Hij was wel leuk, alleen ik zag die opmerking al aankomen toen ze aan de orgaankwestie begonnen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
die vond ik wel leukIk bedoel.. Emiel Ratelband
Ze betalen dat klapvee publiekquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zelfs de 6de keer blijft de grap van Heerschop grappig. Hoe doet ie het toch.
Neehoor.. bij de 5de keer hoorde je al niks meerquote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze betalen dat klapvee publiek
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:55 schreef Ambrosius het volgende:
En waar wonen alle buitenlanders?
- "In Rotterdam"
Een 2,5 voor de enige lachwekkende opmerking van Opstelten.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die laaste zin klopt.
voor deze afl ? een 4
vol lof maar dan toch een 2,5quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:58 schreef pberends het volgende:
Paar aardige grapjes in het cabaret, Zwatelaar was wel geinig. Leuk dat ze twee nieuwe figuren imiteerden. Al met al: een 2,5.
3 details waar ik redelijk positief over ben. Ongeveer 1000 details waar ik redelijk negatief over ben. Maar die ga ik niet neerkalken.quote:
neen, flauwe grap van je! Ik geef je een 4quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze betalen dat klapvee publiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |