maar ik ben ze echt vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:19 schreef Rewimo het volgende:
Als je ze naar me opstuurt, hou ik wel een archief voor je bij
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Ik wacht rustig afPast het shirtje trouwens? En past het bij de broek?
ok, dan heb je nog www.babywinkel.nl (tot 98/104)quote:Op dinsdag 8 maart 2005 11:08 schreef Luchtbel het volgende:
Met lange mouwen gaan daar maar tot 62/68 helaas.
idd, ze zetten er mensen neer ( gebeurd op veel plaatsen hoor ) die het totaal niet interresseerd wat voor een probleem de gebruiker/klant heeft en die maar doen waar ze zin in hebben. COmmunicatietraining hebben helaas wienig bedrijven van gehoord. Ook selecteren ze niet op klantgerichte mensen maar kijken ze alleen naar de prijs.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:12 schreef dutchie het volgende:
Psies, ik kan me zo vreselijk storen en dit soort gedrag. Acer investeert klaarblijkelijk niet in het leren omgaan met mensen.
Nou, het laatste mailtje was nog sterkerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:09 schreef Rewimo het volgende:
Owja, gewoon "even" je geheugen inleveren?![]()
wat een ontzettend leuk ideequote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik liep al een tijdje met het plan rond, maar nu is het klaarIk heb een kinderpraatjessite gemaakt
Met bijdragen van kids die jullie vast wel kennen (in overleg met hun ouders uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |