1,5 uur en 2 treinen, nu dus 5 uur en 5 treinen.quote:5 uur wow hoelang doe je er normaal over?
kyllian heeft het er vaak over morgen dan komt christan he mama hij vergeet soms alleen de r wel eens ...
Brabantquote:Op vrijdag 4 maart 2005 22:56 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Rewino Roosendaal (brabant? of Arnhem?)
Dank je, Danimanquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:13 schreef daniman het volgende:
Hey babyfeet en rewimo, veel plezier morgen met jullie minimeet
Hee, jullie wonen dus in de buurt hierquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:14 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik zal in het vervolg maar zwaaien dan Rewino als we weer es in roosendaal zijn en of naar breda gaan shoppen
Al sla je me doodquote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:21 schreef daniman het volgende:
is het nou
Roosendaal - Breda - Tilburg - Den Bosch
of
Roosendaal - Tilburg - Breda - Den Bosch
de laatste toch? (het gaat dus om de ligging van die steden naast elkaar)
Nah ja, voor mij ook alleen maar als ik bij qltel ben natuurlijkquote:
zeeuws vlaanderen is ook echt zo'n uithoek, dan is volgens mij alles al snel verweg...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:36 schreef Bar_en_Mar het volgende:
LOL voor mij is het allemaal niet zo dicht naast de deur
Binnenkort na een tante van Marco in nijmegen kleine 2,5/3 uurtjes rijden
Breda is 1,5 uurtje
Hema?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 10:38 schreef lady-wrb het volgende:
dus wie heeft een goeie tip?
Ik loop naar de zolder, poot mezelf in een wasmand (beetje krapjes bij m'n kont).quote:Op zaterdag 5 maart 2005 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Syrena: ligt eraan hoe groot je wasmand is
quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:00 schreef lady-wrb het volgende:
en rewimo en christan zijn als het goed is ook van de partij
Jawel!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:02 schreef daniman het volgende:
naaaah ik kom heus niet alleen voor doerak hoor
Denk er rustig over na, ik kan ze toch pas morgen mailen, en anders stuur ik ze toch gewoon allemaalquote:Op zaterdag 5 maart 2005 21:05 schreef babyfeet het volgende:
oh rewimo ik vind het zo moeilijk kiezen vind alle foto's even leuk eigenlijk
En, past het goed bij de broek?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:42 schreef E.T. het volgende:
Rewimo, de post is binnen![]()
Zodra ik gelegenheid heb, komt de foto
De ene avond is er niets jessie, en dan ineens alles tegelijkquote:Op zondag 6 maart 2005 19:32 schreef jessie het volgende:
Haal die jompels weg MissD![]()
Vanavond lekker leuke tv.
Zie ik dat rozengeur tegelijk komt met peking en de meiden van de wit
Dat word rozengeur voortaan op woensdag kijken ( de herhaling)
Ik ben er klaar voor. De frituur staat al klaar voor lekkere vette moramix hapjes
Ik 'moet' van spin peking express kijkenquote:Op zondag 6 maart 2005 19:40 schreef Rewimo het volgende:
Miss_D, de scholieren komen ook weer bij Chazia (of hoe schrijf je d'r)
quote:Op zondag 6 maart 2005 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik 'moet' van spin peking express kijken
Zo'n typje ben ik nou ook....quote:Op zondag 6 maart 2005 23:45 schreef Leah het volgende:
Moeilijk hč Babyfeet? Knap hoor, dat je al zo geminderd bent! Ik heb echt mega afkickverschijnselen gehad, maar minderen lukte mij dus echt niet... Kon beter ineens stoppen.
Ben van het type stoppen als je zwanger bent, en daarna weer beginnen... stom stom stom, ik weet het...
Hee, wat leuk Anitra, wat was de aanleiding daarvoor?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:45 schreef Anitra het volgende:
Ik zit hier achter de pc met mijn glamor make-upje opHeb vandaag foto gebeuren gehad want ik kom in het paasnummer van de vriendin. Ik ga het er zo weer af halen want het jeukt
![]()
Nou, ik zou zeggen: gooi maar een foto van jezelf op het bankjequote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef Sugar het volgende:
Ik heb m'n haar geverfd. En ik weet nog niet wat ik ervan vind.
Babyfeet:![]()
Goed gelukt hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef Sugar het volgende:
Toch gedaan
Maar niet alle etiketjes zijn goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 20:16 schreef Karin het volgende:
Ik moest altijd zo lachen om Christan met zijn etiketjes maar Bram doet dus precies hetzelfde. "Apie" en "nog een apie" zijn hier toch wel favoriet in maar ook zijn kleine Po heeft gelukkig een etiketje dus die mag af en toe ook extra erbij op schoot of in bed.
Via mijn weblog zijn ze aan mij gekomen. Ik stond helemaal verbaasd, maar vind het heel grappig om eens voor de camera te staanquote:Op maandag 7 maart 2005 20:45 schreef jessie het volgende:
Maar hoe kwam je daar dan bij? Heb je jezelf ingeschreven, heb jezelf een stukje over die spreekwoorden geschreven en opgestuurd ofzo? Klinkt erg leuk.
De kleur is leuk Sugar.
Probeer het johquote:Op maandag 7 maart 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
Zal ik gewoon eens brutaal zijn? En Nico een mailtje sturen of ik een paar dagen met hem mee mag lopen om zo studio-fotografie onder de knie te krijgen? kwam er net pas achter wie de fotograaf wasHeb best veel met hem staan kletsen enzo.
maar ik ben ze echt vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Als je ze naar me opstuurt, hou ik wel een archief voor je bij
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht rustig afPast het shirtje trouwens? En past het bij de broek?
ok, dan heb je nog www.babywinkel.nl (tot 98/104)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:08 schreef Luchtbel het volgende:
Met lange mouwen gaan daar maar tot 62/68 helaas.
idd, ze zetten er mensen neer ( gebeurd op veel plaatsen hoor ) die het totaal niet interresseerd wat voor een probleem de gebruiker/klant heeft en die maar doen waar ze zin in hebben. COmmunicatietraining hebben helaas wienig bedrijven van gehoord. Ook selecteren ze niet op klantgerichte mensen maar kijken ze alleen naar de prijs.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:12 schreef dutchie het volgende:
Psies, ik kan me zo vreselijk storen en dit soort gedrag. Acer investeert klaarblijkelijk niet in het leren omgaan met mensen.
Nou, het laatste mailtje was nog sterkerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Owja, gewoon "even" je geheugen inleveren?![]()
wat een ontzettend leuk ideequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik liep al een tijdje met het plan rond, maar nu is het klaarIk heb een kinderpraatjessite gemaakt
Met bijdragen van kids die jullie vast wel kennen (in overleg met hun ouders uiteraard)
quote:van rewimo's site:
Door iemand opgevangen:
Pa tegen dochter(tje): "het is met jou ook altijd hetzelfde liedje!"
Antwoord (huilerig toontje): "maar ik was helemaal niet aan het zingen."
Voor 's nachts, want dat gaat nogal eens misquote:Op woensdag 9 maart 2005 09:26 schreef lady-wrb het volgende:
luierbroekjes?????? christan is toch zindelijk?
Gecondoleerd... Sterkte hoor!quote:Op woensdag 9 maart 2005 10:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik kom even langswaaien vandaag. Ik heb nu dus internet thuis (eindelijk). Maar ik ben deze week vrij en erg druk met het uitpakken van verhuisdozen en daar komt ook nog eens bij dat mijn oma gisterenochtend is overleden en dat maakt de hectiek hier thuis er niet minder om. Kortom foto's van onze oso moeten jullie nog even opwachten maar er staan wel al een aantal foto's in het foto topic van morgaine. Greetz.
Vraag even bij het uitvaartcentrum, die hebben duizenden muziekjes. Met een mp3 kom je helaas niet zo ver en sommige weigeren om met copies te werken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
misschien niet op de juiste plaats, ik ben op zoek naar het nummer "afscheid nemen bestaat niet"van Marco Borsato. Heeft iemand deze, ik heb het nummer zo spoedig mogelijk nodig ivm de begrafenis van mijn oma. Ik heb er een maar met een ruis over het hele nummer. Je kan me mailen op patricia_veira@hotmail.com
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
tekst in italic
quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?![]()
Dat geldt alleen voor mijn Harry Potter-lego. Daar moet ie met zijn fikjes afblijvenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo
Straks wil Christan spelen en is het 'nee, dat heeft mama gemaakt jaaaaaaaaaa'
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nope, Easy..
Ik gebruik gewoon de commando's : [ i ] hiertussen je tekst [ / i ]
Alle haakjes en letters wel even aan elkaar zetten hihi, dan krijg je je tekst italic!
Als jedit met de B doet, dan wordt je tekst dus vet
Groetjes Orakeltje Rijstebuiltje![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor mijn Harry Potter-lego. Daar moet ie met zijn fikjes afblijven
En jouw toetsenbord werkt alleen als je wat te zeiken hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb me wel vermaaktDat is het leukste van Lego, het bouwen
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En jouw toetsenbord werkt alleen als je wat te zeiken hebt?
Sorry, ik vergeet de "Dit Is Een Steek Onder Water Smilie" Komtie:--->
ik doe toch liev???quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:18 schreef dutchie het volgende:
Dames doet us aaien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |