Zoals ik in het enschede topic zeg wie goat nie scheldenquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:49 schreef komrad het volgende:
ja zei als tegen nuek, het is net brabants
dat muj ok wah rekkn joaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
'piepm' is algemeen beskoafd tuks
ABTquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Nuek het volgende:
'piepm' is algemeen beskoafd tuks
ai 1 moal neu kearl hebt had wil ie nooit wat aans weerquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Naah mek mie ja niks uutof ie n homo bunt!
(Ik goa wa stiekm kiekn)![]()
ach ja zoals jullie over brabo's denken zo denken wij over jullie no offense. Ik probeer alleen het dialect te vertalen en kom toch een heel eind richting plat brabantsquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zoals ik in het enschede topic zeg wie goat nie schelden
vooruit dan maar ie probeert termet nogquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef komrad het volgende:
[..]
ach ja zoals jullie over brabo's denken zo denken wij over jullie no offense. Ik probeer alleen het dialect te vertalen en kom toch een heel eind richting plat brabants
loat knapn. maak ie oe naaquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
vooruit dan maar ie probeert termet nog
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:53 schreef bsa het volgende:
[..]
ai 1 moal neu kearl hebt had wil ie nooit wat aans weer
hij maakt watquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.
Die van mie kump ja nie ees uut nederland. Moar watte prut int nederlands klink in ieder geval wa tuks
(hak tog biena turks skreem in ploats va tuks)
turks of tuks 1 letter wereld van verschilquote:Op donderdag 10 maart 2005 23:57 schreef Nuek het volgende:
[..]
Meskien is da ok wa so met die boernjongs uut twente ensoo... Kzolt nie wettn.
Die van mie kump ja nie ees uut nederland. Moar watte prut int nederlands klink in ieder geval wa tuks
(hak tog biena turks skreem in ploats va tuks)
dag tuutquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:00 schreef tuut84 het volgende:
veent ik goa maffen. kheb de butt meu. doat henig an. ik bin d'r morn wah wier. daghoor
Ie kunt ja mangs wa un gokje makn now?quote:Op donderdag 10 maart 2005 23:59 schreef komrad het volgende:
Mss wordt het tijd voor een vertaalwebsite. Als jullie het nog wat verder doordrijven moet ik zelfs nog wel eens gaan gokken
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik wil wel een keer naar Twente. Niet om te wonen hoor, maar om de streek te bezoeken. Moet ik daarvoor persé Twents leren, of wordt er ook goed Engels gesproken?
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:06 schreef JAM het volgende:
Jongens, ik wil wel een keer naar Twente. Niet om te wonen hoor, maar om de streek te bezoeken. Moet ik daarvoor persé Twents leren, of wordt er ook goed Engels gesproken?
euhmquote:
joa doar is wa proat vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
muk d'r noe natuulk wa biezegg'n dat vie leu hier neet oawer duutsers proat moar oawer pruus'n
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 00:26 schreef Arma_Angelus het volgende:
muk d'r noe natuulk wa biezegg'n dat vie leu hier neet oawer duutsers proat moar oawer pruus'n
hoal oe stille, goa heineken drinkn ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 21:54 schreef cygnusx het volgende:
Martijn stinkt, als twentenaar..
en naar zak heen dan>quote:
OMG goa is hen ie maakt der een kroam vanquote:
ie proat wa aans aai omeunig,n deus hebt en nie wat aans te zoep,n hebtquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
OMG goa is hen ie maakt der een kroam van
LIP HOALN EN VRET WAT
Neu wij tankt alleen bierquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:49 schreef bsa het volgende:
[..]
ie proat wa aans aai omeunig,n deus hebt en nie wat aans te zoep,n hebt
dan lus ie oak wa BROUWMEISTER![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:53 schreef bsa het volgende:
[..]
Dat klaine bjetie wat ie dringkt dat nuim ie tog gin tank,n![]()
Joa misskein maone ai van Enter veleuren hebt om oun verdreit te vergjaten dan zuj wa tank,nquote:Op zaterdag 12 maart 2005 00:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
ie weet nie beter kuj ook nie helpen
hajj wa guliek a maor dat drok de prett nie!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 04:09 schreef Arma_Angelus het volgende:
d'r wot hier mangs wa heel scheef plat e kuiert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |