Misschien doet hij niks als hij aan de riem zit ? En zal idd vast ook wel wat met het wennen enzo temaken hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
Niets aan de hand hoor, het is erg wennen voor hem, alles is nieuw, geen geurtje is hezelfde, geef hem wat tijd.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:29 schreef miss_sly het volgende:
Net nog even een rondje met hem gewandeld, maar hij plast en poept niet onderweg. Hij heeft nog niets gedaan en ik heb al 3 keer met hem gewandeld, 2 keer bijna een uur en een keer een half uur...Heeft een hond tijd nodig om te wennen en te snuffelen voor hij voor de eerste keer ergens anders iets doet?
Oh het klinkt allemaal bekendquote:
Oftewel een Vubara (vuilnisbakkenrasje). Geweldig, ik vind 'm echt mooi! Kruisingen leveren de leukste verrassingen op.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:58 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik deze zag, moest ik aan Yian denken, miss_d; zie je het geweitje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |