Ik kreeg bij het motorrijexamen van een van de instructeurs het advies om te proberen de examinator af te schudden, omdat ie van snelheid hield en het een gegeven is dat je met een auto met moeite een motorfiets kunt bijhouden. Resultaat was dat ik ergens in de bebouwde kom op zeker moment mijn snelheidsmeter voorbij de 70 zag staan, en dat ik hem regelmatig op een meter of 500 losreedquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:44 schreef Bowiefan het volgende:
goedenmiddag all
* Bowiefan meld ook weer wakker
succes met je rijbewijs Puckzzz, jammer dat het niet in 1 x gelukt is
ik weet niet hoe het tegenwoordig is, maar kan me van mijn examen destijds nog wel herrineren dat mijn instructrice precies op de hoogte was van wat welke examinator belangerijk vind.
Daar kon ik me toen op aanpassen; de 2e hield van pit, dus consequent 5 kmh te hard op de teller: geslaagd met compliment
eerste keer gezakt door ingreep (met dank aan dat oude wijf wat opeens met de snelheid van een wielrenner naast de auto verscheen)
ik zal je morgen ochtend wel weer even komen controlerenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef Bowiefan het volgende:
als je klaar bent heb ik hier ook nog wel een zwijnestal voor je Sub
* Bowiefan gaat zo maar weer eens abreißen naar den arbeidsplek
kon wel eens tegen vallen, belooft redelijk druk te worden vanacht, dus waarschijnvol weinig foktijdquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:29 schreef Xilantof het volgende:
ik zal je morgen ochtend wel weer even komen controleren
Weltrustenquote:
Slaap lekker Offyquote:
lekker slapen Briggyquote:
dankje Bowiefan!quote:Op woensdag 9 maart 2005 05:26 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb nog ff
Mogguuhhh prairiewoef
werkze vandaag
ik gaat zo naar huis
druk, dus ben best wel duf nuquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:29 schreef Xilantof het volgende:
dankje Bowiefan!
hoe was je werkdag euhm werknacht?
ja hoor, wil wel vlottenquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:32 schreef Xilantof het volgende:
ach, dan gaat tenminste snel toch?
dag dag bowiefanquote:Op woensdag 9 maart 2005 05:34 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ja hoor, wil wel vlotten
en nu loggen we uit, ga zo omkleden en op hus an
Net zo belachelijk als in A'dam Zuidoost waar een kantoorgebouw met pakweg 1100 werknemers maar 80 parkeerplekken mag hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Het is toch belachelijk dat je moet betalen om je auto voor je eigen huis te mogen parkeren
Nee hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:31 schreef Puckzzz het volgende:
Het is toch belachelijk dat je moet betalen om je auto voor je eigen huis te mogen parkeren
Da's in Rotterdam ook. Het verhaal gaat dat het gebouw van Nationale Nederlanden aldaar tig parkeerplekken heeft, maar er maar 100 gebruikt. Als het nl. meer parkeerplekken openstelt, moet de parkeergarage openbaar worden gemaaktquote:Op woensdag 9 maart 2005 10:35 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Net zo belachelijk als in A'dam Zuidoost waar een kantoorgebouw met pakweg 1100 werknemers maar 80 parkeerplekken mag hebbenen de rest zoekt het maar lekker uit
Utrèg is zo kwoat nog niet.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's in Rotterdam ook. Het verhaal gaat dat het gebouw van Nationale Nederlanden aldaar tig parkeerplekken heeft, maar er maar 100 gebruikt. Als het nl. meer parkeerplekken openstelt, moet de parkeergarage openbaar worden gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |