Faja-Lobi gecondoleerd met het verlies van je oma
![]()
en s6 met het inrichten van de nieuwe woonplek
![]()
geniet er straks maar lekker van je eigen stekkie terug.
* Bar_en_Mar is daarnet flink geschrokken, hart zit nog in me keel,Moest vanmorgen naar het cb met Thijs lopen we ipv eerst naar huis eerst naar de winkel, daar boodschapjes gedaan, en al zingend terug naar huis, éénmaal in onze straat zie ik dat er veel mensen op straat zijn, wat ik al wat vreemd vind gezien de het uur van de dag, maar ik zie nog niets dus ik loop op het gemak al zingend verder naar huis, totdat ik een poltieauto en een(dieren) ambulance zie staan, vrijwel voor ons huis. (ik vreesde echt het ergste want ik had in eerste instantie het dieren niet zien staan)
Dus ik houd maar op met zingen en loop over de straat richting ons huis, komt de poltie al aangelopen die vraagt alleen waar ik moet wezen dus ik zeg het nummer en mag gelukkig doorlopen.
Wat is er nu gebeurt 4 paarden van de buurnam die 4 huizen verderop woont zijn gaan vluchten en via de weide in de tuin van de buurvrouw terrecht gekomen en daar zijn ze in een put terecht gekomen,, en konden er niet meer uit, het was echt zielig want brandweer ,moest er ook al aan te pas komen,.
de 3 volwassen paarden konden worden gered en zijn met de schrik vrijgekomen maar het jongste paard heeft het helaas niet gered
![]()
Wat een gehinnik en gejammer kunnen die paarden maken zeg, en het waren schatten, liep er altijd voorbij met de wagen en dan nam ik geregeld een appel mee voor ze.
Maar straat stond hier mooi op zijn kop , ze zijn nu de boel weer aan het opruimen en de mensen zijn alweer bijna allemaal terug binnen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...