Wasdadan?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Zuid Holland, Rijnmond de gekste!!!
sterf!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Donder ie op joh zevertquote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Tuulk toch wa get moooiquote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:39 schreef Nuek het volgende:
[..]
hehe severtWie hem wa mooie woorden om mekaar de konte vol te skelden he?
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek daj mohnn nog nie kloar bunt!quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:51 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hej knurps nie son bek ja andes bats ik oe der een an de bek daj mohnn nog nie kloar bunt!
whehe
![]()
Hey sjors (eun name wat volgens oe zelf ofgeleid is van boer )quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:14 schreef renz0r het volgende:
TwenteTukkers
Stelletje boeren
Nie zo veulle mis met boer,n ?quote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:29 schreef Nuek het volgende:
dris nie soo veul mis medne boeenlul moar sjos moakt ze allmoal te skande!
Helaas,quote:Op zaterdag 5 maart 2005 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik bin tukker, bin in boarn geboor'n, ma woon in zeeuws-vlaandren
haal mie trug jongs!!
Nee doar hej geliek anquote:Op zaterdag 5 maart 2005 08:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Helaas,
ajje doar woont majj nie meer trg komn
Ie zult oe gewoon mutten aanpassen mien jong. Woar goa hen da Saxion of watquote:Op vrijdag 4 maart 2005 20:50 schreef Tiemie het volgende:
dizze achterhooker het vandoag us enschede bezocht, nie verkeerd mo'k zegge...
boah gek, mooie kroegen doar! bier zuup'n kun men doar evengoed als hier!
misschien goa'k volgend joar studeren in enschede. Moar ik blief mien eigen toaltje proaten, want da taaltje van die tukkers sloat nergens op. Die wiefen proaten doar net alsof ze last dragen van den rooie wekker. Dus ik goa mien nie aanpassen an da volk doar, wel jammer van de verbinding tussen deurekum en enschede, ik bun joah uren wieter veurda'k ook moar een bordje met enschede voorbeej zie kommen. enschede het mien voorkeur, als ist moar omdat arnum een klotestad is en doar zun de voorzieningen op school knap beroerd geregeld allemaol.
Saxion (informatica)quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ie zult oe gewoon mutten aanpassen mien jong. Woar goa hen da Saxion of wat
quote:
ach da kan mie nix verrekke, bun effe noar da java-gedoe wezen kieken, da was wel grappigquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:16 schreef Dos37 het volgende:
[..]dat niet maar doar hek wa noar kekken is niet wat met een oalden Delphi en pruttel dat word niet wat bie mie
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek denk ik ik mut der nog efkes met mien decaan over kuieren maar ik mut termet wa opskieten aans bin ik te loatquote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:22 schreef Tiemie het volgende:
[..]
ach da kan mie nix verrekke, bun effe noar da java-gedoe wezen kieken, da was wel grappigmoar da ict-beheer liek mien nix, omdat die dallie die ons uitleg mos geven alleen moar kon patsen met z'n windowskennis van 0,0. ik mot eerst nog disse opleiding afmaken veurdak noar t saxion kan en dan goa ik informatica, da liek mie wel wa. Is het nix, dan stop ik dr wel weer mee. wa goa ej doen da?
te loat woarveur? ej kan toch ut hele joar instromen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 15:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Biologie en Medisch Laboratoriumonderzoek denk ik ik mut der nog efkes met mien decaan over kuieren maar ik mut termet wa opskieten aans bin ik te loat
kiek eens an. Noe ist alleen nog zonde daj geen Grolschdrinker bent...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:21 schreef cygnusx het volgende:
hey, em kiekn hier, lijp, een vet topic over mien buurt!
dat mag de pret niet deernquote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef Briefcase het volgende:
ik mot toch wa zeggn da t hier nen machtige mooin dag is. Alleen nen ommeundigen hoop snee....
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
Ik doe wel eens aan inburgeren!
Bruins, Zak,
Jullie soort is uniek!
Oen caps lock zit vast joh vatjequote:Op zondag 6 maart 2005 16:00 schreef tuut84 het volgende:
[..]
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.
EN IE WET WAT MOOI IS. BRUINS EN ZAK IS SUPER
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:00 schreef tuut84 het volgende:
[..]
EN DAT WOU IK EVEN HOREN.
EN IE WET WAT MOOI IS. BRUINS EN ZAK IS SUPER
Ik waquote:Op zondag 6 maart 2005 21:36 schreef Dos37 het volgende:
iemand nog plannen om te goan verhuuzen
dan weet je wat je moet.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.
mensen zijn vriendelijk gemoedelijk niet gejaagd, alles komt wa (wel)
superleuke sfeer in kroegen en discotheken...
tering, was ik maar een tukker.
(ben er een om utens, maar das niet echt)
i binde welkomquote:Op zondag 6 maart 2005 23:38 schreef Guidoweb5 het volgende:
[..]
Kom wel eens in Twente, en elke keer als ik wegrijd dan baal ik daarvan.
mensen zijn vriendelijk gemoedelijk niet gejaagd, alles komt wa (wel)
superleuke sfeer in kroegen en discotheken...
tering, was ik maar een tukker.
(ben er een om utens, maar das niet echt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |