quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twentequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:40 schreef tuut84 het volgende:
wil er dan niemand inburgeren in ons mooie tukkerland
dat vragen we nietquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
willen wij uberhoubt wel van dat volk in twente![]()
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd wordenquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:41 schreef killswitch het volgende:
ras twent melt zich
geboren in losser en sinds half jaar enschede
dat dacht ik toch niet neequote:Op donderdag 3 maart 2005 21:43 schreef tuut84 het volgende:
[..]
ah een tukker. die hoeft nie meer ingeburgerd worden
Tuulk toch waquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat dacht ik toch niet nee
aan de andere kant kom uut losser en kweet van niks
welkom op het thuis hinkquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:45 schreef charon het volgende:
Afgedwaalde Köttelpear hiero
dacht ik al denekampquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:49 schreef charon het volgende:
Moij noch mer nen paar moal road'n
blijft het hier tenminste lekker rustigquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
Termet nog nich token joar miskienquote:Op donderdag 3 maart 2005 21:51 schreef tuut84 het volgende:
is er dan niemand die advies wil
scheer je wegquote:
oh jah. waar woon ie danquote:
wa woi studeer'n dan ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
misschien kom ik wel in enschede studeren
token joarquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
ie kent QyRoZ toch waquote:
jah. ik ken hem wah. moar ik wet nie waar hij woont.quote:
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loerenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ensche
vlakbie euforie akt goed heb
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniekquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Morn nog open dag in Enschede saxion ook nog efkes loeren
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der henquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
moi em noar afdeling wolvekamp komen doar gef ik rondlieding'n veur kunst en techniek![]()
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
daar komt wij nog wa een moat van mie wil der hen
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doanquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
veur kunst en techniek of veur'n andre oplieding ?
door gekom'n of?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een rondequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
door gekom'n of?
he moe doarnoa ook nog 'n halven dag op school kom'n he veur'n 2e toeloatings ronde
Precies aj QyRoZ toch ook nie kent dan hejt ook wa hadquote:
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
kwee da ie uut ensche komt moa veur de rest
owja en da ie euforie kent
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joaquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik weet nie ik zalt um wa vroagen volns mie mus e nog een ronde
agh braun kan ut mangs nich anquote:
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'nquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
ik ken euforie allinnig vant woestforum van vrogger.
(sorry voor de veluwse woorden af en toe)
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beterquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
he moet zowiezo nog 1 ronde da klopt joa
bint 2 rondes
1e moei 'n verslagke schriev'n en 2e ronde moei'n technisch en 'n design opdrachke moak'n en 'n gesprekie
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzoquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
och kan bie mie ook wa's wat achterhook's biezit'n
komt miene moa weg
och as e der moa deurhenne komt hequote:Op donderdag 3 maart 2005 22:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Joa hef e wa had hij had zegt ik vind nu.nl een mooien site ik zeg ie bint nie wies fok is beter
ach ie bint ja nie wiesquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Cheese het volgende:
He, he'j nog tips veur Achterhoekers? Kom er zelf wal neet vandan, maor mien mo komt wa uut Hengel, en mien pa uut Tubbeg, mien duch.En bovendien, Tukkers bunt toch al halve Achterhoekers, a'j 't mie vrug
uut etten da licht nog dieper ak't good hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
woar da uut ruurlo of nog dieper doarzo
goa uut ettenquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
uut etten da licht nog dieper ak't good heb
doar hef uberhoubt nog geen eene om vroagdquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:40 schreef Dos37 het volgende:
Niemand meer advies
awierquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:42 schreef tuut84 het volgende:
ik mut hen drieten voort
nou loat ze der us met beginnen daquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
doar hef uberhoubt nog geen eene om vroagd![]()
Das mooiquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:51 schreef BrauN het volgende:
Hoi.
Ik ga even mijn computer onder drieten.
ben je wel eens bij de nieuwe fabriek geweestquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:48 schreef Dr.Aart het volgende:
drink af en toe (lees: vaak) Grolsch en alles komt wel goed
das a'n grote stap veurwoardsquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:55 schreef mrkanarie het volgende:
* mrkanarie meld zich!
ik kan wel aan de grolsch komen!
ie bint nie wies!quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:03 schreef bsa het volgende:
Allejeekes
ai dit allemoal zoleest dan is Twente tog wa de leste plaats woar hen wilt
nee nog niet maar het is wel de bedoeling om het met onze doegroep ( Grolsch Royce) heen te gaan. Heb er al zin en dorst in!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben je wel eens bij de nieuwe fabriek geweest
vooruut dan mah...quote:Op donderdag 3 maart 2005 23:06 schreef greatgonzo het volgende:
Borkloo'er meld zich ok,
of mag een achterhoeker zich niet meld'n in dit tip top tukker topic?
Spinazie-academie?quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:00 schreef petre86 het volgende:
tuulk wa! Høkers bunt betterquote:Op donderdag 3 maart 2005 23:06 schreef greatgonzo het volgende:
Borkloo'er meld zich ok,
of mag een achterhoeker zich niet meld'n in dit tip top tukker topic?
hmm, lol!quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
kunst en techniek hij hef al een toelatingsopdracht doan
hoe heyt toch mongoolquote:Op donderdag 3 maart 2005 22:25 schreef Cheese het volgende:
He, he'j nog tips veur Achterhoekers? Kom er zelf wal neet vandan, maor mien mo komt wa uut Hengel, en mien pa uut Tubbeg, mien duch.En bovendien, Tukkers bunt toch al halve Achterhoekers, a'j 't mie vrug
twentse humor is toch lachenquote:Op vrijdag 4 maart 2005 08:55 schreef Nuek het volgende:
Tis best wa erg noar as oe mo uut de brug komt en oe pa uut de achterhook. Ik bemark hier en doar cultuurverschilln (hutspot met hachee enzo) en dan hek ut nog nie hat over die twentse humor...![]()
Geheime zender der biequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |