Hij heeft waarschijnlijk nog iets goed te maken met de Feyenoorders.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:26 schreef Zapper het volgende:
Nou vond ik Spijkerman al een eikel, maar na vanavond nóg meer, want oh wat is het toch leuk om Hans Kraaij jr. belachelijk te maken, terwijl hij wel de waarheid vertelde, in tegenstelling tot Gullit.
Jack zei toch ook helemaal niet dat ie loog?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:26 schreef Zapper het volgende:
Nou vond ik Spijkerman al een eikel, maar na vanavond nóg meer, want oh wat is het toch leuk om Hans Kraaij jr. belachelijk te maken, terwijl hij wel de waarheid vertelde, in tegenstelling tot Gullit.
Maar leuk hoor Jack, erg erg leuk!
Ik ook wel. Alleen het is niet meer zoals vroeger.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom open je zoiets niet gewoon lekker in KLB? Ik vond het wel leuk om te kijken namelijk.
wat zou je er voor in de plaats willen zien?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
tvp... wat mij betreft laatste seizoen van Kopspijkers, of eigenlijk hadden ze twee jaar geleden al moeten stoppen. Ik zal het niet missen. Het is dat er niets anders op tv is op hetzelfde tijdstip.
Lagerhuis mag weer terugkomen, of meer DWHN.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat zou je er voor in de plaats willen zien?
Een schreeuwende hoogbejaarde PvdA'er die zichzelf als übermensch waant? Nee dank je, dan nog liever Spijkerman.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Lagerhuis mag weer terugkomen, of meer DWHN.
DWHN is van de Tros, dus ned 2. Niet echt een vervanger dus.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Lagerhuis mag weer terugkomen, of meer DWHN.
Lagerhuis is behoorlijk humor, vooral die panelleden. Ik heb daar het laatste seizoen tien keer meer gelachen dan bij fucking Kopspijkers. Daar zit namelijk spontane humor in. Bovendien is het politieker. Voor de rest is het Lagerhuis natuurlijk bagger, maar ach ik heb nooit gezegt dat ik rechts ben.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een schreeuwende hoogbejaarde PvdA'er die zichzelf als übermensch waant? Nee dank je, dan nog liever Spijkerman.
in september is het er weerquote:
Ik zei meeeeeeeeeeeeeer DWHN.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:56 schreef Fester het volgende:
[..]
DWHN is van de Tros, dus ned 2. Niet echt een vervanger dus.
September pas?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:58 schreef Toad het volgende:
[..]
in september is het er weer
De grootmeesters lijkt me niet echt meer interessant na de burgemeesters. Dan maar TV toppers?
Wat een untermenschen bij de VARA.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:08 schreef Loohcs het volgende:
Het lagerhuis is helemaal gestopt, omdat ze het niet kunnen zonder Dhr. van Dam.
Dit bedoel ik satirisch hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist een linkse jood laten winnen.
Lekker eerlijk, stemming ging toch via sms?? Amsterdam heeft zes keer zoveel inwoners als Maastricht, lekker eerlijk dusquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:12 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ze hebben zojuist een linkse jood laten winnen.
Volgens mij had Leers volgens de SMSjes wél gewonnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Lekker eerlijk, stemming ging toch via sms?? Amsterdam heeft zes keer zoveel inwoners als Maastricht, lekker eerlijk dus.
Lekker democratisch weerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens mij had Leers volgens de SMSjes wél gewonnen.
Alleen de jury zat hem tegen ...
Niet zo zeiken. Zo is het spel.quote:
Goede serie, kinderen geen bezwaar.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:31 schreef Toad het volgende:
[..]
Niet zo zeiken. Zo is het spel.
Veranderd de TT maar in de VARA zaterdagavond.![]()
Kunnen we Kassa en Kinderen geen bezwaar direct mee nemen.
hey jij ookquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:15 schreef flat_erik het volgende:
Ik vond het dan wel weer een leuke uitzendingMisschien ook omdat ik zelf weer in de studio zat
hehe, iig geeft dat een positieve draai aan Jack zijn programma. Je ziet Kopspijkers van een hele andere, leukere, kant....
Misschien niet de beste onderwerpen de week maar wel ontzettend gelachen. In de studio dan want terug zien op TV is dan weer een stuk minder
serieus?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Goede serie, kinderen geen bezwaar.
'Kinderen Geen Bezwaar'
Hele goede serie, behoorlijk humor hoor. Maar goed ik vond Oppassen ook altijd goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:44 schreef berc het volgende:
[..]
hey jij ook
[..]
serieus?
wat een poep serie
Een jongen naar m'n hart. Ik dacht even dat het mijn zoontje was toen hij een jaar of 8 was. Jammer dat Jan M. weer moralistisch moest zeiken; hij is zelf ook vuil in de mond.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Een jongen naar m'n hart. Ik dacht even dat het mijn zoontje was toen hij een jaar of 8 was. Jammer dat Jan M. weer moralistisch moest zeiken; hij is zelf ook vuil in de mond.
Oppassen!!! tunequote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hele goede serie, behoorlijk humor hoor. Maar goed ik vond Oppassen ook altijd goed.
quote:
pberends, je humor. Wat doe je?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Deden ze dat maar is bij GTST, dat zou pure humor zijn.
Lucas: "Ray, vieze kloothomel, rot is op uit de serie, zaadloze befsnol"
De EO moet ze wel hebben ....quote:
En hadden ze hem toen doorverwezen naar de ANWB?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De EO moet ze wel hebben ....
Ook een keer, toen belde een man naar die EO Hulplijn of Helpdesk of hoe dat programma ook heet ... die had vragen over een buttplug.![]()
Die presentator echt zo behulpzaam en serieus kijkenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:52 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
De EO moet ze wel hebben ....
Ook een keer, toen belde een man naar die EO Hulplijn of Helpdesk of hoe dat programma ook heet ... die had vragen over een buttplug.![]()
Of bij RTL nieuws:quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Deden ze dat maar is bij GTST, dat zou pure humor zijn.
Lucas: "Ray, vieze kloothomel, rot is op uit de serie, zaadloze befsnol"
Dat was ook totaal niet grappig. Die imitaties van Erik van Muiswinkel beginnen me gigantisch te irriteren. Ik zie eigenlijk altijd Erik van Muiswinkel als hij een typetje nadoet. Hoe goed ie het ook doet, ik zie Erik van Muiswinkel. Bij dat zwembad gezeik zaten totaal geen goede grappen in, bovendien superlangdradig. Een dikke 1 verdient hetquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vond het vanavond echt belabberd, vorig jaar keek ik elke week nog met plezier maar nu is het gewoon flauwe humor met vaak zeer onbekende BN-ers.
bij dat stukje over het hele zwembad zei mijn zus: was dat nou grappig? toen ging ze weg, ik keek het nog wel even af maar meer dan een glimlach gaat er tegenwoordig niet meer af.
jammer.
Dat moet je wel in de context zien he. Dat is al eerder op studio spaan geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
bij dat stukje over het hele zwembad zei mijn zus: was dat nou grappig?
Dat vrouwtje is wel leuk. Ze doen het natuurlijk gewoon expres, dat mag wel duidelijk zijn. Dit keer was het nog wel humor, maar de volgende keer echt niet meerquote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:55 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of bij RTL nieuws:
"... en 4 km bij Zaltbommel. Dat was de verkeersinformatie. En dan gaan we nu weer terug naar ons loopse teefje, Femke Wolthuis!"
"Homo. En ik meen het dit keer."
Zjezus. In plaats van dat dingen leuk zijn op zichzelf moet je eerst naar andere kutprogramma's kijken.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:57 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat moet je wel in de context zien he. Dat is al eerder op studio spaan geweest.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit niet gemaakt is naar aanleiding van de dood van Michels, het is een fragment van een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:59 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Zjezus. In plaats van dat dingen leuk zijn op zichzelf moet je eerst naar andere kutprogramma's kijken.
Ja, compleet gejat zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:15 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat dit niet gemaakt is naar aanleiding van de dood van Michels, het is een fragment van een paar jaar terug.
Ik vond dat stukje juist wél grappig.![]()
Maar ja dat was weer niet gemaakt door Kopspijkers.
Dat Cohen moest gaan winnen bij een VARA programma, zat er dik in. Rare jurering, vorige week vond ik Opstelten echt veel beter dan Leers, vandaar dat ze Opstelten in deze pseudo quiz in de voorrondes maar lieten sneuvelen.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Volgens mij had Leers volgens de SMSjes wél gewonnen.
Alleen de jury zat hem tegen ...
Jep, dus niet echt gejat idd.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gejat? Dat kwam toch gewoon uit Studio Spaan? Zelfde acteurs (Erik van Muiswinkel, Diederik van Vleuten) die door Kopspijkers vaak ingehuurd worden?
Elke week dezelfde klaagzang van mensen die het ruk vonden...; ze kijken dus wel elke week weer...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:35 schreef pberends het volgende:
tvp... wat mij betreft laatste seizoen van Kopspijkers, of eigenlijk hadden ze twee jaar geleden al moeten stoppen. Ik zal het niet missen. Het is dat er niets anders op tv is op hetzelfde tijdstip.
Onzin, vorige seizoen heb ik ze toch zeker wel 3 keer gecomplimenteerd met een goede uitzending.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:47 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Elke week dezelfde klaagzang van mensen die het ruk vonden...; ze kijken dus wel elke week weer...![]()
![]()
Vond het leuk vanavond!
Mooi, dat ene fragment bij het RTL Nieuws. Dat het geluid uit viel! Hoe komen ze er iedere week toch op?quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef Djeez het volgende:
Ik vond het weer een leuke aflevering. Helaas geen honden-Idols, maar wel een leuke MJ-persiflage en gezellige gasten die praatten over afgerukte lichaamsdelen. En de komst van de paus aan de bar vond ik wel erg leuk gevonden. Ook Bert Visscher was eens niet irritant. Ik geef de aflevering een 7.5, ik heb soms zelfs geschaterd van het lachen.
De typetjes die Erik van Muiswinkel in dat stukje deed, waren echt veel grappigere dan de hele uitzending van Kopspijkers van gister. Van Muiswinkel is niet voor niets teruggehaald in het cabaret.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 22:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat was ook totaal niet grappig. Die imitaties van Erik van Muiswinkel beginnen me gigantisch te irriteren. Ik zie eigenlijk altijd Erik van Muiswinkel als hij een typetje nadoet. Hoe goed ie het ook doet, ik zie Erik van Muiswinkel. Bij dat zwembad gezeik zaten totaal geen goede grappen in, bovendien superlangdradig. Een dikke 1 verdient het.
Wiequote:
De kijkers mailen dat soort fragmenten. Zij hoeven ze alleen maar uit het archief op te vragen lijkt me.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:08 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Mooi, dat ene fragment bij het RTL Nieuws. Dat het geluid uit viel! Hoe komen ze er iedere week toch op?
tikfoutjequote:
Inderdaad. En die droge langdradige humor waar pberends het over had vind ik ook veel grappiger.quote:Op zondag 6 maart 2005 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De typetjes die Erik van Muiswinkel in dat stukje deed, waren echt veel grappigere dan de hele uitzending van Kopspijkers van gister.
Ik vind de paus bij Papaul Live 10 keer leuker en beter!quote:Op zondag 6 maart 2005 00:31 schreef Djeez het volgende:
En de komst van de paus aan de bar vond ik wel erg leuk gevonden.
Daarom bedoelt Djeez het sarcastisch.quote:Op zondag 6 maart 2005 14:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind de paus bij Papaul Live 10 keer leuker en beter!
Uit het gastenboek van kopspijkers.quote:Peter Berendse 06-03-2005
Een belevenis
Op 5 maart heb ik de uitzending bijgewoond. Wat een belevenis, zeker voor herhaling vatbaar. Natuurlijk ben je afhankelijk van de gasten en de cabaretiers. Dit was allemaal top. Jan en Youri aan het blok, Michael Jackson fenomenaal, Het cabaret fantastisch (complimenten voor Helga van Leur) en Jack geassisteerd door de niet te evenaren Bert Visscher. Trek je niets aan van de kritiek, die mensen moeten maar niet meer kijken. Ga vooral zo door, en hou dit team lekker bij elkaar. Groeten, Peter Berendse
quote:Op zondag 6 maart 2005 15:58 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Uit het gastenboek van kopspijkers.
pberends?
Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........quote:Op zondag 6 maart 2005 22:41 schreef pberends het volgende:
een zeer mooie vrouw is voor haar leeftijd een van de normaalste vrouwen op de Nederlandse televisie. Ze's gewoon een leuke normale vrouw..
Wat een onzin zeg. Helgaquote:Op maandag 7 maart 2005 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........
En alles ligt aan haar klikker ....quote:Op maandag 7 maart 2005 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Meen je dat nu werkelijk. Ik vind haar een van de truttigste vrouwen die op het scherm komen. En ze kleedt zich juist zeer ouwelijk voor haar leeftijd. Ik erger me elke dag weer dood aan haar en haar domme grapjes...........
Ik mis het wel de laatste tijd op de NL televisie, droge humor.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:30 schreef Pimpelmees het volgende:
Ik vond die oude scene met dat zwembad ook erg vermakelijkkan me wel voorstellen dat mensen niet van dat soort droge humor houden.
quote:Op zondag 6 maart 2005 00:40 schreef pberends het volgende:
Dat hondenIdols hebben ze snel afgeblazen zeg.
Spijkerman is idd de zwakste schakel van het programma. Hij lacht zich altijd dood, terwijl hij de grapjes tijdens de repetities al drie keer gehoord heeftquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:11 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Mja, ik vond hem nog wel aardig. Maar nadat deze week in deze week de week die is geweest (ofzo) weg was ging het steeds achteruit... volgens mij acteert Jack Spijkerman meer dan dat ie presenteert, en hij bakt er imho niks van.
Juist de presentator moet toch uitstralen dat het een goed programma is. Als hij daar gaat staan met een "ik-heb-die-grappen-al-drie-keer-gehoord-gezicht" zal hij ook kritiek krijgen. Maar goed soms is het inderdaad een beetje overdone.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Spijkerman is idd de zwakste schakel van het programma. Hij lacht zich altijd dood, terwijl hij de grapjes tijdens de repetities al drie keer gehoord heeft.
Je kunt morgen tenminste eens het proberen leuk te vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
Jippie, morgen is Peter Heerschop weer aan de beurt. Ik kan niet wachten..
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je kunt morgen tenminste eens het proberen leuk te vinden.
Of je kijkt het natuurlijk niet, dat gezeik van jou altijd
Is er überhaupt wel een sidekick bij Kopspijkers waar jij blij van wordtquote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:07 schreef pberends het volgende:
Jippie, morgen is Peter Heerschop weer aan de beurt. Ik kan niet wachten..
Heerschop en Vischer blij van worden???????quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:20 schreef Xante het volgende:
[..]
Is er überhaupt wel een sidekick bij Kopspijkers waar jij blij van wordt?
Een zure man, dat ben je!quote:
Dat weet ik, maar jij doet steeds alsof het een verrassing is dat Peter Heerschop of Bert Visscher er zit.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 22:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Heerschop en Vischer blij van worden???????.
Weinig mensen van dit forum zijn er positief over hoor.
Zo presenteert Spijkerman het wel altijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:02 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij doet steeds alsof het een verrassing is dat Peter Heerschop of Bert Visscher er zit.
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo presenteert Spijkerman het wel altijd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 23:19 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Misschien denkt hij wel dat de gemiddelde kijker op het niveau van "knoop in je zakdoek" zit. Peter Heerschop doet altijd wel alsof hij vergeten is wat hij de voorgaande 5 seconden heeft gezegt. Om over die andere bal gehakt nog maar te zwijgen.
[afbeelding]
quote:20.05-21.00 uur KOPSPIJKERS
Jack Spijkerman presenteert opvallende tv-fragmenten en een satirische kijk op
de actualiteit,met bijzondere gasten, persiflages en optredens.
* Angela Groothuizen en Ernst-Paul Hasselbach spelen het Kopspijkerspel.
* Verder praat Jack met Denise DeLozier over haar contact met een Amerikaanse
gevangene in Oklahoma.
* Na de uitvinding van de schraper voor de restjes in de vlafles,presenteert
'Kopspijkers' de volgende stap in de evolutie van de mens: de opmaakbril.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ja.. Bertje Visscher!!!Schitterend!
Maar ze had haar ogen wel opgemaaktquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:15 schreef DJ_Fritz het volgende:
Die gozert had die bril voor z'n vrouw gemaakt, komt die vrouw in beeld: heeft niet eens een bril hahahah![]()
MEGAVOORSPELBAAR, Peterquote:
Ik zou hem er wel inhangenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft Angela Groothuizen een ouwe kop gekregen zeg
Dat was ook 't eerste wat bij mij opkwam ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft Angela Groothuizen een ouwe kop gekregen zeg
Dat was het eerste dat bij me opkwam ja.quote:
Inderdaad. Sommige media-fragmenten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige leuke van het programma zijn sommige media-fragmenten, waar hij dus niks aan kan doen zeg maar ....
Dat is mijn grootste ergernis .... Bij al die flauwe filmpjes die hij allang heeft gezien: "HAHAHAHA!!!"quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Zei links tegen rechtsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
En hij hoort/ziet de grap voor de 3e keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef kastanova het volgende:
Ik begin me trouwens ook iedere week meer aan dat overdreven gelach van Jack te ergeren.
"WHAAAAAAAAAAHAHAHAHA" terwijl de rest er een beetje ongemakkelijk bij zit te kijken...
Iets minder mag ook wel Jack...
Het enige glimlach-moment tot nu toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:23 schreef Harry_Sack het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook gehandicapt ?
Inderdaad... de rest was echt complete bagger.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
nou ja, dat rassenverschil met die deuren was ook wel aardig. Vooral omdat het van de EO vandaan kwamquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het enige glimlach-moment tot nu toe.
Ej psst, wij mogen niet meer zo kort achter elkaar postenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:31 schreef Xenomaniac het volgende:
Zei die oetlul nou Angelique Groothuizen?
quote:
Ik voel me ook opgelicht door NED3 , het wordt met de week flauwerquote:
LOL, opwindendquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:32 schreef Scandalous het volgende:
Oooh spannend, een man die de doodstraf krijgt
Ja?quote:
Wat een debiele snol om het fatsoenlijk te houden.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:34 schreef Harry_Sack het volgende:
wat dramawijf
Talking about lullenpestersquote:
Wat een treurige zooi, zeker een nominatie waard voor het meest waardeloze moment van de huidige reeks afleveringen.quote:
Whehehequote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:32 schreef kastanova het volgende:
Ej psst, wij mogen niet meer zo kort achter elkaar posten
2 keuzes, ze is een relifreak of hij heeft geld.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whehehe
Dat hij spontaan verliefd werd op haar, okee, hij had al jaren geen kut meer gezien. Maar hoe stom is zij dan?
Grappigggggggggggggggggggggquote:
Ja, en Willy Nelson op gitaarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zit Bennie Jolink nou te drummen?
Ik wist hetquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:42 schreef Scandalous het volgende:
Ik denk dat de tweede het gaat worden![]()
Mjah, zit je nog wel met dat Belgische kut-accent..quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:46 schreef tonks het volgende:
"Nu nog een paar kilo eraf en dan ben je goed"![]()
Hij was wel leuk, alleen ik zag die opmerking al aankomen toen ze aan de orgaankwestie begonnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
die vond ik wel leukIk bedoel.. Emiel Ratelband
Ze betalen dat klapvee publiekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfs de 6de keer blijft de grap van Heerschop grappig. Hoe doet ie het toch.
Neehoor.. bij de 5de keer hoorde je al niks meerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze betalen dat klapvee publiek
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
En waar wonen alle buitenlanders?
- "In Rotterdam"
Een 2,5 voor de enige lachwekkende opmerking van Opstelten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die laaste zin klopt.
voor deze afl ? een 4
vol lof maar dan toch een 2,5quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Paar aardige grapjes in het cabaret, Zwatelaar was wel geinig. Leuk dat ze twee nieuwe figuren imiteerden. Al met al: een 2,5.
3 details waar ik redelijk positief over ben. Ongeveer 1000 details waar ik redelijk negatief over ben. Maar die ga ik niet neerkalken.quote:
neen, flauwe grap van je! Ik geef je een 4quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze betalen dat klapvee publiek
kom op man, doe het voor onsquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
3 details waar ik redelijk positief over ben. Ongeveer 1000 details waar ik redelijk negatief over ben. Maar die ga ik niet neerkalken.
Ja, echt hilarisch. De eerste keer vond ik het niet eens leuk, supervoorspelbaar. Maar weet iemand waar ze dat publiek vandaan halen? Gieten ze die eerst vol met bier en wietsmoke ofzo? Echt superenthousiast, ik snap niet waar ze die positiviteit vandaan halen. Bij die Normaal-act die totaal niet grappig was hoor je iedereen juichen en fluiten enzoquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfs de 6de keer blijft de grap van Heerschop grappig. Hoe doet ie het toch.
Ik gok de ondertitelingquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Waarom was het liedje leuk? Totaal geen goede grap zat erin.
Nee, zelfs met dat was het totaal niet grappigquote:
Gelukkig zonder bert?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:08 schreef Huta het volgende:
Ik vond het best goed vandaag! Gelukkig zonder Bert! Een 7!
Het liedje was goed deze keer.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
Waarom was het liedje leuk? Totaal geen goede grap zat erin.
Jezus, kan je alleen maar aan politiek denken of zo? Probeer eens te ontspannen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:58 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Een 2,5 voor de enige lachwekkende opmerking van Opstelten.
Nee, Heerschap was hilarisch met z'n 10 keer herhaalde drankjesact, en tolk-verkeerd-begrijpenquote:
Applausmachinequote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, echt hilarisch. De eerste keer vond ik het niet eens leuk, supervoorspelbaar. Maar weet iemand waar ze dat publiek vandaan halen? Gieten ze die eerst vol met bier en wietsmoke ofzo? Echt superenthousiast, ik snap niet waar ze die positiviteit vandaan halen. Bij die Normaal-act die totaal niet grappig was hoor je iedereen juichen en fluiten enzo
Mike Boddé kan beter andere dingen doen ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:55 schreef rotskibo het volgende:
Zo, Ivo Opstelten wordt echt dramatisch slecht nagedaan.
Gedraag je ofzo.
Jaquote:
Ik heb ook liever Bert hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, Heerschap was hilarisch met z'n 10 keer herhaalde drankjesact, en tolk-verkeerd-begrijpen.
Ja, dacht ik ook al door die smileyquote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook al door die smiley.
Was inderdaad mooi...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Mooi verhaal over dat huwelijk met die ter dood veroordeelde.
Connie Palmen's Limburgs leek ook meer Brabants. Misschien moeten ze Amsterdammers eens op de toneelschool Nederlandse accenten en dialecten leren...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben ik de enige hier uit t oosten die dat "achterhoekse" accent wat ze probeerden na te doen bij dat lied en aan de bar door "bennie jolink" bar slecht gespeeld vond? t leek wel drents / fries manof wat dan ook, maar geen achterhoeks
Ja dat neukt lekker tussen glas.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat hij spontaan verliefd werd op haar, okee, hij had al jaren geen kut meer gezien.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja dat neukt lekker tussen glas.![]()
Mensen worden ook wel eens verliefd zonder sex hoor. Echt!
Mijn ouders hebben nooit geneukt. Althans daar wil ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien zouden wij ook maar zo iemand kunnen vermoorden als we onder invloed van drugs zouden zijn ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi...
...maar hoe kom je in je hoofd, om met een moordenaar te trouwenDan spoor je toch niet helemaal?
Ok ze is verliefd... maardan nog
Niet met elkaar neem ik aanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit geneukt. Althans daar wil ik niet aan denken.
Uhm. Het was een reactie over haar. Met hem boeit mij niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien zouden wij ook maar zo iemand kunnen vermoorden als we onder invloed van drugs zouden zijn ...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Dat wijf is gewoon obsessed ofzo, en bovendien dacht ze dat God haar naar hem heeft geleid![]()
.
Ik hoorde een rollende R tussen door, wat kakkers wel eens doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben ik de enige hier uit t oosten die dat "achterhoekse" accent wat ze probeerden na te doen bij dat lied en aan de bar door "bennie jolink" bar slecht gespeeld vond? t leek wel drents / fries manof wat dan ook, maar geen achterhoeks
Cooler, maar het gaat om wie de grootste klootzak is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Waarom dat Jambers fragment?????
Die pop vind ik tien keer cooler.
Zo zie je maar.. God heeft humor...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]Inderdaad... Wel naar een gestoorde!
![]()
Ja sorry. Maar wie trouwt er ook met een moordenaarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik nu de enige die dat verhaal van die ter dood veroordeelde en dat meisje ontroerend vindt?
Ik ben een soft watje.
Ontroerend? Zeker! Gestoorde zielen? ZEKER!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik nu de enige die dat verhaal van die ter dood veroordeelde en dat meisje ontroerend vindt?
Ik ben een soft watje.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ontroerend? Zeker! Gestoorde zielen? ZEKER!
Nou, de ene heeft er 2 omgelegdquote:
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, de ene heeft er 2 omgelegden de andere trouwt met dat persoon (dat is 1)
Ze wil laten weten dat er toch nog iemand is die van hem houdt.quote:en weet dat hij binnen twee jaar dood is (dat is 2).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.
[..]
Ze wil laten weten dat er toch nog iemand is die van hem houdt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed. Ik ben benieuwd hoe de nabestaanden van de Amerikanen die vermoord zijn door die man naar die vrouw kijken.
Ik had het ook niet specifiek over neuken, ik bedoelde gewoon dat een gevangene waarschijnlijk niet echt hoge eisen stelt als het gaat om vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugt![]()
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ze moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar wat een dom kind zeg
Vet stoer mên.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!
Wacht maar tot het je eigen kinderen zijn ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugt![]()
Ik snap niet dat iemand jarenlang in een dodencel kan zitten. Wachten op een hoger beroep ofzo? Waarom maken ze 'm niet meteen af.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!
Omdat ie het 7 keer mag proberen. Dat is dan zijn pleziertjequote:Op zondag 13 maart 2005 13:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand jarenlang in een dodencel kan zitten. Wachten op een hoger beroep ofzo? Waarom maken ze 'm niet meteen af.
Wacht maar tot je eigen kinderen het slachtoffer zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wacht maar tot het je eigen kinderen zijn ...
jouw kinderen kunnen toch wel wat hebben?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eigen kinderen het slachtoffer zijn.
jawelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch niet weer met die niet-grappige Bert Visser hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |