Dat zeg ik ook altijd!quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:30 schreef Jane het volgende:
Ja, ook nog gefeliciteerd, Z.!
[..]
'T was niet makkelijk, Mike.
Vanavond vroeg naar bed. Truste alvast.
Is pas komende week.quote:
Je gaat nu toch niet vertellen dat je gewoon vooruit aan het studeren bent???????quote:
Ik vrees dat ik ook geen natuurtalent ben. Het is vast geen goed teken dat de instructeur de ene peuk na de andere aanstak terwijl ik achter het stuur zat..quote:Op donderdag 31 maart 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Ik ben ook nog niet zo heel lang geleden begonnen met rijlessen Zander, ben ondertussen al een keer gezakt, volledig onterecht natuurlijk![]()
Roken op de werkplek.quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:43 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik ook geen natuurtalent ben. Het is vast geen goed teken dat de instructeur de ene peuk na de andere aanstak terwijl ik achter het stuur zat..
Ik denk dat je daarmee mee dan alleen het ijs breekt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 18:47 schreef Zanderrr het volgende:
De volgende keer neem ik wel wat mooie cdtjes van John Zorn of Pharoah Sanders mee of zo, om het ijs te breken..
Ik denk dat ik nog geen minuut schadevrij kan rijdenquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik las laatst in de krant dat het ook nergens voor nodig is, dat rijbewijs. De politie had hier ergens in de regio een vent aangehouden die al ruim 20 jaar zonder rijbewijs reed, gemiddeld 90.000 kilometer per jaar en nog altijd schadevrij.
hier alvast een foto:quote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef nipeng het volgende:
Zo ben weer terug. Het duurde wat langer dan ik geschat had.
Heb Seborik en Tokus gezien. Na het concert ben ik ze misgelopen.
Zou je daar geen Gentoo op installeren?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:30 schreef nipeng het volgende:
Zo ik heb een Symantec Bloatware vrije laptop nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |