quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twentequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef tuut84 het volgende:
wil er dan niemand inburgeren in ons mooie tukkerland
dat vragen we nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twente![]()
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd wordenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
dat dacht ik toch niet neequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd worden
Tuulk toch waquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat dacht ik toch niet nee
aan de andere kant kom uut losser en kweet van niks
welkom op het thuis hinkquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef charon het volgende:
Afgedwaalde Köttelpear hiero
dacht ik al denekampquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef charon het volgende:
Moij noch mer nen paar moal road'n
blijft het hier tenminste lekker rustigquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
Termet nog nich token joar miskienquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
scheer je wegquote:
oh jah. waar woon ie danquote:
wa woi studeer'n dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
misschien kom ik wel in enschede studeren
token joarquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
ie kent QyRoZ toch waquote:
jah. ik ken hem wah. moar ik wet nie waar hij woont.quote:
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loerenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ensche
vlakbie euforie akt goed heb
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniekquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loeren
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der henquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniek![]()
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der hen
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doanquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?
door gekom'n of?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een rondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
door gekom'n of?
he moe doarnoa ook nog 'n halven dag op school kom'n he veur'n 2e toeloatings ronde
Precies aj QyRoZ toch ook nie kent dan hejt ook wa hadquote:
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwee da ie uut ensche komt moa veur de rest
owja en da ie euforie kent
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een ronde
agh braun kan ut mangs nich anquote:
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'nquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.
(sorry voor de veluwse woorden af en toe)
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beterquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joa
bint 2 rondes
1e moei 'n verslagke schriev'n en 2e ronde moei'n technisch en 'n design opdrachke moak'n en 'n gesprekie
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzoquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'n
komt miene moa weg
och as e der moa deurhenne komt hequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beter
ach ie bint ja nie wiesquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Cheese het volgende:
He, he'j nog tips veur Achterhoekers? Kom er zelf wal neet vandan, maor mien mo komt wa uut Hengel, en mien pa uut Tubbeg, mien duch.En bovendien, Tukkers bunt toch al halve Achterhoekers, a'j 't mie vrug
uut etten da licht nog dieper ak't good hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzo
goa uut ettenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
uut etten da licht nog dieper ak't good heb
doar hef uberhoubt nog geen eene om vroagdquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
Niemand meer advies
awierquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:42 schreef tuut84 het volgende:
ik mut hen drieten voort
nou loat ze der us met beginnen daquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
doar hef uberhoubt nog geen eene om vroagd![]()
Das mooiquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:51 schreef BrauN het volgende:
Hoi.
Ik ga even mijn computer onder drieten.
ben je wel eens bij de nieuwe fabriek geweestquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:48 schreef Dr.Aart het volgende:
drink af en toe (lees: vaak) Grolsch en alles komt wel goed
das a'n grote stap veurwoardsquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:55 schreef mrkanarie het volgende:
* mrkanarie meld zich!
ik kan wel aan de grolsch komen!
ie bint nie wies!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:03 schreef bsa het volgende:
Allejeekes
ai dit allemoal zoleest dan is Twente tog wa de leste plaats woar hen wilt
nee nog niet maar het is wel de bedoeling om het met onze doegroep ( Grolsch Royce) heen te gaan. Heb er al zin en dorst in!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben je wel eens bij de nieuwe fabriek geweest
vooruut dan mah...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:06 schreef greatgonzo het volgende:
Borkloo'er meld zich ok,
of mag een achterhoeker zich niet meld'n in dit tip top tukker topic?
Spinazie-academie?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
tuulk wa! Høkers bunt betterquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:06 schreef greatgonzo het volgende:
Borkloo'er meld zich ok,
of mag een achterhoeker zich niet meld'n in dit tip top tukker topic?
hmm, lol!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
hoe heyt toch mongoolquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Cheese het volgende:
He, he'j nog tips veur Achterhoekers? Kom er zelf wal neet vandan, maor mien mo komt wa uut Hengel, en mien pa uut Tubbeg, mien duch.En bovendien, Tukkers bunt toch al halve Achterhoekers, a'j 't mie vrug
twentse humor is toch lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:55 schreef Nuek het volgende:
Tis best wa erg noar as oe mo uut de brug komt en oe pa uut de achterhook. Ik bemark hier en doar cultuurverschilln (hutspot met hachee enzo) en dan hek ut nog nie hat over die twentse humor...![]()
Geheime zender der biequote:
Wasdadan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Zuid Holland, Rijnmond de gekste!!!
sterf!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Donder ie op joh zevertquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Tuulk toch wa get moooiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
hehe severtWie hem wa mooie woorden om mekaar de konte vol te skelden he?
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek daj mohnn nog nie kloar bunt!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek daj mohnn nog nie kloar bunt!
whehe
![]()
Hey sjors (eun name wat volgens oe zelf ofgeleid is van boer )quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Nie zo veulle mis met boer,n ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:29 schreef Nuek het volgende:
dris nie soo veul mis medne boeenlul moar sjos moakt ze allmoal te skande!
Helaas,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik bin tukker, bin in boarn geboor'n, ma woon in zeeuws-vlaandren
haal mie trug jongs!!
Nee doar hej geliek anquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Helaas,
ajje doar woont majj nie meer trg komn
Ie zult oe gewoon mutten aanpassen mien jong. Woar goa hen da Saxion of watquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:50 schreef Tiemie het volgende:
dizze achterhooker het vandoag us enschede bezocht, nie verkeerd mo'k zegge...
boah gek, mooie kroegen doar! bier zuup'n kun men doar evengoed als hier!
misschien goa'k volgend joar studeren in enschede. Moar ik blief mien eigen toaltje proaten, want da taaltje van die tukkers sloat nergens op. Die wiefen proaten doar net alsof ze last dragen van den rooie wekker. Dus ik goa mien nie aanpassen an da volk doar, wel jammer van de verbinding tussen deurekum en enschede, ik bun joah uren wieter veurda'k ook moar een bordje met enschede voorbeej zie kommen. enschede het mien voorkeur, als ist moar omdat arnum een klotestad is en doar zun de voorzieningen op school knap beroerd geregeld allemaol.
Saxion (informatica)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ie zult oe gewoon mutten aanpassen mien jong. Woar goa hen da Saxion of wat
quote:
ach da kan mie nix verrekke, bun effe noar da java-gedoe wezen kieken, da was wel grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]dat niet maar doar hek wa noar kekken is niet wat met een oalden Delphi en pruttel dat word niet wat bie mie
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek denk ik ik mut der nog efkes met mien decaan over kuieren maar ik mut termet wa opskieten aans bin ik te loatquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ach da kan mie nix verrekke, bun effe noar da java-gedoe wezen kieken, da was wel grappigmoar da ict-beheer liek mien nix, omdat die dallie die ons uitleg mos geven alleen moar kon patsen met z'n windowskennis van 0,0. ik mot eerst nog disse opleiding afmaken veurdak noar t saxion kan en dan goa ik informatica, da liek mie wel wa. Is het nix, dan stop ik dr wel weer mee. wa goa ej doen da?
te loat woarveur? ej kan toch ut hele joar instromen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek denk ik ik mut der nog efkes met mien decaan over kuieren maar ik mut termet wa opskieten aans bin ik te loat
kiek eens an. Noe ist alleen nog zonde daj geen Grolschdrinker bent...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:21 schreef cygnusx het volgende:
hey, em kiekn hier, lijp, een vet topic over mien buurt!
dat mag de pret niet deernquote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef Briefcase het volgende:
ik mot toch wa zeggn da t hier nen machtige mooin dag is. Alleen nen ommeundigen hoop snee....
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
Ik doe wel eens aan inburgeren!
Bruins, Zak,
Jullie soort is uniek!
Oen caps lock zit vast joh vatjequote:Op zondag 6 maart 2005 16:00 schreef tuut84 het volgende:
[..]
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.
EN IE WET WAT MOOI IS. BRUINS EN ZAK IS SUPER
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:00 schreef tuut84 het volgende:
[..]
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.
EN IE WET WAT MOOI IS. BRUINS EN ZAK IS SUPER
Ik waquote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog plannen om te goan verhuuzen
dan weet je wat je moet.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.
mensen zijn vriendelijk gemoedelijk niet gejaagd, alles komt wa (wel)
superleuke sfeer in kroegen en discotheken...
tering, was ik maar een tukker.
(ben er een om utens, maar das niet echt)
i binde welkomquote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.
mensen zijn vriendelijk gemoedelijk niet gejaagd, alles komt wa (wel)
superleuke sfeer in kroegen en discotheken...
tering, was ik maar een tukker.
(ben er een om utens, maar das niet echt)
Dat muj dan zeker wa hebben wat zoepen aaltquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:14 schreef Guidoweb5 het volgende:heb er wel eens over na gedacht.
Maar ik ben bang dat ik verpest ben door het noorden.
Ik heb niet de conditie om donderdag, vrijdag, zaterdag en zondagavond stevig aan de drank te gaan!
Goeiendag ie kunt joa beter veur Twente wordenquote:Op woensdag 9 maart 2005 12:21 schreef hafc het volgende:
ik proat plat, ik proat plat haha en geen mens die doet mie wat.
eey moaties ik kom uut almelo
ik denk dat het gewoon in de genen zitquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:19 schreef Nuek het volgende:
ajj uut almeloo kompt heur ie der nie bie en ajj al 18,5 joar in Enske woont majje wal un betje netter plat proatn as daj now doet
( ik vraag mezelf ook constant af waar ik het vandaan haal)
quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:19 schreef Nuek het volgende:
( ik vraag mezelf ook constant af waar ik het vandaan haal)
Ik kan helemaal geen platquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk dat het gewoon in de genen zit
ie doat nog aardig muk wa zeggenquote:Op woensdag 9 maart 2005 16:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen platIk lul gewoon maar wat
Nijverdal?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat wil't geval.. Ik kom uut Nijverdal
Jaja geboren en getogen in Nijverdal... 18 jaar Nijverdaller door hart en nieren...!!
Groet'n uut Twente... Heb geen inburgeringscursus nodig.. want ik kan wa twents...!!!
Dat doa ie goedquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat wil't geval.. Ik kom uut Nijverdal
Jaja geboren en getogen in Nijverdal... 18 jaar Nijverdaller door hart en nieren...!!
Groet'n uut Twente... Heb geen inburgeringscursus nodig.. want ik kan wa twents...!!!
Wat Nuek zegt wij goat geen soep etenquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:41 schreef idiotforaliving het volgende:
goat wie nog bier soepn dan vanaamd?
wah Grolsch dag ik tog...quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:05 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat Nuek zegt wij goat geen soep eten
wij goat heerlijk aant tanken![]()
uiteraard grolsch wat meen ie wah nigquote:
Hertog Jan Joh zevertquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:15 schreef tuut84 het volgende:
[..]
uiteraard grolsch wat meen ie wah nig
nu is mijn vraag herr dos37. WIL IE WAH IS EFKES NORMAAL DOEN IE DORPSGEKquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:20 schreef tuut84 het volgende:
[..]
nu is mijn vraag herr dos37. WIL IE WAH IS EFKES NORMAAL DOEN IE DORPSGEK
Morn of wat tuut dan hek een tied waquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:24 schreef tuut84 het volgende:
brek maar los ewout
DOS 37 de dorpsgek? dat kan nie das POETN JAN aquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:20 schreef tuut84 het volgende:
[..]
nu is mijn vraag herr dos37. WIL IE WAH IS EFKES NORMAAL DOEN IE DORPSGEK
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:26 schreef bsa het volgende:
[..]
DOS 37 de dorpsgek? dat kan nie das POETN JAN a![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:34 schreef Nuek het volgende:
Doar hajjem wa: Doszeumdattig op goegul!
Grappig kehlke ist soms wa
http://www.gman.nl/Dreamb(...)r%20op%20klompen.jpg
doar hey mien klompies wahquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:37 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb wa klompen joa maar ja tuut ook wa
doar hej tuut
[afbeelding]
rot google aalt
kat hef zat hadquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:41 schreef Nuek het volgende:
Kep ok wa klompn moar onse hond hef ze un betjen annevrettn.
Domme beest is noe dom ant blukkn want de kat hef in de hondeman pist!
Wie komradquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:44 schreef Nuek het volgende:
Kep un klantje om in te burgern.
Kzal em tatvies snel gehm want anders wot nie wat
Woarveur in de peerdestal doa dan in de vaikensstalquote:
oow tis nich zo moeiluk heur gewoon op gevoel doanquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:47 schreef komrad het volgende:
ik moet me hier melden
maar ik ga eerst op vakantie voordat ik aan inburgeren ga denken
tis altied nog zoegn heurquote:
Zoals ik in het enschede topic zeg wie goat nie scheldenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:49 schreef komrad het volgende:
ja zei als tegen nuek, het is net brabants
dat muj ok wah rekkn joaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
'piepm' is algemeen beskoafd tuks
ABTquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
'piepm' is algemeen beskoafd tuks
ai 1 moal neu kearl hebt had wil ie nooit wat aans weerquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Naah mek mie ja niks uutof ie n homo bunt!
(Ik goa wa stiekm kiekn)![]()
ach ja zoals jullie over brabo's denken zo denken wij over jullie no offense. Ik probeer alleen het dialect te vertalen en kom toch een heel eind richting plat brabantsquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoals ik in het enschede topic zeg wie goat nie schelden
vooruit dan maar ie probeert termet nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ja zoals jullie over brabo's denken zo denken wij over jullie no offense. Ik probeer alleen het dialect te vertalen en kom toch een heel eind richting plat brabants
loat knapn. maak ie oe naaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vooruit dan maar ie probeert termet nog
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef bsa het volgende:
[..]
ai 1 moal neu kearl hebt had wil ie nooit wat aans weer
hij maakt watquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.
Die van mie kump ja nie ees uut nederland. Moar watte prut int nederlands klink in ieder geval wa tuks
(hak tog biena turks skreem in ploats va tuks)
turks of tuks 1 letter wereld van verschilquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.
Die van mie kump ja nie ees uut nederland. Moar watte prut int nederlands klink in ieder geval wa tuks
(hak tog biena turks skreem in ploats va tuks)
dag tuutquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:00 schreef tuut84 het volgende:
veent ik goa maffen. kheb de butt meu. doat henig an. ik bin d'r morn wah wier. daghoor
Ie kunt ja mangs wa un gokje makn now?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:59 schreef komrad het volgende:
Mss wordt het tijd voor een vertaalwebsite. Als jullie het nog wat verder doordrijven moet ik zelfs nog wel eens gaan gokken
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik wil wel een keer naar Twente. Niet om te wonen hoor, maar om de streek te bezoeken. Moet ik daarvoor persé Twents leren, of wordt er ook goed Engels gesproken?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik wil wel een keer naar Twente. Niet om te wonen hoor, maar om de streek te bezoeken. Moet ik daarvoor persé Twents leren, of wordt er ook goed Engels gesproken?
euhmquote:
joa doar is wa proat vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
muk d'r noe natuulk wa biezegg'n dat vie leu hier neet oawer duutsers proat moar oawer pruus'n
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
muk d'r noe natuulk wa biezegg'n dat vie leu hier neet oawer duutsers proat moar oawer pruus'n
hoal oe stille, goa heineken drinkn ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef cygnusx het volgende:
Martijn stinkt, als twentenaar..
en naar zak heen dan>quote:
OMG goa is hen ie maakt der een kroam vanquote:
ie proat wa aans aai omeunig,n deus hebt en nie wat aans te zoep,n hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
OMG goa is hen ie maakt der een kroam van
LIP HOALN EN VRET WAT
Neu wij tankt alleen bierquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:49 schreef bsa het volgende:
[..]
ie proat wa aans aai omeunig,n deus hebt en nie wat aans te zoep,n hebt
dan lus ie oak wa BROUWMEISTER![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:53 schreef bsa het volgende:
[..]
Dat klaine bjetie wat ie dringkt dat nuim ie tog gin tank,n![]()
Joa misskein maone ai van Enter veleuren hebt om oun verdreit te vergjaten dan zuj wa tank,nquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
ie weet nie beter kuj ook nie helpen
hajj wa guliek a maor dat drok de prett nie!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 04:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
d'r wot hier mangs wa heel scheef plat e kuiert.
Verleuren of winnnen dat dut mie niks ik tank wa verdanquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:58 schreef bsa het volgende:
[..]
Joa misskein maone ai van Enter veleuren hebt om oun verdreit te vergjaten dan zuj wa tank,n![]()
oow jewah ik stem veurquote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:41 schreef requiem4adream het volgende:
a'j de poasparty in beeentel bezeukt bunnie dan nigt genug in burgert?
kiek'nquote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik goa noar 't poasboake in helder'n.... Da's aalt machtig mooi om te kiek'n...
Zo mut dat teunt de kopquote:Op zaterdag 12 maart 2005 10:44 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Verleuren of winnnen dat dut mie niks ik tank wa verdan
ik hef kan nie braunquote:Op zaterdag 12 maart 2005 19:14 schreef BrauN het volgende:
Omeunig hard piepkes tanken.
Ik hef nog nie zat had!
9christensen hef noe wa zat had dag ikquote:
Ajje dronkn gnog bunt kuj wa tuks?quote:
Spaans nog wa joaquote:Op zondag 13 maart 2005 21:00 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ajje dronkn gnog bunt kuj wa tuks?
Ik mot seng dak ook spoans sprek ak dronkn bunEn ook nog wa mea taaln.
Nee, je mag alleen met een theedoek op het hulsbeek liggenquote:Op donderdag 17 maart 2005 00:52 schreef Hathor het volgende:
Mag ik in Twente wel gewoon een hoofddoekje dragen op het naaktstrand ?
Ik kom uut de blokk'n... heb oe ook a annemeld op msn... Veurt geval dajt nog nie wissenquote:Op donderdag 10 maart 2005 16:37 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nijverdal?Ik ook, waar ergens in N'dal?
En er ligt tussen Dinkel en Regge een land...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 21:46 schreef Arma_Angelus het volgende:
uh, als tukker moet ik er toch even stokje voor steken. N'dal is geen twente, 't ligt achter de Regge.
Sorry, maar dat is mijn cluppiequote:Op dinsdag 22 maart 2005 22:58 schreef Arma_Angelus het volgende:
dat klopt, maar wtf doe jij met een avatar van de vijand?
ik nie. ie dan?quote:
Boertjequote:Op maandag 28 maart 2005 15:31 schreef 9christensen het volgende:
keerms
vatjequote:
drietbuulquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
en smaakte het?quote:
6 krat bierquote:Op dinsdag 29 maart 2005 09:17 schreef 9christensen het volgende:
ik wil de taken van tuut wa op mie nemen voor een lichte vergoeding
loat goanquote:
open ie het volgende deelquote:
joa is goodquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |