Bah, wat flauw weerquote:Maar toch is nu de tijd gekomen om richting dromenland te vertrekken.
Hè, ja, gezellig!quote:
Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!quote:
Er was eens een subforumpje met allemaal mensjes die het leuk vinden om foto's te maken en die aan elkaar te laten zien. Op een dag vonden ze het leuk om en wedstrijdje te organiseren om gewoon voor de lol leuke fototjes te maken en te kijken wie nou de leukste heeft gemaakt.quote:
Dan slaap ik nogquote:Ja, ik moet morgen weer vroeg op, want ik heb al om twee uur een afspraak!
Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMPquote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Yep, het is vooral veul papierschuiverij door/voor die ISO-aso's...
Mafze Bowie!
Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:55 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel. Naast die aso's komen ze bij ons ook voor de GMP![]()
Wat is de GMPquote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:10 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Da's het voordeel van een R&D lab, is allemaal iets minder streng. En ik heb niet het idee dat wegenbouwproducten onder de GMP vallengelukkig!
Zoiets als:quote:
Je ziet eruit alsof je er niets aan vind Oceanonixquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!![]()
Ik laat het goede er even af....gisteren gezakt voor mijn rijbewijs
Wat een eikelsquote:Omdat ik 'te rustig op onoverzichtelijke kruispunten afkwam' JAH DUH!! natuurlijk benader ik die niet met een te hoge snelheid, ik zie niet eens of er iets aankomt!
Mijn rij-instructeur heeft al een klacht ingediend maar daar schiet ik verder niets mee op natuurlijk.
Mijn pech is gewoon dat ik middenin een discussie tussen het CBR en de RIS-opleidingen ben beland over de manier waarop de RIS het kijkgedrag aanleren. Het CBR is het daar niet mee eens, en gisteren zat die man me dus ook een beetje te pesten door me om de 50 meter naar links of naar rechts af te laten slaan, waardoor ik natuurlijk niet lekker vlot door kan rijden. Alles ging hartstikke goed, ik heb me niet gek laten maken. De snelweg ging goed en dat terwijl ik er van rechts opkwam en meteen daarna van drie rijstroken moest wisseln om er de volgende afslag links weer af te gaan. (ook al zo'n leuke pesterijtje)
OK...daar staan leuke dingenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:16 schreef Rewimo het volgende:
O enne, mag ik even op mijn nieuwe (niet-FOT) site wijzen, waarin Christan en de beide Sokjes gebroeder/zusterlijk verenigd zijn?http://www.prietpraat.net/
Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Wat een eikels. Nou zijn die figuren van het CBR zowiezo al grote eikels, maar dit slaat echt helemaal nergens op
Ik weet het. Ik ben zelf gelukkig in één keer geslaagd, maar mijn ex heeft er drie keer over gedaan. Ook om allerlei flauwe redenen. En dan maar blijven beweren dat ze geen achterliggende politieke doeleinden hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het probleem is dat hun zich in een monopolie positie bevinden waar ze dus gewoon voor God kunnnen spelen, ten koste van de leerling en zijn/haar portemonne het heeft al 2000 euro gekost en nu komt er nog eens 400 bij
Nog een instantie is geen oplossing en zou ook niet moeten mogen. Open beoordelingsnormen, objectieve criteria en een strengere controle zou al helpen. Een tweede examinator is nog beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer nietals ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest
Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
Wat Pdehoog al aangaf: meetbare criteria die bepalen of een kandidaat geslaagd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Er is een tijdje een discussie geweest om twee examinatoren mee te laten rijden, maar dat is weer te duur. Ik had afgelopen dinsdag een 'deeltoets' en die examinator wou heel graag ook mijn examen doen, maar dat mocht ook weer nietals ik hem had gehad was ik waarschijnlijk geslaagd geweest
Er zou gewoon nog een instantie moeten komen, een beetje concurentie kweken (net zoiets als bij de ANWB en die RouteMobiel die je nu hebt...)
ISO?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 07:30 schreef CompuMess het volgende:
Yep, het is vooral veul papierschuiverij door/voor die ISO-aso's...
Mafze Bowie!
Ah, jij kent ze dus ook...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:08 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
ISO?![]()
De mensen die ervoor zorgen dat bedrijven niet meer functioneren bedoel je. In de procesbegeleiding ben ik vooral bezig om ISO-fouten te herstellen.
nee. lekker vrij, donderdag weer aan het werkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Lekker aan het werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |