Lampjes brengen verlichting als er weer eens blind een trainer wordt aangetrokken.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:30 schreef aldostuta het volgende:
Wat een boel lampjes ineens, interessant onderwerp zeker......
Ja, zoiets idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:28 schreef Spideyman het volgende:
08-10-2005- Blind stapt op na tegenvallende resultaten
24-10-2005- Assistentcoach Jari Litmanen wordt hoofdcoach
01-05-2006- Litmanen neemt ontslag door slechte communicatie met pers
Als ik Ajax was zou ik dus iemand met ervaring nemen.
Kijk even tegen wie je dat zegt...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 10:44 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Lampjes brengen verlichting als er weer eens blind een trainer wordt aangetrokken.![]()
dat eeuwige gezeik op PSVgrow up man.
De heilige aldostutaquote:
Komt deels ook door ervaringen met Wouters.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:30 schreef gras het volgende:
Ervaring is een pre, maar geen vereiste. Jammer dat iedereen Blind al bij voorbaat als mislukkig ziet.
quote:8/3/2005 - AD: Blind vandaag terug uit Zuid-Afrika
(Van onze verslaggever RvN)
In het Algemeen Dagblad meldt Danny Blind dat hij vandaag terugkeert uit Zuid-Afrika waar hij was voor een bezoek aan Ajax Cape Town. Hij ontkent dat er al concreet met hem gesproken is over de functie van Koeman. "We gaan de komende dagen wat gesprekken voeren. Daarbij zal waarschijnlijk ook de vacante positie van hoofdtrainer ter sprake komen, maar inhoudelijk valt er verder nog niet veel over te zeggen." Volgens het AD is Martin Jol nog steeds de hoofdkandidaat.
Elke trainer is een gok.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Komt deels ook door ervaringen met Wouters.
hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2005 12:36 schreef ferrarifreak het volgende:
Blind
Ik ben opeens best wel blij met Gullit
Nouja, ik denk dat affeniteit met Ajax belangrijker is dan ervaring. Danny Blind heeft dit meer dan welke andere kandidaat ook. Daarnaast heeft hij met een groot gedeelte van de selectie al gewerkt in de jeugd. Vind ik ook wel een pré. Hij kent de jongens erg goed en weet wat hij kan en niet kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:21 schreef JaWi het volgende:
Hoe meer ervaring, hoe minder de gok lijkt.
Tja, welkom. Ik denk niet dat zo'n iemand het lang uithoud zodra de resultaten enigzins tegenvallen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind niet dat de trainer veel affiniteit met Ajax moet hebben, iemand met een andere kijk is best welkom.
Fuck het systeem. Dat systeem kent al bijna 10 jaar geen goed spel meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:58 schreef methodmich het volgende:
Hoe is Danny tactisch? Hij kent het systeem wel goed...
IK zeg: Ton Boot.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat weet ik, maar ja, zie dat maar eens door te drukken.
Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.quote:
Ik bedoel natuurlijk als trainer/coach.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:56 schreef jammin4life het volgende:
Waar komt dat NOG MINDER in godsnaam vandaan? Ik dacht dat Meneer Blind toch wel behoorlijk wat gepresteerd had in zijn tijd.
Ehhh...Zonder $$$ heb je nog weinig aan je netwerkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd een mooi Deens netwerk en we zien bij Feijenoord wat het netwerkv an Gullit voor elkaar krijgt.........
wordt O'Niell ergens anders genoemd? En zn Celtic tijd loopt wel zo'n beetje op zn eidne denk k. Maar niemand in Nederland durft hem aan te nemen denk k. Hij had de ideale bondscoach geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat die naar Ajax komt?
Of de andere namen zoals Ericksson en Voller?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die komt echt niet, en ga nu maar weer verder dromen
Ik geloof van wel, het voetbal kan een assistent als krol of blind op zich nemen, het gaat bij dit team vooral om het feit dat het geen team is. Boot is de perfecte team builder, waarbij discipline en vrijheid WEL samen gaan....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.
Ik heb enorme bewondering voor die man en vind zijn woorden erg interessant, maar ik geloof niet dat je uit een totaal andere tak van sport zo in een andere sport ook goed bent.
Ja, om het ijs te breken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Korbach was ooit bijna coach, las ik in datzelfde interview. Hij verpestte het door aan de bestuursleden te vragen hoe laat het neuken begon.
Laat maar komenquote:10/3/2005 - The Guardian: Jol sprak met Jaakke en Van Eijden [update]
(Van onze verslaggever RvN)
Kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Martin Jol een onderhoud heeft gehad met voorzitter Jaakke en directeur Van Eijden. Jol zou nog steeds de eerste kandidaat zijn van Ajax. Jol zou daarin hebben laten weten eigenlijk een morele verplichting te voelen aan Tottenham Hotspur. Hij zou een beslissing willen nemen over zijn toekomst op het moment dat Ajax een akkoord zou bereiken met de Spurs over een afkoopsom van zijn nog twee jaar lopende contract.
In dezelfde krant bevestigde Portsmouth dat Ronald Koeman een van de kandidaten op hun lijstje is voor de positie van manager bij hun club. Koeman deed dinsdag al een open sollicitatie voor een functie in Engeland waardoor zijn naam daar de komende tijd vaker zal gaan vallen.
Ook The Times maakt melding over het gesprek en geeft aan dat de afkoopsom een probleem kan gaan vormen voor Ajax. Daarnaast zou Jol genoegen moeten nemen met minder salaris, maar hij zou meer macht gaan krijgen dan alleen op coaching gebied.
quote:Although Jol would have to take a pay cut at Ajax, he has been told that he would be given wider powers than coaching and the lure of the Champions League has caused Jol to consider his future.
Die komen na Blindquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Boer & De Boer.![]()
Helaas zijn ze niet beschikbaar.
Nee, Blind lijkt me niks.
Blind oprotten? Dat hoeft nou ook weer niet. Ervaring ergens anders op doen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:50 schreef komrad het volgende:
Laat jol maar komen en blind maar oprotten
Ontzettende slijmbal? Je spreekt hem dagelijks?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ik vind blind een ontzettende slijmbal sinds hij trainersambitie heeft. Als spelermaar sindsdien
dus van mij mag hij weg bij ajax
Hij doet het de afgelopen 4 jaar anders redelijk tot goed. Man met ervaring maar niet op alle vlakken, ben ik bang. Waar haal jij 'slijmbal' vandaan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ik vind blind een ontzettende slijmbal sinds hij trainersambitie heeft. Als spelermaar sindsdien
dus van mij mag hij weg bij ajax
Johan Derksen wsl.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef JaWi het volgende:
Waar haal jij 'slijmbal' vandaan?
5miljoen lijkt me ook erg sterk voor een trainer. Geen idee hoeveel.. een half miljoen misschien?quote:Jol heeft voorkeur van Ajax
DICK SINTENIE
AMSTERDAM - Van alle kandidaat-trainers die Ajax op het oog heeft, lijkt Martin Jol nog steeds de eerste keus te zijn. Maar het is de vraag of de Amsterdammers eruit komen met Tottenham Hotspur, de huidige club van Jol.
Jol was afgelopen zondag in Amsterdam, waar hij een gesprek had met de clubleiding van Ajax. Het onderhoud nam enkele uren in beslag. Afgesproken werd om eind van deze week opnieuw contact te hebben.
De Hagenaar werd enkele maanden geleden in Londen tot hoofdtrainer gepromoveerd na het vertrek van Jacques Santini. Jol tekende een contract tot 2007. Vanwege de kans die hij krijgt zich op het hoogste niveau te bewijzen, wil hij zijn bazen bij Tottenham Hotspur niet tegen de haren instrijken. Jol praat pas verder met Ajax als de clubs het eens worden.
Overigens is Ajax ook op zoek naar een technisch directeur, een functie die Jol op het lijf geschreven zou zijn. Maar dat is niet wat de voormalig trainer van RKC op dit moment ambieert.
De afkoopsom die Tottenham verlangt, kan voor Ajax een probleem zijn. Zeker als de Amsterdammers haast willen maken met de overgang. Ajax ziet de opvolger van de opgestapte Ronald Koeman liever nog vandaag dan morgen voor de groep staan.
Volgens zaakwaarnemer Mino Raiola heeft Jol in zijn contract clausules (ontbindende voorwaarden) laten opnemen voor een tussentijds vertrek, maar hij wil daarover niet in detail treden.
Als Ajax er met Tottenham en Jol niet uitkomt, lijkt Danny Blind de beste papieren te hebben voor de trainersfunctie. Dinsdag sprak Blind, hoofd opleidingen bij Ajax, met de clubleiding. Maar dat was volgens algemeen directeur Arie van Eijden een onderhoud met tal van Ajacieden en adviseurs (onder wie Johan Cruijff) over het te voeren technisch beleid.
© Het Parool, 10-03-2005
Dan zetten we ons geld er samen op!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Zou best eens kunnen ja! Ook The Times meldt inmiddels dat Jol en Ajax hebben gepraat.
sinds wanneer wil jij het beste voor Ajax als psv-er zijnde?quote:
quote:Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om mooi te spele
Ik eindig toch wel in het blauw-rood
Supporters willen me niet acceptere
Noemen me 'Koe', en wijzen me na
De enige, die me wat kan schele
Die is altijd thuis, dat is Bartina
De spelers kunnen me niet verdrage
Nooit doe ik iets voor hun goed
Om begrip hoef ik ook al niet te vrage
Slecht spelen is alles, wat ze doen
Geen wonder dat Van Gaal is gaan varen
Ik mocht niet mee naar Alkmaa
Ik moet het hier in mijn eentje klaren
Tot ik ooit verlost zal worden door Barcelona
Had ik maar spelers die van me houwe
Alleen jubelende supporters om me heen
Die mij altijd blind aanbidden zouwe
Ik voel me zo verdomd alleen
Waarom? Angst?quote:
Raiola de rat speelt hem weer leuk meequote:Raiola: "Ajax sprak niet met Jol"
Martin Jol's zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent met kracht dat Ajax met Jol gesproken heeft over een trainerschap bij Ajax. Ook voert Ajax volgens hem geen onderhandelingen over de afkoop van het contract dat Jol met Tottenham Hotspur heeft.
Dit heeft Raiola donderdag aan AT5 laten weten. In binnen- en buitenlandse media gonst het van de geruchten.
Parool, The Guardian; allemaal denken ze zeker te weten dat Jol de opvolger van Koeman wordt bij Ajax en dat Jol al met voorzitter Jaakke en directeur van Eijden hebben gesproken. "Geen sprake van", aldus Raiola.
nou geen angst, maar k kan wel genieten van de zooi die t al een tijd is bij ajax en ik ben bang dat Jol de boel wel op orde krijgt. Daarbij kan ajax weer concurentie worden en ik vind het zo wel goed nu ze totaal ongevaarlijk zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me trouwens niet dat Jol nog dit seizoen gaat komen. En volgend jaar worden we sowieso weer gewoon kampioen.
Ze beginnen in september allebei met de cursus coach betaald voetbal...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Boer & De Boer.![]()
Helaas zijn ze niet beschikbaar.
Ja, huilend voor de camera wanneer ze 'ns een wedstrijdje winnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Een fantastisch duo zou dat zijn!
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............
Misschien win je dan wel iets...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............
wat neeskens kan is een organisatie in het veld neerzetten, patronen erin brengen en mensen samen laten spelen en met alle respect dat waren de dingen die koeman in 2 jaar niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:43 schreef komrad het volgende:
ik weet het ook niet bij neeskens, de vraag is vooral of hij de 'talenten' beter kan maken en kan motiveren. Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar gelukkig hoef ik die keuze ook niet te maken
Is dit een bewuste reactie om happers uit te lokken? Want dat is in ieder geval goed gelukt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waar ging het dan fout bij NEC? Twee seizoen terug deed Neeskens het erg goed, maar het laatste anderhalf jaar hoor ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen uit Nijmegen en over Neeskens. Dat ie niet goed met de spelersgroep overweg kon enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat neeskens kan is een organisatie in het veld neerzetten, patronen erin brengen en mensen samen laten spelen en met alle respect dat waren de dingen die koeman in 2 jaar niet voor elkaar kreeg.
hij heeft er te lagn gezet, zn laatste jaar was gewoon teveel. als hij niet velengd had dan had hij een prachtig afscheid gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar ging het dan fout bij NEC? Twee seizoen terug deed Neeskens het erg goed, maar het laatste anderhalf jaar hoor ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen uit Nijmegen en over Neeskens. Dat ie niet goed met de spelersgroep overweg kon enzo.
Zelfde als met Koeman dus, met Neeskens schieten we dus niks op.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar ging het dan fout bij NEC? Twee seizoen terug deed Neeskens het erg goed, maar het laatste anderhalf jaar hoor ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen uit Nijmegen en over Neeskens. Dat ie niet goed met de spelersgroep overweg kon enzo.
Deze keer niet eensquote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Is dit een bewuste reactie om happers uit te lokken? Want dat is in ieder geval goed gelukt.
Verder mochten wij willen dat wij onze organisatie zo op de rails hebben staan als psv.
PSV wint niets extra met dat paupervoetbal. Vanwege de prestaties van Ajax en Feyenoord waren ze sowieso wel kampioen geworden. En de CL winnen ze toch niet.............quote:
Wij verloochen ons niet, spelen al jaren dit kutvoetbal. Wel triest dat Ajax niet eens daarvan kan winnen, ik vraag me af wat erger is...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Deze keer niet eens
We moeten niet vergeten dat PSV pas ging presteren nadat ze aanzienlijk behoudender zijn gaan spelen. Ik zou het echt een ramp vinden als mijn ploeg zichzelf zo zou verloochenen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |