er beroerd. Eindhoven en vooral Thialf zijn een stuk beter. Wel opvallend hoe je mensen kunt fotograferen met de Jupiter. Die denken dat je binnenshuis niet kunt fotograferen zonder flitsquote:Op zondag 6 maart 2005 12:14 schreef Ouwesok het volgende:
Het lijkt erop dat de ijsbaan niet het ideale gevechtsterrein van de Jupiter is. Waar ie onder normale omstandigheden een deel van zijn karakter aan zijn lichte overstraling ontleent, begint dat vooral op de bovenste opname een beetje tegen te werken.
Ik ook. Ik heb nog geen gelegenheid gevonden dit goed te doen, maar die gelegenheid komt zeker.quote:Ik ben echter wel benieuwd wat het optiekje op een digitale reflex presteert onder gewoon buitenlicht
En waar is dat Nonix? Ik heb nog steeds mijn rij-examen morgen, de sneeuw is hier nu helemaal weg maar ik zie het stiekem alweer een beetje dwarrelen heel klein beetje maartochquote:Op zondag 6 maart 2005 16:09 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ben alweer terug. Plantjes en potten gekocht om mijn kantoor wat gezelliger te maken.
En op de vraag zal het gaan dooien, moet ik antwoorden voorlopig niet. Want het sneeuwt hier weer
Me stadtsjie woarquote:Op zondag 6 maart 2005 16:26 schreef Oceanonix het volgende:
Utrecht!
jajaquote:Op zondag 6 maart 2005 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Sneeuw is hier weer voorbij Puckzzz
Xila is toch de hele dag leuk bezig zie ik?
Ach, ik kan wel blijven klagenquote:Op zondag 6 maart 2005 18:16 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Met mij wel! De dag van de verhuizing komt steeds dichterbij!
En met jou ook alles ok?
Dat geloof ik graag! Ik heb ook zo ongelofelijk zin in de zomervakantie!quote:Op zondag 6 maart 2005 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Vakantieplannetjes maken met vrouwkje is erg okee
Zomervakantiequote:Op zondag 6 maart 2005 18:30 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag! Ik heb ook zo ongelofelijk zin in de zomervakantie!
trustequote:Op zondag 6 maart 2005 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ff een half uurtje slapen, ben het ff zat
Herten stinken uit hun bekquote:
Gatsiequote:Op zondag 6 maart 2005 19:57 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Herten stinken uit hun bekDat merk je pas als je er heel dichtbij weet te komen
[afbeelding]
Hč zoiets heb ik ookquote:
Is dat dezelfde als dezequote:Op zondag 6 maart 2005 19:57 schreef Ouwesok het volgende:
Herten stinken uit hun bekDat merk je pas als je er heel dichtbij weet te komen
[afbeelding]
Ga je daarmee doen? hertjes K.O,. slaanquote:
Je kunt er in de OVP bijzonder dichtbij komen. Echt tam zijn de edelherten echter niet, deze was merkbaar zenuwachtig. Het lijkt er echter op dat ze in de OVP doorhebben dat ze van de daar aanwezige mensen weinig te vrezen hebben hooguit een slotjequote:Op zondag 6 maart 2005 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus, konden jullie zo dicht bij die beesten komen dan?
Er viel inderdaad voldoende bijquote:
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:18 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Er viel inderdaad voldoende bij. Waarvan net iets teveel bij ondergetekende en Bowiefan op brilleglazen en in nek viel
Dat rood valt zo opquote:Op zondag 6 maart 2005 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Watjes
In de auto blijven had niet gekund zeker?
Auto in legergroen laten spuiten danquote:
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?quote:
In Delft is sneeuw legergroenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?![]()
Nee sorry, dat is onder fysisch geografen niet bekendquote:Op zondag 6 maart 2005 23:07 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In Delft is sneeuw legergroen.of is dat onder fysisch geografen niet bekend
Het is aan het smelten flash...een witte auto heb je dan niet veel meer aan hequote:Op zondag 6 maart 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor kleur sneeuw valt er bij jullie dan?![]()
Ik zou er bij het volgende voertuig rekening mee kunnen houdenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is aan het smelten flash...een witte auto heb je dan niet veel meer aan he
zie dit als voorbereiding op de lente / zomer
Misschien een baantje zoeken bij defensie....het ontwikkelen van een doelzoekersysteem voor in die tanks....en dan van de loop gewoon een giga-zoomlens makenquote:Op zondag 6 maart 2005 23:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik zou er bij het volgende voertuig rekening mee kunnen houdenrupsbanden, ben ik ook zo dol op
Lekker lichtsterk ookquote:Op zondag 6 maart 2005 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien een baantje zoeken bij defensie....het ontwikkelen van een doelzoekersysteem voor in die tanks....en dan van de loop gewoon een giga-zoomlens maken
Maakt niet uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |