abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25429839
Nee, dat weet ik, maar ja, zie dat maar eens door te drukken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25432339
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat weet ik, maar ja, zie dat maar eens door te drukken.
IK zeg: Ton Boot.
pi_25433471
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:57 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.
Ik heb enorme bewondering voor die man en vind zijn woorden erg interessant, maar ik geloof niet dat je uit een totaal andere tak van sport zo in een andere sport ook goed bent.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 8 maart 2005 @ 23:56:06 #129
43696 jammin4life
Still Breathin' ;)
pi_25433536
Waar komt dat NOG MINDER in godsnaam vandaan? Ik dacht dat Meneer Blind toch wel behoorlijk wat gepresteerd had in zijn tijd.
Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.
pi_25433549
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:56 schreef jammin4life het volgende:
Waar komt dat NOG MINDER in godsnaam vandaan? Ik dacht dat Meneer Blind toch wel behoorlijk wat gepresteerd had in zijn tijd.
Ik bedoel natuurlijk als trainer/coach.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_25433567
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:

[..]

idd een mooi Deens netwerk en we zien bij Feijenoord wat het netwerkv an Gullit voor elkaar krijgt.........
Ehhh...Zonder $$$ heb je nog weinig aan je netwerk
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 maart 2005 @ 00:03:23 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25433667
Als ajax dan iets anders zou willen moeten ze Matin O'Neill van Celtic halen. maar liever niet.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25434689
En jij denkt dat die naar Ajax komt?

Of de andere namen zoals Ericksson en Voller?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 maart 2005 @ 01:01:05 #134
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25434779
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat die naar Ajax komt?

Of de andere namen zoals Ericksson en Voller?
wordt O'Niell ergens anders genoemd? En zn Celtic tijd loopt wel zo'n beetje op zn eidne denk k. Maar niemand in Nederland durft hem aan te nemen denk k. Hij had de ideale bondscoach geweest.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25434790
Die komt echt niet, en ga nu maar weer verder dromen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 maart 2005 @ 01:07:22 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25434870
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die komt echt niet, en ga nu maar weer verder dromen
gaat ie? ik hoop helemaal niet dat hij komt. K ben wel gek, da's namelijk een goede trainer. Heb liever Blind.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25437846
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 22:57 schreef Tobbes het volgende:

[..]

pi_25437899
ik durf de voorspelling wel aan dat blind geen goede coach voor ajax is atm. Ajax moet een buitenstaander zoeken, maar ja ze moeten natuurlijk eerst een TD aannemen. Ik vind dat achteraf het gelijk van van Gaal in deze wel weer doorschemert, hoewel Louis natuurlijk ook zijn minder fijne trekjes heeft
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_25438455
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:

[..]

Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.
Ik heb enorme bewondering voor die man en vind zijn woorden erg interessant, maar ik geloof niet dat je uit een totaal andere tak van sport zo in een andere sport ook goed bent.
Ik geloof van wel, het voetbal kan een assistent als krol of blind op zich nemen, het gaat bij dit team vooral om het feit dat het geen team is. Boot is de perfecte team builder, waarbij discipline en vrijheid WEL samen gaan....
pi_25438541
Fritz Korback vind zichzelf de beste kandidaat om trainer te worden bij Ajax.

Die man heeft vast weer te diep in het glaasje gekeken.
pi_25438875
korbach heeft gewoon een serieus drankprobleem, maar hoe dat openbaar geworden is vraag ik me wel af
pi_25442644
Korbach was ooit bijna coach, las ik in datzelfde interview. Hij verpestte het door aan de bestuursleden te vragen hoe laat het neuken begon.
www.thuisuiteten.nl
pi_25443409
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Korbach was ooit bijna coach, las ik in datzelfde interview. Hij verpestte het door aan de bestuursleden te vragen hoe laat het neuken begon.
Ja, om het ijs te breken of iets dergelijks.
pi_25444390
Helaas voor Fritz creëerde hij toen een wak voor zichzelf.
www.thuisuiteten.nl
pi_25444440
De Boer & De Boer.
Helaas zijn ze niet beschikbaar.

Nee, Blind lijkt me niks.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_25453359
Ook in Ajax topic gepost, maar toch.

Uit de Guardian .
quote:
10/3/2005 - The Guardian: Jol sprak met Jaakke en Van Eijden [update]
(Van onze verslaggever RvN)

Kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Martin Jol een onderhoud heeft gehad met voorzitter Jaakke en directeur Van Eijden. Jol zou nog steeds de eerste kandidaat zijn van Ajax. Jol zou daarin hebben laten weten eigenlijk een morele verplichting te voelen aan Tottenham Hotspur. Hij zou een beslissing willen nemen over zijn toekomst op het moment dat Ajax een akkoord zou bereiken met de Spurs over een afkoopsom van zijn nog twee jaar lopende contract.

In dezelfde krant bevestigde Portsmouth dat Ronald Koeman een van de kandidaten op hun lijstje is voor de positie van manager bij hun club. Koeman deed dinsdag al een open sollicitatie voor een functie in Engeland waardoor zijn naam daar de komende tijd vaker zal gaan vallen.

Ook The Times maakt melding over het gesprek en geeft aan dat de afkoopsom een probleem kan gaan vormen voor Ajax. Daarnaast zou Jol genoegen moeten nemen met minder salaris, maar hij zou meer macht gaan krijgen dan alleen op coaching gebied.
Laat maar komen .
slettebak [@] gmail.com
pi_25453414
slettebak [@] gmail.com
pi_25453428
Uit The Times:
quote:
Although Jol would have to take a pay cut at Ajax, he has been told that he would be given wider powers than coaching and the lure of the Champions League has caused Jol to consider his future.
slettebak [@] gmail.com
pi_25453514
quote:
Op woensdag 9 maart 2005 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Boer & De Boer.
Helaas zijn ze niet beschikbaar.

Nee, Blind lijkt me niks.
Die komen na Blind
pi_25453569
Laat jol maar komen en blind maar oprotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo