abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 7 maart 2005 @ 21:34:45 #1
5428 crew  miss_sly
pi_25416982
Onze nieuwe huisgenoot is vandaag gearriveerd, en hij heeft wel een eigen topic verdient, vind ik

Hij heet Misu en was een Roemeense zwerfhond. Als pup van een maand of 3 is hij in het asiel terechtgekomen. Daar is hij langzaam opgeknapt tot een gezonde, vrolijke hond. Hij is toen naar Nederland gekomen en heeft daar een paar maanden gelogeerd en vandaag hebben wij hem opgehaald.

Bewonder hier de eerste foto's van onze Misu

[ Bericht 3% gewijzigd door miss_sly op 07-03-2005 22:27:57 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 7 maart 2005 @ 21:57:55 #2
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25417076
Fotootjes doen het niet Gelukkig had ik Misu al in het slowchattopic kunnenbewonderen

Welkom Misu Eindelijk ben je bij je baasjes
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Moderator maandag 7 maart 2005 @ 22:29:24 #3
5428 crew  miss_sly
pi_25417542
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
pi_25417647
Leuk miss_sly, heel erg veel plezier alvast toegewenst met je nieuwe "kind" enneh... ik heb niezo verstand van honden

Hopelijk komt Ero zo nog ff langs hier
pi_25417801
Oh ik was al in SC aan het roepen over Misu

Tuuuk joh, alles is wennen, alles. Ayla heeft de eerste drie dagen helemaal niet gepoept! Komt goed komt goed!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 04:44:47 #6
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_25421938
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
Misschien doet hij niks als hij aan de riem zit ? En zal idd vast ook wel wat met het wennen enzo temaken hebben
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  dinsdag 8 maart 2005 @ 04:48:05 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_25421943
mag ik deze vreemdeling van harte welkom heten als ingezetene van nederland.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 07:28:26 #8
5428 crew  miss_sly
pi_25422217
Dank namens Misu, zoalshetis

De nacht is hij goed doorgekomen, is rustig geweest enzo. Hij had wel geplast, maar dat is niet zo heel vreemd natuurlijk. Vanochtend bij de ochtendwandeling gepoept, dus alles doet het nog

Noppes en Misu is duidelijk nog geen succes: Noppes kijkt van op een afstand en als ie iets te dichtbij komt blaast ze, en Misu gromt soms ineens in haar richting. Maar ze zijn elkaar nog niet dichter dan 2 meter genaderd, geloof ik
pi_25422487
Miss_Sly, ze kennen elkaar nog niet...nog geen wonderen verwachten.
  dinsdag 8 maart 2005 @ 08:45:33 #10
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25422599
Noppes laat zich gewoon nog zien. Dat is al heel wat

Blij dat hij de nacht goed is doorgekomen en alles weer gewoon werkt Wat zijn de plannen voor vandaag?
pi_25422766
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Niets aan de hand hoor, het is erg wennen voor hem, alles is nieuw, geen geurtje is hezelfde, geef hem wat tijd.
Schoef evt het aantal wandelingetjes een beetje op zodat je voorkomt dat hij het perongelijk steeds in huis gaat doen, dat hij wel weet wat de bedoelig is en dat blijft weten
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 09:46:04 #12
5428 crew  miss_sly
pi_25423171
We hebben vandaag al twee wandelingetjes gemaakt: eentje meteen toen ik beneden was en net een lange nadat we de auto bij de garage hadden afgezet. Hij poept dus wel netjes maar plast niet. Ik snap er niets van. Ik had me al voorgenomen om hem uitbundig te prijzen zo gauw hij maar 1 keer een druppeltje zou laten vallen, maar hij doet het niet.

Ik was wel reuze trots op hem. Onderweg kwamen we een hondje tegen dat los liep en met hem wilde spelen. Ik durf Misu nog niet los te laten, dus aan de lange lijn heb ik wat meegehuppeltd om te zorgen dat ze konden spelen. Toen Misu zich in zijn enthousiasme lostrok en ik hem riep, bleef ie meteen staan en wachtte netjes tot ik de riem kon pakken!! Ik vergat uit trotsheid bijna dat ie dan wel een snoepje had verdiend, maar gelukkig zag ik aan zijn snoetje dat ie daar wel op hoopte
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 09:54:47 #13
43556 miss_dynastie
pi_25423270
Misu, je eigen topic
Welkom thuis
  dinsdag 8 maart 2005 @ 09:55:45 #14
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25423279
Wow! Wat stoer dat hij al zo goed luistert
pi_25423441
Een hond die luistert en met andere honden kan

Heb je vrij momenteel Miss-Sly?
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 10:18:04 #16
5428 crew  miss_sly
pi_25423522
Ik had de beurt van de auto voor vandaag gepland, en geen leenauto geregeld. Is voor mijn werkgever financieel ook interessant Ik heb een paar kleine karweitjes meegenomen die ik dadelijk ga doen, waardoor ik ongeveer een halve vrije dag heb De rest van de week ga ik ook zoiets doen, zodat ik veel tijd aan Misu kan besteden.

Misu met zijn beloning voor lief mee wandelen:

dinsdag 8 maart 2005 @ 10:18:55 #17
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25423535
Die pootjes
pi_25423542
Ja foto's

Tis zo'n leuke hond! Wat vind je vriend er nou van?
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 10:20:33 #19
5428 crew  miss_sly
pi_25423562
Mijn vriend vindt hem ook erg leuk. Hij moet er alleen nog wel aan wennen. En Misu is nu even helemaal weg van mij, dus hij geeft T ook minder aandacht. Sterker nog, toen T vanochtend de trap af kwam terwijl ik al beneden was, begon Misu te blaffen
Veel snoepjes en vanavond even als mannen onder elkaar op stap zal het wel beter maken
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 10:21:45 #20
5428 crew  miss_sly
pi_25423579
Hij laat wel vieze stinkende scheten
pi_25423623
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:21 schreef miss_sly het volgende:
Hij laat wel vieze stinkende scheten
Oh het klinkt allemaal bekend . Dat deed Ayla ook . Beetje stress, darmen van slag. Niks raars eigenlijk. als je er over nadenkt. Verhuizen gaat je niet in de kouwe kleren zitten immers, ook bij een hond niet.

Mijn man heeft bewust 's avonds en in het weekend veel tijd met Ayla doorgebracht. Ik ben immers altijd thuis en altijd in beeld, dus Ayla hing erg aan mij. Bovendien kwam ze uit een vrouwenhuishouden en is soms een beetje angstig naar mannen. Nu is Ayla echt zijn hondje geworden
pi_25423627
Nieuwe foto's ja leuk..
pi_25423665
Hou oud is Misu eigenlijk nou?
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 10:35:59 #24
5428 crew  miss_sly
pi_25423775
Ik zal T inderdaad vooral ook in het begin wat vaker alleen laten gaan, dat is wel goed.
Misu is ongeveer van april 2004, dus nog net geen jaar.

Tja, alles is ook vreemd natuurlijk, dus hij mag rustig wennen enzo Maar als ie zo blijft stinken ga ik toch eens kijken naar ander voer. Hoewel hij bij ons al iets anders krijgt, want waar hij zat kreeg hij ook gewoon eten van tafel. NIet tijdens het eten, maar als ze klaar waren. Dat wil ik toch niet doen.
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 10:38:24 #25
43556 miss_dynastie
pi_25423811
Die nageltjes
Wat voor voer krijgt hij nu, miss_sly?
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:40:38 #26
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25423853
Wat een mooi beessie! kleinmeiske is gek op grote honden.

Heb ik er totaal overheen gelezen wat voor merk Misu is? Van achteren lijkt hij nl. wel heel erg op onze herder / bouvier kruising, maar verders is 'ie heel anders.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 10:43:04 #27
5428 crew  miss_sly
pi_25423881
Hij krijgt nu brokjes van ProPlan, voor medium honden de eerste 12 maanden. Maar goed, dat heeft hij natuurlijk pas twee keer gehad: vanochtend en gisteravond

Misu is een eigen merk Er lopen in Roemenie kennelijk toch wel meer van zulke honden rond, want ze hadden nu nieuwe Roemeentjes en die leken kennelijk erg op Misu!
  dinsdag 8 maart 2005 @ 10:46:38 #28
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25423930
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Misu is een eigen merk
Oftewel een Vubara (vuilnisbakkenrasje). Geweldig, ik vind 'm echt mooi! Kruisingen leveren de leukste verrassingen op.

Wat betreft dat eten van tafel, dat deden we onze hond ook altijd (was 'ie van pups af aan gewend bij m'n man thuis) en die kon ook van die vreselijke scheten laten. Dan stond 'ie inene op en keek hij je zo aan en ging vervolgens in de gang liggen. Dan wisten wij wel hoe laat het was: ramen open!
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 11:04:57 #29
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25424192
wat leuk dat het zo goed gaat met misu

meer foto's veeeeeeeeel meer foto's graag
pi_25424198
Wat een schatje

Veel plezeier ermee, de komende jaren!
pi_25424504
Miss_Sly & MIss_Sly-man Ik zit hier met tranen in mijn ogen naar Misu te kijken!!
Geniet van Misu

Uhm....en Noppes is ......... de kat........

een welverdient eigen Misu topic

Misu, jij veel succes met je nieuwe baasjes
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_25425857
Het kan natuurlijk ook dat Misu's darmen een beetje van streek zijn omdat hij nu ander voer krijgt.....
Verder gaat het harstikke goed, zo te lezen
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 13:34:54 #33
5428 crew  miss_sly
pi_25426126
Het gaat echt geweldig!
Ik ben nu maar even rustig aan het werken aan de tafel, want zodra ik opsta komt Misu achter me aan. Als ik rustig ga zitten werken, gaat hij rustig op zijn dekentje liggen
Vanavond om half 7 heb ik een afspraak gemaakt met de dierenarts om te chippen en een algehele controle enzo. Ben benieuwd hoe hij dat gaat doen!

Ow, en hij heeft geplast...in de achtertuin zoals ik al vreesde. Moet ik toch nog op zien te lossen. Loop je daar anderhalf uur met hem rond en gaat ie thuis in de tuin plassen.
  Moderator dinsdag 8 maart 2005 @ 19:58:31 #34
5428 crew  miss_sly
pi_25429527
We zijn naar de dierenarts geweest om Misu te laten chippen, en dat heeft hij heeeel flink gedaan! Hij was wel bang en bibberde een beetje, maar hij heeft geen piep gegeven, de held Ow, en volgens de dierenarts was hij wat aan de zware kant, dus niet te veel eten enzo...
Daarnaast heeft hij net buiten bij het uitlaten geplast!! Ik heb hem bijna gesmoord in een uitbundig compliment met koekje om te laten merken hoe goed het is wat hij gedaan heeft

Van het opvanggezin waar Misu een paar maanden heeft gewoond, heb ik nog een hoop foto's gekregen; hier een kleine greep:

Kijk eens wat een leuk koppie ik heb!

Met een paar van zijn vriendjes uit het gezin waar hij zat.

Toen ik deze zag, moest ik aan Yian denken, miss_d; zie je het geweitje
  dinsdag 8 maart 2005 @ 20:04:17 #35
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25429604
Wat een joekel van een mand!

Misu is echt helemaal leuk
pi_25430562
Die vierde foto, drie honden in één mand. Het ziet er zo knus uit
pi_25430838
Die drie honden in een mand

Ik ben verkocht Misu
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † dinsdag 8 maart 2005 @ 22:07:36 #38
43556 miss_dynastie
pi_25431393
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik deze zag, moest ik aan Yian denken, miss_d; zie je het geweitje
pi_25431853
Wat leuk dat Misu zich bij je thuisvoelt!
  † In Memoriam † woensdag 9 maart 2005 @ 08:47:40 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25437094
zou hij zijn vriendjes niet missen?
t ziet er zo knus uit, drie honden in een mand

misu, je bent een kanjer !
pi_25443675
Hoe is het vandaag gegaan met Misu?
Heb je nog een fotootje?

Moderator woensdag 9 maart 2005 @ 19:32:14 #42
5428 crew  miss_sly
pi_25444692
lady-wrb ik ben ook zo bang dat hij zijn vriendjes mist. Maar het is onmogelijk om hem zoveel vriendjes terug te geven, want de mensen zelf hadden 4 honden, er was 1 hond van de dochter heel vaak, en regelmatig nieuwe honden uit de opvang tot ze worden geadopteerd. Dat kunnen wij echt niet...

Vandaag ging het weer erg goed!
Hij heeft zelfs een tijdje los gelopen bij het wandelen op een rustig plekje, en hij kwam netjes als ik riep. Ik was zooo trots op hem! Ik wil ook graag dat hij los kan lopen, zodat hij ook lekker kan spelen met andere honden! Dat doet ie toch zo graag
Verder heeft hij zich beziggehouden met zijn kong. Geweldig gezicht zoals hij dat ding de hele kamer doorsjouwt om goed te kunnen liggen om overal bij te kunnen

pi_25446520
Zijn vriendjes
Ik weet niet of Misu zijn vriendjes mist. Hij eet en drinkt goed en hij maakt geen verpieterde indruk, toch? En hij gaat uitgelaten worden door een uitlaatcentrale? Plus dat hij speelt met andere honden als jij hem uitlaat. Ik denk dat het wel meevalt. En hij krijgt nu alle aandacht
Jullie zijn nu zijn roedel...

Leuk, dat spelen met de kong. Ik ben vanmiddag in de dierenwinkel geweest en WEER vergeten om twee kongs te kopen
pi_25449926
Ik denk dat ik Misu maar ga dog-nappen

(als vriendje voor Ayla uiteraard )
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2005 @ 07:15:44 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25452234
misu ziet er happy uit hoor!
wat een lekker ding is het toch
pi_25455638
Miss-Sly, hoe is het vandaag met Misu..
En heb je nog nieuwe foto's
  donderdag 10 maart 2005 @ 12:34:11 #47
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25455828
Ik wil ook meer foto's van Misu Hebben jullie al plannen voor van het weekend? Er zal wel extra ver met hem gelopen worden.
  Moderator donderdag 10 maart 2005 @ 13:15:53 #48
5428 crew  miss_sly
pi_25456448
Ik heb al op internet gekeken waar we bij ons lekker in de bossen kunnen wandelen, dus dat gaan we in het weekend doen!

Misu doet het geweldig! Ik heb hem al twee keer eventjes los laten lopen op een rustig stukje, en hij komt netjes terug als ik roep. Weliswaar nog niet altijd bij de eerste keer (pas de 3e of 4e keer) maar hij komt terug!
We hebben ook even met het balletje gespeeld, en dat kwam hij ook netjes terugbrengen!

Als ik straks weer ga, zal ik het fototoestel meenemen, dat vergeet ik telkens
  donderdag 10 maart 2005 @ 13:25:40 #49
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25456533
Als ik van plan ben om de honden even los te laten spelen neem ik een zakje met kaasblokjes mee. Daar laat ik Cas even aan snuffelen voor ik hem loslaat. Nou, dan komt hij de eerste keer als ik hem roep al hoor Die is normaal ook oost-indisch doof als hij losloopt. Smek niet, die staat al voor je snufferd als je alleen al de S van zijn naam hebt uitgesproken

Stop het fototoestel vast in je zak
pi_25457379
Wil Misu misschien Bas zijn vriendje worden?

meer foto's!! meer foto's!!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 10 maart 2005 @ 15:14:29 #51
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_25458030
Misu
patat ftw :)
  Moderator donderdag 10 maart 2005 @ 16:33:37 #52
5428 crew  miss_sly
pi_25458755
Kom ik zo mooi op de foto?

Hard in de tuin werken, werd lekker met het balletje spelen!

donderdag 10 maart 2005 @ 16:37:51 #53
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25458796
Hij is echt zoooo leuk Zo staat Casper altijd tegen de katten te doen Maar die mutsen snappen dan niet dat hij wil spelen

Hij heeft wel hele grote oren he
  Moderator donderdag 10 maart 2005 @ 16:42:36 #54
5428 crew  miss_sly
pi_25458858
Hij heeft hele grote oren
Dat is een van zijn vele charmes

Misu gromt en blaft (zachtjes) naar Noppes, en Noppes blaast en gromt terug.
Noppes zit nu in de vensterbank naast me (hoge vensterbank, op oorhoogte als ik zit) naar beneden te grommen naar Misu die grommend naar haar zit te kijken. Gezellig joh
pi_25460505
Leuke hond!
Heeft wel een hoop geluk gehad dan dat hij van zwerfhond bij jullie terecht is gekomen.
pi_25460857
Misu heeft wel wat weg van een wolf. Qua rugtekening en vacht in ieder geval...
Het koppie
pi_25461222
Ik zou meer zeggen dat er iets van een herder in zit, alleen is hij daar wel weer iets te breed voor. Ik vind hem mooier dan een herder eigenlijk. Heeft eigenlijk wel iets knuffeligs <3
  Moderator vrijdag 11 maart 2005 @ 10:35:22 #58
5428 crew  miss_sly
pi_25470450
Ik vind vooral zijnkoppie mooer dan van een herder. Een herder heeft toch altijd iets hards, en Misu heeft inderdaad iets heel liefs en knuffeligs in zijn snoet

Net was ik weer even bovenmatig trots op onze kanjer! We waren aan het wandelen op het stukkie waar ik hem meestal even los laat lopen. Het is daar rustig met auto's en honden, dus daar kunnen we goed oefenen. Ineens komt er vanuit de verte een grote herdershond aanrennen. Ze gaan samen een beetje spelen, maar het baasje van de herdershond riep zijn hond om te komen. Aangezien die hond geen aanstalten maakte, dacht ik de man te helpen door Misu te roepen. Ik verwachtte er niet veel van, maar ach, ik kon het toch proberen? En Misu kwam gewoon meteen!! Hij kwam meteen naar me toe, en die herdershond kwam er achteraan Die man moest zijn hond bijna helemaal bij mij komen halen

Goed is ie he, onze Misu?
  vrijdag 11 maart 2005 @ 10:37:15 #59
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25470471
Hij is geweldig

Heb je nog meer foto's?
pi_25479421
Misu is fantastisch

Hoe is het vandaag gegaan?
  Moderator vrijdag 11 maart 2005 @ 22:37:37 #61
5428 crew  miss_sly
pi_25480913
Vandaag is Misu volgens mij aan het bijkomen van de stressvolle afgelopen dagen. Hij heeft heel veel liggen slapen. Maar kennelijk begint hij zich goed te voelen, want hij heeft niet meer de behoefte om op te staan als ik opsta en me overal achterna te lopen. Als hij lekker ligt, blijft hij ook lekker ligger
Hij blaft ook niet meer als T van de trap af komt ofzo en laat zich ook knuffelen door hem.
Volgens mij gaat het goed met Misu
  vrijdag 11 maart 2005 @ 22:39:53 #62
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25480971
Casper heeft de eerste twee weken zo'n beetje fulltime geslapen. Het hoort er een beetje bij denk ik Lekker dat hij zich goed op zijn gemak begint te voelen
pi_25481159
Das een lot uit de loterij, die Misu. Ik voel het!

Maar Miss_Sly, we willen foto's
pi_25481324
Ik weet wel zeker dat het goed gaat met Misu
En ja, graag foto's
  Moderator zaterdag 12 maart 2005 @ 16:05:45 #65
5428 crew  miss_sly
pi_25490505
Twee foto's van de wandeling van vanmiddag:

Vanaf de vide ligt Noppes heel minzaam naar beneden te kijken. Ziet er altijd zo schattig uit zoals ze met haar koppie op de rand van de mand ligt

Ik heb ook nog een kort filmpje, maar ik weet niet hoe of wat ik daarmee moet doen om het te laten bekijken!
pi_25491339
Ik vind het zo goed dat Misu al los loopt.....Applaus

Noppes, dat nieuwsgierige koppie
pi_25491457
Wat een mooie lieverd, miss_sly, gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 17:30:18 #68
43556 miss_dynastie
pi_25491514
Noppes
Hoe vind jij het, al die veranderingen, is het wel leuk, een vriendje erbij?
Yian wil dat namelijk heel graag weten
  Moderator zaterdag 12 maart 2005 @ 17:46:50 #69
5428 crew  miss_sly
pi_25491660
Noppes vindt het nog niet echt geweldig. Ze had eerst een belletje aan haar halsbandje, maar dat heb ik eraf gehaald, zodat ze in alle stilte zich door het huis kan verplaatsen. Ze komt soms even bij me liggen, maar zo gauw Misu dat doorheeft (en zonder belletje duurt dat gelukkig langer ) verdwijnt ze weer naar haar penthouse. Ik denk echter wel dat het nog goed komt; uiteindelijk wonen ze nog geen week samen!

Bedankt CartWOman. We zijn er ook echt heel blij mee!

Misu loopt alleen nog maar op grote stukken gras los, maar dat doet ie vrij aardig. En ik vind het voor hem wel fijn als ie soms even kan rennen en snuffelen zonder de hele tijd door een riem gehinderd te worden.

Vandaag heeft Misu kennis gemaakt met Jens Mijn twee hartediefjes bij elkaar Misu vond dat kleine mensje wel interessant, en Jens vond dat grote harige beest ook wel leuk. Alleen als Jens teveel aandacht krijgt, wordt Misu jaloers, en als Jens huilt wordt ie wat zenuwachtig. Ik geloof niet dat Misu van lawaai houdt
  zaterdag 12 maart 2005 @ 17:50:38 #70
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25491710
Misu doet het heel goed En ik vind Noppes een hele stoere kat! Mijne liet zich pas na een maand weer zien dus Noppes is veel stoerder
pi_25493886
Misu loopt los en nu weet ik ook wat Noppes is
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2005 @ 22:59:20 #72
43556 miss_dynastie
pi_25496970
Hmmm... stiekem had ik op een grote successtory hond&kat gehoopt
Wel fijn dat het zo goed ging met Jensje erbij
En tuurlijk is ie jaloers! Zou ik ook zijn met zo'n lieve hondenmama
  Moderator zondag 13 maart 2005 @ 17:52:30 #73
5428 crew  miss_sly
pi_25508042
miss_d, ik denk dat die successtory nog wel komt! Maar ze wonen pas 1 week in hetzelfde huis! Dat is nog erg kort natuurlijk!! En ik denk dat als jullie een puppie zouden nemen, het ook weer anders is dan met een hond van bijna 1 jaar!

Nog even een paar foto's van vandaag. We zijn hier vlakbij gaan wandelen bij een grote recreatieplas/natuurgebied. Natuurlijk zijn we veel honden tegengekomen, en kon Misu lekker rennen en spelen met andere honden. Hoewel hij twee keer niet luisterde, heeft hij de rest van de tijd perfect geluisterd!

We kwamen ook nog een stel tegen dat vroeg waar Misu vandaan kwam. Zij hadden zelf een hond meegenomen uit Turkije en eentje via stichting AAI geadopteerd, en zij dacht dat ze Misu op de site had zien staan, hij zag er zo bekend uit

De foto's doen het nog niet, er zit nog een bugje in denk ik, dus dat probeer ik dan straks nog wel...

[ Bericht 2% gewijzigd door miss_sly op 13-03-2005 21:04:17 ]
pi_25508482
miss_sly, wat voor \"ras\" is Misu eigenlijk?
Ik vind vooral zijn grote oren hem erg leuk staan
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator zondag 13 maart 2005 @ 21:06:04 #75
5428 crew  miss_sly
pi_25509442
Misu is een kruising. Er lijkt wel wat van een herder in te zitten, gezien de structuur en de kleur van zijn vacht. Wat er verder nog in zit, ik heb geen idee
Zijn grote oren zijn echt geweldig schattig en heeeerlijk zacht
  zondag 13 maart 2005 @ 23:01:56 #76
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25509861
Ik vind die grote oren geweldig
pi_25510107
Hij is mooi hoor
pi_25510162

Mooie stoere foto
pi_25514769
Wat een klein kopje heeft Misu eigenlijk in vergelijk met zijn lijf

Echt een leuke hond
pi_25515513
Misu is nog in de groei, zijn achterhand is nu hoger dan zijn voorhand
pi_25518786
quote:
Op dinsdag 15 maart 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
Misu is nog in de groei, zijn achterhand is nu hoger dan zijn voorhand
Ja dat is zo grappig

Zie het bij mijn jongste kat ook, piepklein hoofdje en een volgroeid lijfje.
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 09:20:25 #82
5428 crew  miss_sly
pi_25537630
Misu heeft inderdaad een klein koppie, en dat vind ik juist zo lief
Hij mocht niet gewoon op de bank, behalve op het stuk waar een laken ligt, en daar is hij gisteren dan eindelijk voor het eerst gaan liggen! Foto's volgen!
Vandaag heeft hij volgens mij zijn 'ik-luister-lekker-toch-niet' dag, maar dat hoort ook bij puberen, toch?
pi_25537674
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:20 schreef miss_sly het volgende:

Vandaag heeft hij volgens mij zijn 'ik-luister-lekker-toch-niet' dag, maar dat hoort ook bij puberen, toch?
Zulke dagen blijven ze houden, ook al zijn ze ouder
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 09:28:41 #84
5428 crew  miss_sly
pi_25537697
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:26 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Zulke dagen blijven ze houden, ook al zijn ze ouder
Eerlijk is eerlijk, die dagen heb ik zelf ook wel eens
pi_25538102
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 09:28 schreef miss_sly het volgende:

Eerlijk is eerlijk, die dagen heb ik zelf ook wel eens
Lekker obstinaat wezen
  donderdag 17 maart 2005 @ 10:03:07 #86
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25538204
Meestal hebben ze die dagen als je de dag daarvoor tegen je man hebt lopen opscheppen dat ze zich zo heerlijk hebben gedragen die dag Zo goed luisteren en zo blij en vrolijk
pi_25538739
quote:
Op donderdag 17 maart 2005 10:03 schreef Spindizzy het volgende:
Meestal hebben ze die dagen als je de dag daarvoor tegen je man hebt lopen opscheppen dat ze zich zo heerlijk hebben gedragen die dag Zo goed luisteren en zo blij en vrolijk
Jaaaaa hahahaha
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 11:18:47 #88
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25539510
net kinderen, die kunnen je ook zo goed voor gek zetten
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 11:19:59 #89
37843 lady-wrb
kortaf
pi_25539533
maar eh....... zijn dr nog fotootjes van misu die we nog niet gezien hebben?
en zo niet, wil je die dan even heel snel maken
pi_25547703
Foto's
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 20:53:04 #91
5428 crew  miss_sly
pi_25551907
Omdat jullie ze zo graag zien, niet omdat ik zo nodig foto's wil laten zien hoor

Eindelijk relaxt op de bank!

donderdag 17 maart 2005 @ 20:54:01 #92
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25551944

Wat een dweiltje
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 21:00:14 #93
5428 crew  miss_sly
pi_25552105
Zo lekker helemaal van de wereld
  † In Memoriam † donderdag 17 maart 2005 @ 21:03:23 #94
43556 miss_dynastie
pi_25552189
Agos, lekker languit op de bank, groot gelijk hoor
  donderdag 17 maart 2005 @ 21:10:24 #95
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25552375
Ah, wat een heerlijk relaxt beestje is het zo! Doet me weer sterk denken aan onze hond (mis 'm nog steeds)

kleinmeiske heeft inmiddels adsl en kan dus ook 's avonds van Misu genieten! Is alleen niet zo goed voor de studievoortgang
  Moderator donderdag 17 maart 2005 @ 21:36:19 #96
5428 crew  miss_sly
pi_25553069
OK, dit is dus zijn favoriete bezigheid: een schapevachtje in kleine stukjes scheuren. Als hij klaar is, ligt de grond bezaaid met kleine gelige pluisjes

pi_25560358
Heerlijk om te zien dat Misu zich zo goed op zijn gemak voelt.
Gaat goed hè?
  vrijdag 18 maart 2005 @ 10:28:51 #98
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25560729
Slopen is hij ook al heel goed in zie ik

Hoe gaat het met Misu en de uitlaatservice?
pi_25560940
is dat nou duur z'n uitlaat service?

Vanaf september ben ik ook iets minder vaak thuis. Nu doet schoonvader het maar die werkt nu ook nog 2 dagen in de week. En om hem nou 1 hele dag alleen te laten zitten (de hond dan ) vind ik ook zielig.
  Moderator vrijdag 18 maart 2005 @ 10:44:19 #100
5428 crew  miss_sly
pi_25561026
Het gaat uistekend met de uitlaatservice! Misu vindt de uitlater erg lief en hij vindt het wandelen ook fijn.
Vrijdag 8 april hebben we een voorlichtingsavond over de hondencursus en maandag 11 april beginnnen we! Spannend hoor, ben wel benieuwd

ymme, bij ons komt de service 3 keer per week en dat kost ongeveer 120 euro per maand.
  Moderator donderdag 24 maart 2005 @ 20:38:52 #101
5428 crew  miss_sly
pi_25715485
Vers van de pers!

Hij doet het zo goed en hij voelt zich echt goed thuis volgens mij. Hij is volgens mij nog lekker aan het puberen, luistert soms gewoon lekker helemaal niet en soms juist heel goed, speelt soms heel leuk en soms wil hij niet, laat netjes uit zijn bek vallen wat hij op wil eten en soms ook niet...net waar hij zin in heeft
  donderdag 24 maart 2005 @ 20:40:27 #102
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25715514
Die onderste foto Ik vind Misu geweldig en ik ga hem gewoon van je stelen
  Moderator donderdag 24 maart 2005 @ 21:05:24 #103
5428 crew  miss_sly
pi_25716140

Deze kreeg ik net van de jongen van de uitlaatservice
Mooi he?
Misu wil nog niet echt zwemmen, maar soms vergeet hij dat even. Dan gaat ie als een gek achter een andere hond aan, om in het water plotsklaps stil te gaan staan omdat hij weer beseft dattie nog niet zwemt

Spin, je mag hem op de meet zien, aaien, koekjes geven, knuffelen, alles wat je wilt, maar hij gaat met mij mee naar huis....of ik neem in ruil Cas...nee Smek...of toch...gewoon allebei mee!!
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:08:21 #104
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25716236
Ooooh miss_sly, zo is 'ie net onze hond in 't water ... flashback!! (mis 'm op zulke momenten wel heeeel erg )

Als Spindizzy 'm niet komt stelen, doe ik 't wel
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:08:43 #105
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25716244
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:05 schreef miss_sly het volgende:
Spin, je mag hem op de meet zien, aaien, koekjes geven, knuffelen, alles wat je wilt, maar hij gaat met mij mee naar huis....of ik neem in ruil Cas...nee Smek...of toch...gewoon allebei mee!!

Wat staat hij daar mooi Leuk dat de uitlaatservice ook foto's maakt en je die mailt Heb je toch een beetje een idee wat hij uitspookt daar.
  donderdag 24 maart 2005 @ 21:09:42 #106
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25716275
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef kleinmeiske het volgende:
Ooooh miss_sly, zo is 'ie net onze hond in 't water ... flashback!! (mis 'm op zulke momenten wel heeeel erg )
Leek de jouwe zo op Misu? Kom anders ff naar de slowchat om hem even te spammen (als je dat ziet zitten natuurlijk)
pi_25716291
Misu, wil jij misschien samen met Smekkerd bij Beaker komen wonen

Het is echt een knapperd hoor Miss_Sly
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  Moderator donderdag 24 maart 2005 @ 21:11:41 #108
5428 crew  miss_sly
pi_25716343
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:08 schreef kleinmeiske het volgende:

Als Spindizzy 'm niet komt stelen, doe ik 't wel
kleinmeiske, tuurlijk mis je hem soms
Leek hij echt op Misu? Heb je een foto, wil hem graag bewonderen
pi_25716365
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 00:20 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik denk dat ik Misu maar ga dog-nappen

(als vriendje voor Ayla uiteraard )
Zeg ik had als eerste al gezegd dat ik Misu ging stelen. Dus ik steel hem als eerste begrepen?

donderdag 24 maart 2005 @ 21:14:17 #110
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_25716423
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

kleinmeiske, tuurlijk mis je hem soms
Leek hij echt op Misu? Heb je een foto, wil hem graag bewonderen
Heb helaas geen foto digitaal hier, er staat wel een grote foto van 'm op de haard natuurlijk! (damn, toch eens een scanner kopen)

Van achter leek hij heel veel op Misu, maar van voren is hij heel anders. Had een echte herderkop, maar dan weer met enorme oren. Beetje moeilijk uitleggen. Maar die uitdrukken op z'n gezicht is echt precies hetzelfde. Bijna alsof hij erom vraagt of je ook het water inkomt
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 23:09:58 #111
43556 miss_dynastie
pi_25719875
Stelletje tutten
* miss_dynastie heeft geen hond
Jullie hebben er een of zelfs twee
Ergo: misuutje gaat gewoon met mij mee.
Begrepen?
  † In Memoriam † donderdag 24 maart 2005 @ 23:10:55 #112
43556 miss_dynastie
pi_25719900
En o ja, fantastische foto en fantastisch leuk dat dat de uitlaatservice foto's maakt zeg!
pi_25722065
Misu is en blijft een
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 16:45:29 #114
5428 crew  miss_sly
pi_25759729
Zoals Tink al heel terecht had opgemerkt: je moet altijd je fototoestel bij je hebben tegenwoordig. Dus hebben we dat net maar meegenomen, toen we gingen wandelen

Kijk die schattige pluimpjes boven zijn oren

Het was weer een fijne wandeling en meneer ligt nu knock-uot onder het bureau aan mijn voeten te slapen
pi_25760149
Die heeft genoten, de lol straalt er af
  zaterdag 26 maart 2005 @ 17:53:09 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_25761311
Is Misu nou zo klein of is die andere hond nou zo groot? Heerlijk he, als ze zoveel pret hebben
  Moderator zaterdag 26 maart 2005 @ 18:12:13 #117
5428 crew  miss_sly
pi_25761745
Die andere hond is groot!! Misu is ruim 55 cm, dus dat is niet echt klein

Ja, zo'n wandeling is echt geweldig, al die honden die daar komen kunnen los en spelen graag, dus dat is een heleboel pret
pi_25831600
Misu , wat een prachtige hond ben je.
je lijkt een beetje klein bij die andere hond, maar je bent al best groot.
Ze al lekker zwemmen.

Miss_Sly, je hebt echt een pracht hond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')