Zo'n typje ben ik nou ook....quote:Op zondag 6 maart 2005 23:45 schreef Leah het volgende:
Moeilijk hè Babyfeet? Knap hoor, dat je al zo geminderd bent! Ik heb echt mega afkickverschijnselen gehad, maar minderen lukte mij dus echt niet... Kon beter ineens stoppen.
Ben van het type stoppen als je zwanger bent, en daarna weer beginnen... stom stom stom, ik weet het...
Hee, wat leuk Anitra, wat was de aanleiding daarvoor?quote:Op maandag 7 maart 2005 17:45 schreef Anitra het volgende:
Ik zit hier achter de pc met mijn glamor make-upje opHeb vandaag foto gebeuren gehad want ik kom in het paasnummer van de vriendin. Ik ga het er zo weer af halen want het jeukt
![]()
Nou, ik zou zeggen: gooi maar een foto van jezelf op het bankjequote:Op maandag 7 maart 2005 19:07 schreef Sugar het volgende:
Ik heb m'n haar geverfd. En ik weet nog niet wat ik ervan vind.
Babyfeet:![]()
Goed gelukt hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 20:30 schreef Sugar het volgende:
Toch gedaan
Maar niet alle etiketjes zijn goed hoorquote:Op maandag 7 maart 2005 20:16 schreef Karin het volgende:
Ik moest altijd zo lachen om Christan met zijn etiketjes maar Bram doet dus precies hetzelfde. "Apie" en "nog een apie" zijn hier toch wel favoriet in maar ook zijn kleine Po heeft gelukkig een etiketje dus die mag af en toe ook extra erbij op schoot of in bed.
Via mijn weblog zijn ze aan mij gekomen. Ik stond helemaal verbaasd, maar vind het heel grappig om eens voor de camera te staanquote:Op maandag 7 maart 2005 20:45 schreef jessie het volgende:
Maar hoe kwam je daar dan bij? Heb je jezelf ingeschreven, heb jezelf een stukje over die spreekwoorden geschreven en opgestuurd ofzo? Klinkt erg leuk.
De kleur is leuk Sugar.
Probeer het johquote:Op maandag 7 maart 2005 22:34 schreef Anitra het volgende:
Zal ik gewoon eens brutaal zijn? En Nico een mailtje sturen of ik een paar dagen met hem mee mag lopen om zo studio-fotografie onder de knie te krijgen? kwam er net pas achter wie de fotograaf wasHeb best veel met hem staan kletsen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |