he, die 2 heb ik ook gezien!quote:Op maandag 28 maart 2005 21:52 schreef nipeng het volgende:
Zo ben weer terug. Het duurde wat langer dan ik geschat had.
Heb Seborik en Tokus gezien. Na het concert ben ik ze misgelopen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 19:19 schreef Z het volgende:
Nipeng is verliefd getrouwd, nipeng is verliefd getrouwd
Ik ken Lizardtattoo als een hele goede spelchecker.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:39 schreef dwerg het volgende:
Wie is Lizardtattoo
Ach, bij mij gaat de wekker ook weer om 06:30, maar ik moet duidelijk weer even wennen aan het ritme door de korte Paasvakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 01:45 schreef Jane het volgende:
Goedenacht Muziek, btw! Tis weer een latertje geworden vanavond. Het werkritme gaat me nog niet zo goed af, geloof ik, na al die maanden.Ach ja, als je maar lol hebt.
quote:
oh sorry, zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:37 schreef thaleia het volgende:
Was dat in 013 waar jullie tweede paasdag waren, heren? Daar is mijn zusje nl. lastiggevallen door een vreselijk irritante handtastelijke figuur. Niet dat ik jullie verdenk natuurlijk he, dat zou ik nooit doen
Allemaal ouwe lullen daar, ik vind ook dat vragen naar muziek van voor 1985 echt niet kanquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kwam er laats achter dat de helft van Muziek Trivia ook al getrouwd is, op de een of andere manier verwacht je dat niet of zo ...
Ik zit al bijna aan de 5000 Ik heb net de 5000 gepasseerdquote:Op woensdag 30 maart 2005 14:19 schreef Z het volgende:
Ik helemaal bedacht dat ik m'n 10.000e post een beetje officieel ging doen ofzo, ben ik er al voorbij
'T was niet makkelijk, Mike.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |