Vraag even bij het uitvaartcentrum, die hebben duizenden muziekjes. Met een mp3 kom je helaas niet zo ver en sommige weigeren om met copies te werken.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:34 schreef Faja-Lobi het volgende:
misschien niet op de juiste plaats, ik ben op zoek naar het nummer "afscheid nemen bestaat niet"van Marco Borsato. Heeft iemand deze, ik heb het nummer zo spoedig mogelijk nodig ivm de begrafenis van mijn oma. Ik heb er een maar met een ruis over het hele nummer. Je kan me mailen op patricia_veira@hotmail.com
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
tekst in italic
quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?![]()
Dat geldt alleen voor mijn Harry Potter-lego. Daar moet ie met zijn fikjes afblijvenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Rewimo
Straks wil Christan spelen en is het 'nee, dat heeft mama gemaakt jaaaaaaaaaa'
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:54 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nope, Easy..
Ik gebruik gewoon de commando's : [ i ] hiertussen je tekst [ / i ]
Alle haakjes en letters wel even aan elkaar zetten hihi, dan krijg je je tekst italic!
Als jedit met de B doet, dan wordt je tekst dus vet
Groetjes Orakeltje Rijstebuiltje![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor mijn Harry Potter-lego. Daar moet ie met zijn fikjes afblijven
En jouw toetsenbord werkt alleen als je wat te zeiken hebt?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Heb jij pas een nieuw toetesenbord gekocht wat alleen maar schuine letters kan weergeven ofzo?![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb me wel vermaaktDat is het leukste van Lego, het bouwen
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:34 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En jouw toetsenbord werkt alleen als je wat te zeiken hebt?
Sorry, ik vergeet de "Dit Is Een Steek Onder Water Smilie" Komtie:--->
ik doe toch liev???quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:18 schreef dutchie het volgende:
Dames doet us aaien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |