quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:11 schreef Spindizzy het volgende:
In ieder geval bewaken jouw katten hun eigen kattenluikje. Sjonnie zit vaak zat bij het kttenluikje van de buren om ervoor te zorgen dat de buurkatten niet hun eigen tuin inkunnen
Dank, het verbaasde me al dat er weinig misu in het topic voorkwamquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:13 schreef Tinkerbell het volgende:
Sprookjesbos, Misu heeft een eigen topic
Hehe inmiddels zit Solo op wacht bij het hek. Ayla zit er een eindje achter, dan komt Piper, dan Lotje en Tardis zit nog gewoon binnen achter het raam, want dat is een heldin op sokjes.
maar bluezz.. ik kan er ook niets aan doen dat ze zo'n lekker bekkie heeft he!quote:Op maandag 7 maart 2005 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Tja.. dat is jullie straf voor dat schattige poezekoppie in die SC![]()
Saartje is nu iets meer dan zeven maanden oud. En ze had nog nooit geblaft....Ze stond op een vensterbank te woefen. Het was echt schrikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:50 schreef miss_sly het volgende:
kissa, hoe oud is Saar eigenlijk? Dat heb ik gemist
Enne, blaffen pups niet dan? Hoe oud beginnen ze normaal met blaffen?
Baron van Fritsensteinquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:36 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind Frits een hele puike hondenaamAls het beter bij Smek had gepast was de naam Fritsenstein zeker een optie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |