Was inderdaad mooi...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Mooi verhaal over dat huwelijk met die ter dood veroordeelde.
Connie Palmen's Limburgs leek ook meer Brabants. Misschien moeten ze Amsterdammers eens op de toneelschool Nederlandse accenten en dialecten leren...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben ik de enige hier uit t oosten die dat "achterhoekse" accent wat ze probeerden na te doen bij dat lied en aan de bar door "bennie jolink" bar slecht gespeeld vond? t leek wel drents / fries manof wat dan ook, maar geen achterhoeks
Ja dat neukt lekker tussen glas.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:36 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat hij spontaan verliefd werd op haar, okee, hij had al jaren geen kut meer gezien.
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja dat neukt lekker tussen glas.![]()
Mensen worden ook wel eens verliefd zonder sex hoor. Echt!
Mijn ouders hebben nooit geneukt. Althans daar wil ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien zouden wij ook maar zo iemand kunnen vermoorden als we onder invloed van drugs zouden zijn ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi...
...maar hoe kom je in je hoofd, om met een moordenaar te trouwenDan spoor je toch niet helemaal?
Ok ze is verliefd... maardan nog
Niet met elkaar neem ik aanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben nooit geneukt. Althans daar wil ik niet aan denken.
Uhm. Het was een reactie over haar. Met hem boeit mij niet.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:25 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Misschien zouden wij ook maar zo iemand kunnen vermoorden als we onder invloed van drugs zouden zijn ...
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:29 schreef pberends het volgende:
Dat wijf is gewoon obsessed ofzo, en bovendien dacht ze dat God haar naar hem heeft geleid![]()
.
Ik hoorde een rollende R tussen door, wat kakkers wel eens doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:19 schreef Erosjuhhh het volgende:
ben ik de enige hier uit t oosten die dat "achterhoekse" accent wat ze probeerden na te doen bij dat lied en aan de bar door "bennie jolink" bar slecht gespeeld vond? t leek wel drents / fries manof wat dan ook, maar geen achterhoeks
Cooler, maar het gaat om wie de grootste klootzak is.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Waarom dat Jambers fragment?????
Die pop vind ik tien keer cooler.
Zo zie je maar.. God heeft humor...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:30 schreef AMD64 het volgende:
[..]Inderdaad... Wel naar een gestoorde!
![]()
Ja sorry. Maar wie trouwt er ook met een moordenaarquote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik nu de enige die dat verhaal van die ter dood veroordeelde en dat meisje ontroerend vindt?
Ik ben een soft watje.
Ontroerend? Zeker! Gestoorde zielen? ZEKER!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:53 schreef -DailaLama- het volgende:
Ben ik nu de enige die dat verhaal van die ter dood veroordeelde en dat meisje ontroerend vindt?
Ik ben een soft watje.
Waarom?quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ontroerend? Zeker! Gestoorde zielen? ZEKER!
Nou, de ene heeft er 2 omgelegdquote:
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, de ene heeft er 2 omgelegden de andere trouwt met dat persoon (dat is 1)
Ze wil laten weten dat er toch nog iemand is die van hem houdt.quote:en weet dat hij binnen twee jaar dood is (dat is 2).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.
[..]
Ze wil laten weten dat er toch nog iemand is die van hem houdt.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed. Ik ben benieuwd hoe de nabestaanden van de Amerikanen die vermoord zijn door die man naar die vrouw kijken.
Ik had het ook niet specifiek over neuken, ik bedoelde gewoon dat een gevangene waarschijnlijk niet echt hoge eisen stelt als het gaat om vrouwen.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 21:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Tja. Iemand omleggen omdat diegene onder invloed van drugs 2 heeft omgelegd vind ik ook een beetje raar.
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugt![]()
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:54 schreef Duiveltja het volgende:
Ze moet het natuurlijk allemaal zelf weten, maar wat een dom kind zeg
Vet stoer mên.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!
Wacht maar tot het je eigen kinderen zijn ...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Eigen schuld dat hij (die moordenaar dus) wordt omgelegd, dat hij onder invloed was is geen excuus maar zelfs nog een extra teken dat hij niet deugt![]()
Ik snap niet dat iemand jarenlang in een dodencel kan zitten. Wachten op een hoger beroep ofzo? Waarom maken ze 'm niet meteen af.quote:Op zaterdag 12 maart 2005 22:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik ben het hier hardgrondig mee eens. Een drugsverslaving is in mijn ogen een verzwarende omstandigheid. Voor het vuurpeleton ermee. En wel nu!
Omdat ie het 7 keer mag proberen. Dat is dan zijn pleziertjequote:Op zondag 13 maart 2005 13:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand jarenlang in een dodencel kan zitten. Wachten op een hoger beroep ofzo? Waarom maken ze 'm niet meteen af.
Wacht maar tot je eigen kinderen het slachtoffer zijnquote:Op zondag 13 maart 2005 13:14 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wacht maar tot het je eigen kinderen zijn ...
jouw kinderen kunnen toch wel wat hebben?quote:Op zondag 13 maart 2005 13:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eigen kinderen het slachtoffer zijn.
jawelquote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch niet weer met die niet-grappige Bert Visser hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |