Misschien doet hij niks als hij aan de riem zit ? En zal idd vast ook wel wat met het wennen enzo temaken hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
Niets aan de hand hoor, het is erg wennen voor hem, alles is nieuw, geen geurtje is hezelfde, geef hem wat tijd.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
Oh het klinkt allemaal bekendquote:
Oftewel een Vubara (vuilnisbakkenrasje). Geweldig, ik vind 'm echt mooi! Kruisingen leveren de leukste verrassingen op.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik deze zag, moest ik aan Yian denken, miss_d; zie je het geweitje
Ja dat is zo grappigquote:Op dinsdag 15 maart 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Misu is nog in de groei, zijn achterhand is nu hoger dan zijn voorhand![]()
Zulke dagen blijven ze houden, ook al zijn ze ouderquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Vandaag heeft hij volgens mij zijn 'ik-luister-lekker-toch-niet' dag, maar dat hoort ook bij puberen, toch?
Eerlijk is eerlijk, die dagen heb ik zelf ook wel eensquote:Op donderdag 17 maart 2005 09:26 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Zulke dagen blijven ze houden, ook al zijn ze ouder![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:
Eerlijk is eerlijk, die dagen heb ik zelf ook wel eens![]()
Jaaaaa hahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Meestal hebben ze die dagen als je de dag daarvoor tegen je man hebt lopen opscheppen dat ze zich zo heerlijk hebben gedragen die dagZo goed luisteren en zo blij en vrolijk
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef miss_sly het volgende:
Spin, je mag hem op de meet zien, aaien, koekjes geven, knuffelen, alles wat je wilt, maar hij gaat met mij mee naar huis....of ik neem in ruil Cas...nee Smek...of toch...gewoon allebei mee!!
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef kleinmeiske het volgende:
Ooooh miss_sly, zo is 'ie net onze hond in 't water ... flashback!! (mis 'm op zulke momenten wel heeeel erg)
kleinmeiske, tuurlijk mis je hem somsquote:Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef kleinmeiske het volgende:
Ooooh miss_sly, zo is 'ie net onze hond in 't water ... flashback!! (mis 'm op zulke momenten wel heeeel erg)
Als Spindizzy 'm niet komt stelen, doe ik 't wel![]()
Zeg ik had als eerste al gezegd dat ik Misu ging stelen. Dus ik steel hem als eerste begrepen?quote:Op donderdag 10 maart 2005 00:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik denk dat ik Misu maar ga dog-nappen![]()
(als vriendje voor Ayla uiteraard)
Heb helaas geen foto digitaal hier, er staat wel een grote foto van 'm op de haard natuurlijk! (damn, toch eens een scanner kopen)quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
kleinmeiske, tuurlijk mis je hem soms
Leek hij echt op Misu? Heb je een foto, wil hem graag bewonderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |