En die "Rebel Yell" kwam dan zeker na het contact met de peroxide.quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:45 schreef nipeng het volgende:
Zo krijgt "White Wedding" wel een hele andere betekenis voor mij
Jaquote:
Herkende ze je nog?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef Tokus het volgende:
zo, Autumn vanavond was weer tof.
en Nienke blijft een prachtige vrouw![]()
quote:maandag 28 maart 2005
ROCK INC. Festival: Masterplan + Circle II Circle + Rob Rock + Pure Inc.
Onder de noemer "Flying Aces Tour 2005" zal vandaag het festival plaats vinden met de bands: Pure Inc., Rob Rock en Circle II Circle en Masterplan!
Pure Inc is een getalenteerde Zwitserse rockband die afgelopen jaar zijn debuutalbum uitbracht. De muzikanten, waaronder de jonge drummer Dave Preissel, hebben echter al jaren ervaring. De volwassen schijf werd dan ook goed ontvangen en leverde de band onder meer een plaats op als support act voor Michael Schenker's Europese Tour.
Zanger Rob Rock zong onder meer bij Warrior en formeerde een jaar of vijf geleden zijn eigen band: Rob Rock. Zijn derde solo Cd zal begin april het daglicht zien!
De afgelopen twee jaar speelde Circle II Circle, met voormalig Savatage-zanger Zachary Stevens als frontman, onder meer op het Sziget Festival in Budapest en op Wacken Open Air in Duitsland (in 2003) en op de Graspop Metal Meeting 2004 in België. Sinds september 2004 zit Thomas Drennan achter de drumkit. Natuurlijk is C II C geen onbekende voor de Bosuil, want afgelopen jaar waren ze al eens te gast.
Masterplan, met drummer Uli Kusch Gitarist, Roland Grapow beiden ;ex-leden van Helloween en Jørn Lande als zanger, lanceerde het debuutalbum "Masterplan" in 2002. De langverwachte opvolger, "Aeronautics" komt officieel uit op 24.01.05. Bij vele redacteuren van verschillende media, nu al hun CD van 2005 !
Ik heb ook zin om ze in mei weer eens te zien. Een fijne band, met mooie zangeres.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:04 schreef Tokus het volgende:
zo, Autumn vanavond was weer tof.
en Nienke blijft een prachtige vrouw![]()
Donderdag in R'dam. Ik kon helaas niet en ook niet naar A'dam.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:20 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Bim-huis. Gisteren in R'dam geloof ik.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:58 schreef dwerg het volgende:
In navolging van Gerard Ekdom wil ik iedereen alvast dikke eieren wensen.
Kom maar langsquote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:29 schreef Liejannuh het volgende:
Minimeetje in Amsterdam doen?
Joey Barron is wel ubertof natuurlijk!
oi muus wat een verschrikkelijke smileyquote:
Ik laat het je van de week weten!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:01 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Kom maar langs
Ik sleep overigens nog wat tijdelijke collega's mee....
Hoe doe je dat nu weer?????quote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef dwerg het volgende:
De SIM-kaart van mijn telefoon is gesmolten.
Geen idee.quote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef Liejannuh het volgende:
Hoe doe je dat nu weer?????
Moet je maar niet zo hevig kwatschenquote:Op zondag 27 maart 2005 15:15 schreef dwerg het volgende:
De SIM-kaart van mijn telefoon is gesmolten.
gewoon geen complexe klok kopen.quote:Op zondag 27 maart 2005 16:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De klok 1 uur vooruit zetten is kut.
Sorry, ik krijg altijd een beetje visioenen van een death metal concert waar ik ineens per ongeluk helemaal vooran stond!quote:Op maandag 28 maart 2005 14:02 schreef nipeng het volgende:
Herrie![]()
Het gaat wel om hele gevoelige muziekjes hoor.
he, die 2 heb ik ook gezien!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef nipeng het volgende:
Zo ben weer terug. Het duurde wat langer dan ik geschat had.
Heb Seborik en Tokus gezien. Na het concert ben ik ze misgelopen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Z het volgende:
Nipeng is verliefd getrouwd, nipeng is verliefd getrouwd
Ik ken Lizardtattoo als een hele goede spelchecker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:39 schreef dwerg het volgende:
Wie is Lizardtattoo
Ach, bij mij gaat de wekker ook weer om 06:30, maar ik moet duidelijk weer even wennen aan het ritme door de korte Paasvakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef Jane het volgende:
Goedenacht Muziek, btw! Tis weer een latertje geworden vanavond. Het werkritme gaat me nog niet zo goed af, geloof ik, na al die maanden.Ach ja, als je maar lol hebt.
quote:
oh sorry, zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef thaleia het volgende:
Was dat in 013 waar jullie tweede paasdag waren, heren? Daar is mijn zusje nl. lastiggevallen door een vreselijk irritante handtastelijke figuur. Niet dat ik jullie verdenk natuurlijk he, dat zou ik nooit doen
Allemaal ouwe lullen daar, ik vind ook dat vragen naar muziek van voor 1985 echt niet kanquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kwam er laats achter dat de helft van Muziek Trivia ook al getrouwd is, op de een of andere manier verwacht je dat niet of zo ...
Ik zit al bijna aan de 5000 Ik heb net de 5000 gepasseerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Z het volgende:
Ik helemaal bedacht dat ik m'n 10.000e post een beetje officieel ging doen ofzo, ben ik er al voorbij
'T was niet makkelijk, Mike.quote:
Dat zeg ik ook altijd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:30 schreef Jane het volgende:
Ja, ook nog gefeliciteerd, Z.!
[..]
'T was niet makkelijk, Mike.
Vanavond vroeg naar bed. Truste alvast.
Is pas komende week.quote:
Je gaat nu toch niet vertellen dat je gewoon vooruit aan het studeren bent???????quote:
Ik vrees dat ik ook geen natuurtalent ben. Het is vast geen goed teken dat de instructeur de ene peuk na de andere aanstak terwijl ik achter het stuur zat..quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden begonnen met rijlessen Zander, ben ondertussen al een keer gezakt, volledig onterecht natuurlijk![]()
Roken op de werkplek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:43 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook geen natuurtalent ben. Het is vast geen goed teken dat de instructeur de ene peuk na de andere aanstak terwijl ik achter het stuur zat..
Ik denk dat je daarmee mee dan alleen het ijs breekt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef Zanderrr het volgende:
De volgende keer neem ik wel wat mooie cdtjes van John Zorn of Pharoah Sanders mee of zo, om het ijs te breken..
Ik denk dat ik nog geen minuut schadevrij kan rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik las laatst in de krant dat het ook nergens voor nodig is, dat rijbewijs. De politie had hier ergens in de regio een vent aangehouden die al ruim 20 jaar zonder rijbewijs reed, gemiddeld 90.000 kilometer per jaar en nog altijd schadevrij.
hier alvast een foto:quote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef nipeng het volgende:
Zo ben weer terug. Het duurde wat langer dan ik geschat had.
Heb Seborik en Tokus gezien. Na het concert ben ik ze misgelopen.
Zou je daar geen Gentoo op installeren?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Zo ik heb een Symantec Bloatware vrije laptop nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |