abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:20:53 #151
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25421730
Ik weet het wel

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:28:23 #152
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25421762
Ik heb zelf ook wel mijn vermoedens!

Maar toch is nu de tijd gekomen om richting dromenland te vertrekken.
pi_25421763
Hey kinderz!

gaat eens op bed zeg!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:30:44 #154
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25421766
We waren net onderweg, ome Bowiefan!
pi_25421768
moet ik nog ff verhaaltje voorlezen
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:31:17 #156
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25421769
Ha Bowiefan, ook nog aanwezig?
quote:
Maar toch is nu de tijd gekomen om richting dromenland te vertrekken.
Bah, wat flauw weer
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_25421775
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:31 schreef Offy het volgende:
Ha Bowiefan, ook nog aanwezig?
Ik mag nog tweeeneenhlaf uur werken voordat ik naar huis mag
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:34:43 #158
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25421777
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:31 schreef Bowiefan het volgende:
moet ik nog ff verhaaltje voorlezen
Hè, ja, gezellig!
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:31 schreef Offy het volgende:
Bah, wat flauw weer
Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:37:42 #159
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_25421782
Nou, vooruit dan

Weltrusten heren

gaat Xilantofs wekker niet nu ongeveer? Goedemorgen Xilantof!
pi_25421785
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 03:34 schreef Subhuman het volgende:

Hè, ja, gezellig!
Er was eens een subforumpje met allemaal mensjes die het leuk vinden om foto's te maken en die aan elkaar te laten zien. Op een dag vonden ze het leuk om en wedstrijdje te organiseren om gewoon voor de lol leuke fototjes te maken en te kijken wie nou de leukste heeft gemaakt.
Dat ging een hele tijd goed tot dat er een paar vervelende boze wolfjes kwamen die niks anders deden als zeuren om niks.

eind volgt nog
quote:
Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!
Dan slaap ik nog
  dinsdag 8 maart 2005 @ 03:40:18 #161
40714 Subhuman
Televised confession
pi_25421786
Weltrusten Offy!
Weltrusten Bowiefan!

* Sub gaat lekker z'n bedje opzoeken
pi_25421787
lekker slapen kinderz

en handjes boven de lakens
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:26:53 #163
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422013
Offy, mijn wekker gaat om 4.40
en dan ben ik zo rond 4.55 echt mijn bed uit...

goedemorgen
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25422024
mogguuhh xila
lekker werken vandaag

nog kwartier en dan mag ik weer naar huis lekker slapen
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:33:28 #165
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422025
Mogguh Bowiefan!

ik hoop dat het een beetje droog blijft vandaag.

nog wat gespanneds gebeurt daaro op het werk?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25422034
weinig, alleen een tank moeten corrigeren die wat te laag in vet zat, maar dat is me dan ook weer gelukt
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:39:47 #167
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422044
heel goed Bowiefan! heel goed
denk ik
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25422045
jij vraagt er naar
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 05:50:57 #169
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_25422062
op naar het werk
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_25422159
werkze fotna
ik ben weer thuis, ga zo een klein voorzichtig dutje doen
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 07:16:17 #171
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25422189
Zo, goedemorgen dan maar weer!
Onderweg overal de sneeuw met gezwinde spoed richting grondwater en rioolwaterzuivering zien vertrekken, dat gaat de goede kant op!
Vandaag is ons lab slachtoffer van een externe audit, ben benieuwd wat ze dit keer allemaal willen....
Ja, ik heb ook een zooi spullen om ploaties mee te maken...
Fotooz
- Fotowerk Indian Summer Festivals -
pi_25422207
Werkze CM, waar schijnlijk willen ze weten of jullie netjes volgens de voorschriften werken, en of je alles terug kan vinden

ik gaat mijn nest in, welterusten allemaal
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 07:30:16 #173
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25422220
Yep, het is vooral veul papierschuiverij door/voor die ISO-aso's...
Mafze Bowie!
Fotooz
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 07:42:53 #174
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_25422261
Goeiemorgen! Het heeft hier warm water geregend Ik zie de stoep weer
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25422321
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Mafze Bowie!
Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMP
pi_25422359
Goedemorgen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 08:10:19 #177
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25422389
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 07:55 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMP
Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallen gelukkig!
Fotooz
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 08:10:53 #178
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25422390
Hee, ik val in herhaling...
Fotooz
pi_25422441
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:10 schreef CompuMess het volgende:

[..]

Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallen gelukkig!
Wat is de GMP
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:26:44 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_25422472
Goeiemorgen

Bijna alle sneeuw is weg, alleen nog een paar overblijfselen van sneeuwpoppen. En dan komt de LENTE
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 08:39:08 #181
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25422553
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat is de GMP
Zoiets als:

GMP refers to the Good Manufacturing Practice Regulations promulgated by the US Food and Drug Administration under the authority of the Federal Food, Drug, and Cosmetic Act (See Chapter IV for food, and Chapter V, Subchapters A, B, C, D, and Efor drugs and devices.) These regulations, which have the force of law, require that manufacturers, processors, and packagers of drugs, medical devices, some food, and blood take proactive steps to ensure that their products are safe, pure, and effective. GMP regulations require a quality approach to manufacturing, enabling companies to minimize or eliminate instances of contamination, mixups, and errors. This in turn, protects the consumer from purchasing a product which is not effective or even dangerous. Failure of firms to comply with GMP regulations can result in very serious consequences including recall, seizure, fines, and jail time.

GMP regulations address issues including recordkeeping, personnel qualifications, sanitation, cleanliness, equipment verification, process validation, and complaint handling. Most GMP requirements are very general and open-ended, allowing each manufacturer to decide individually how to best implement the necessary controls. This provides much flexibility, but also requires that the manufacturer interpret the requirements in a manner which makes sense for each individual business.

GMP is also sometimes referred to as "cGMP". The "c" stands for "current," reminding manufacturers that they must employ technologies and systems which are up-to-date in order to comply with the regulation. Systems and equipment used to prevent contamination, mixups, and errors, which may have been "top-of-the-line" 20 years ago, may be less than adequate by today's standards.

...denk ik...
Fotooz
pi_25422560
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wat is de GMP
Een manier van werken voor oa pharmaceutische productie

http://www.gmp1st.com/gmp.htm
pi_25422592
Ah....een berg regeltjes dus
pi_25422620
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:44 schreef PdeHoog het volgende:
Ah....een berg regeltjes dus
Juist
pi_25422745
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:48 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Juist
Je ziet eruit alsof je er niets aan vind Oceanonix
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:09:18 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25423418
Mogguh!
Ik laat het goede er even af....gisteren gezakt voor mijn rijbewijs

Omdat ik 'te rustig op onoverzichtelijke kruispunten afkwam' JAH DUH!! natuurlijk benader ik die niet met een te hoge snelheid, ik zie niet eens of er iets aankomt!
Mijn rij-instructeur heeft al een klacht ingediend maar daar schiet ik verder niets mee op natuurlijk.
Mijn pech is gewoon dat ik middenin een discussie tussen het CBR en de RIS-opleidingen ben beland over de manier waarop de RIS het kijkgedrag aanleren. Het CBR is het daar niet mee eens, en gisteren zat die man me dus ook een beetje te pesten door me om de 50 meter naar links of naar rechts af te laten slaan, waardoor ik natuurlijk niet lekker vlot door kan rijden. Alles ging hartstikke goed, ik heb me niet gek laten maken. De snelweg ging goed en dat terwijl ik er van rechts opkwam en meteen daarna van drie rijstroken moest wisseln om er de volgende afslag links weer af te gaan. (ook al zo'n leuke pesterijtje)
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 10:16:29 #187
13151 crew  Rewimo
pi_25423497
Balen Puckzzz Wat een onzinargument om je te laten zakken zeg Getver!

O enne, mag ik even op mijn nieuwe (niet-FOT) site wijzen, waarin Christan en de beide Sokjes gebroeder/zusterlijk verenigd zijn? http://www.prietpraat.net/
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_25423611
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!
Ik laat het goede er even af....gisteren gezakt voor mijn rijbewijs
quote:
Omdat ik 'te rustig op onoverzichtelijke kruispunten afkwam' JAH DUH!! natuurlijk benader ik die niet met een te hoge snelheid, ik zie niet eens of er iets aankomt!
Mijn rij-instructeur heeft al een klacht ingediend maar daar schiet ik verder niets mee op natuurlijk.
Mijn pech is gewoon dat ik middenin een discussie tussen het CBR en de RIS-opleidingen ben beland over de manier waarop de RIS het kijkgedrag aanleren. Het CBR is het daar niet mee eens, en gisteren zat die man me dus ook een beetje te pesten door me om de 50 meter naar links of naar rechts af te laten slaan, waardoor ik natuurlijk niet lekker vlot door kan rijden. Alles ging hartstikke goed, ik heb me niet gek laten maken. De snelweg ging goed en dat terwijl ik er van rechts opkwam en meteen daarna van drie rijstroken moest wisseln om er de volgende afslag links weer af te gaan. (ook al zo'n leuke pesterijtje)
Wat een eikels . Nou zijn die figuren van het CBR zowiezo al grote eikels, maar dit slaat echt helemaal nergens op
pi_25423662
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik even op mijn nieuwe (niet-FOT) site wijzen, waarin Christan en de beide Sokjes gebroeder/zusterlijk verenigd zijn? http://www.prietpraat.net/
OK...daar staan leuke dingen . Ik heb moeite moeten doen niet in lachen uit te barsten hier op kantoor
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:34:11 #190
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25423748
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Wat een eikels . Nou zijn die figuren van het CBR zowiezo al grote eikels, maar dit slaat echt helemaal nergens op
Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bij
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25423781
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bij
Ik weet het. Ik ben zelf gelukkig in één keer geslaagd, maar mijn ex heeft er drie keer over gedaan. Ook om allerlei flauwe redenen. En dan maar blijven beweren dat ze geen achterliggende politieke doeleinden hebben

Hier zouden ze eens wat aan moeten doen vanuit de NMa
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:48:28 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25423958
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer niet als ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest

Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
pi_25423986
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer niet als ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest

Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
Nog een instantie is geen oplossing en zou ook niet moeten mogen. Open beoordelingsnormen, objectieve criteria en een strengere controle zou al helpen. Een tweede examinator is nog beter.

gelukkig is je kevertje nog niet af
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 maart 2005 @ 10:51:04 #194
13151 crew  Rewimo
pi_25423991
Ik snap het niet trouwens. Als je nou juist te snel op een kruispunt was afgereden... dat lijkt me een stuk logischer. En het kost je weer een bende extra geld ook, zonde hoor.
pi_25424481
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:

Wat Pdehoog al aangaf: meetbare criteria die bepalen of een kandidaat geslaagd is.
Ook zou de geluksfaktor eruit moeten. Als je momenteel het geluk hebt dat er voor je twee kandidaten zakken, moet je al schade veroorzaken wil je niet slagen heeft iets te maken met percentages die door de examinator gehaald moeten worden

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2005 11:32:41 ]
  dinsdag 8 maart 2005 @ 11:36:58 #196
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25424625
Ik ben net gebeld door de chef-instructeur van de ANWB. Of ik mijn verhaal even wil mailen naar hem, ze gaan er serieus werk van maken. Ik ben wel benieuwd of ze op hun vingers zullen worden getikt. Maarja nogmaals, het helpt mij niets, maar ik voel me wel iets beter doordat ik weet dat ze achter mij staan en dat ik onterecht gezakt ben. Dat ik mijn vertrouwen dus niet moet verliezen in mijn eigen rijkunsten.
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 12:08:46 #197
73911 ultra_ivo
pi_25425002
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Mafze Bowie!
ISO?

De mensen die ervoor zorgen dat bedrijven niet meer functioneren bedoel je. In de procesbegeleiding ben ik vooral bezig om ISO-fouten te herstellen.
  FOK!Fotograaf dinsdag 8 maart 2005 @ 12:21:31 #198
89055 CompuMess
Bzzz ?!?
pi_25425174
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

ISO?

De mensen die ervoor zorgen dat bedrijven niet meer functioneren bedoel je. In de procesbegeleiding ben ik vooral bezig om ISO-fouten te herstellen.
Ah, jij kent ze dus ook...
Fotooz
pi_25426509
Goeiemiddag allemaal

Lekker aan het werk?
pi_25426556
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal

Lekker aan het werk?
nee. lekker vrij, donderdag weer aan het werk
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties