Blind oprotten? Dat hoeft nou ook weer niet. Ervaring ergens anders op doen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op donderdag 10 maart 2005 09:50 schreef komrad het volgende:
Laat jol maar komen en blind maar oprotten
Ontzettende slijmbal? Je spreekt hem dagelijks?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ik vind blind een ontzettende slijmbal sinds hij trainersambitie heeft. Als spelermaar sindsdien
dus van mij mag hij weg bij ajax
Hij doet het de afgelopen 4 jaar anders redelijk tot goed. Man met ervaring maar niet op alle vlakken, ben ik bang. Waar haal jij 'slijmbal' vandaan?quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:01 schreef komrad het volgende:
ik vind blind een ontzettende slijmbal sinds hij trainersambitie heeft. Als spelermaar sindsdien
dus van mij mag hij weg bij ajax
Johan Derksen wsl.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:39 schreef JaWi het volgende:
Waar haal jij 'slijmbal' vandaan?
5miljoen lijkt me ook erg sterk voor een trainer. Geen idee hoeveel.. een half miljoen misschien?quote:Jol heeft voorkeur van Ajax
DICK SINTENIE
AMSTERDAM - Van alle kandidaat-trainers die Ajax op het oog heeft, lijkt Martin Jol nog steeds de eerste keus te zijn. Maar het is de vraag of de Amsterdammers eruit komen met Tottenham Hotspur, de huidige club van Jol.
Jol was afgelopen zondag in Amsterdam, waar hij een gesprek had met de clubleiding van Ajax. Het onderhoud nam enkele uren in beslag. Afgesproken werd om eind van deze week opnieuw contact te hebben.
De Hagenaar werd enkele maanden geleden in Londen tot hoofdtrainer gepromoveerd na het vertrek van Jacques Santini. Jol tekende een contract tot 2007. Vanwege de kans die hij krijgt zich op het hoogste niveau te bewijzen, wil hij zijn bazen bij Tottenham Hotspur niet tegen de haren instrijken. Jol praat pas verder met Ajax als de clubs het eens worden.
Overigens is Ajax ook op zoek naar een technisch directeur, een functie die Jol op het lijf geschreven zou zijn. Maar dat is niet wat de voormalig trainer van RKC op dit moment ambieert.
De afkoopsom die Tottenham verlangt, kan voor Ajax een probleem zijn. Zeker als de Amsterdammers haast willen maken met de overgang. Ajax ziet de opvolger van de opgestapte Ronald Koeman liever nog vandaag dan morgen voor de groep staan.
Volgens zaakwaarnemer Mino Raiola heeft Jol in zijn contract clausules (ontbindende voorwaarden) laten opnemen voor een tussentijds vertrek, maar hij wil daarover niet in detail treden.
Als Ajax er met Tottenham en Jol niet uitkomt, lijkt Danny Blind de beste papieren te hebben voor de trainersfunctie. Dinsdag sprak Blind, hoofd opleidingen bij Ajax, met de clubleiding. Maar dat was volgens algemeen directeur Arie van Eijden een onderhoud met tal van Ajacieden en adviseurs (onder wie Johan Cruijff) over het te voeren technisch beleid.
Š Het Parool, 10-03-2005
Dan zetten we ons geld er samen op!quote:Op donderdag 10 maart 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
Zou best eens kunnen ja! Ook The Times meldt inmiddels dat Jol en Ajax hebben gepraat.
sinds wanneer wil jij het beste voor Ajax als psv-er zijnde?quote:
quote:Krijg toch allemaal de klere
Val voor mijn part allemaal dood
Ik heb geen zin om mooi te spele
Ik eindig toch wel in het blauw-rood
Supporters willen me niet acceptere
Noemen me 'Koe', en wijzen me na
De enige, die me wat kan schele
Die is altijd thuis, dat is Bartina
De spelers kunnen me niet verdrage
Nooit doe ik iets voor hun goed
Om begrip hoef ik ook al niet te vrage
Slecht spelen is alles, wat ze doen
Geen wonder dat Van Gaal is gaan varen
Ik mocht niet mee naar Alkmaa
Ik moet het hier in mijn eentje klaren
Tot ik ooit verlost zal worden door Barcelona
Had ik maar spelers die van me houwe
Alleen jubelende supporters om me heen
Die mij altijd blind aanbidden zouwe
Ik voel me zo verdomd alleen
Waarom? Angst?quote:
Raiola de rat speelt hem weer leuk meequote:Raiola: "Ajax sprak niet met Jol"
Martin Jol's zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent met kracht dat Ajax met Jol gesproken heeft over een trainerschap bij Ajax. Ook voert Ajax volgens hem geen onderhandelingen over de afkoop van het contract dat Jol met Tottenham Hotspur heeft.
Dit heeft Raiola donderdag aan AT5 laten weten. In binnen- en buitenlandse media gonst het van de geruchten.
Parool, The Guardian; allemaal denken ze zeker te weten dat Jol de opvolger van Koeman wordt bij Ajax en dat Jol al met voorzitter Jaakke en directeur van Eijden hebben gesproken. "Geen sprake van", aldus Raiola.
nou geen angst, maar k kan wel genieten van de zooi die t al een tijd is bij ajax en ik ben bang dat Jol de boel wel op orde krijgt. Daarbij kan ajax weer concurentie worden en ik vind het zo wel goed nu ze totaal ongevaarlijk zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me trouwens niet dat Jol nog dit seizoen gaat komen. En volgend jaar worden we sowieso weer gewoon kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |