Succes ermee, dan hoop ik voor jou dat de wegen begaanbaar blijven. en we zien de foto's graag tegemoetquote:Op donderdag 3 maart 2005 14:35 schreef Subhuman het volgende:
Zo mensen ik ben weer terug van m'n werk en nu heb ik anderhalve week vakantie om te verhuizen!
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?quote:
Kijk eens een posting omlaag / omhoog (hangt ervanaf hoe je het wilt bekijkenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:38 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je had de topicsluitende post in jouw adoratietopic toch wel gelezen he?
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormenquote:Op donderdag 3 maart 2005 15:40 schreef PdeHoog het volgende:
@pea: in reactie op PdeHoog
Moet te doen zijn![]()
. Gaarne wel even eerst het idee spuien voor ik definitief ja zeg
kijk Offy, ik maak er nou geen probleem van om model te spelen
(sorry jongens, inside IRC-joke)
Heb jij dat boek nou al eens gekocht?quote:Op donderdag 3 maart 2005 15:46 schreef pea4fun het volgende:
Even afwachten wat het onderwerp wordt en dan ga ik wel brainstormen
Mijnes ookquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2005 14:30 schreef Klonk het volgende:
een witte wereld, heel nederland onder de sneeuw, nee hoor een klein stukje bevolkt door lieve vlaaien etende mensen bood dapper weerstand aan de sneeuw
Ja, dat was in Hoorn om kwart over acht vanochtend, de zon scheen toen vrij fel en de lucht was erg blauw. Ik was op weg naar mijn werk en dat duurt normaal ruim 5 minuten, maar vandaag zeker een half uur. En dat kwam niet door de gladheid!quote:Op donderdag 3 maart 2005 18:19 schreef Ouwesok het volgende:
Héé Borelius.... zag ik daar iets als blauwe lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |