IK zeg: Ton Boot.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat weet ik, maar ja, zie dat maar eens door te drukken.
Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.quote:
Ik bedoel natuurlijk als trainer/coach.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:56 schreef jammin4life het volgende:
Waar komt dat NOG MINDER in godsnaam vandaan? Ik dacht dat Meneer Blind toch wel behoorlijk wat gepresteerd had in zijn tijd.
Ehhh...Zonder $$$ heb je nog weinig aan je netwerkquote:Op dinsdag 8 maart 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd een mooi Deens netwerk en we zien bij Feijenoord wat het netwerkv an Gullit voor elkaar krijgt.........
wordt O'Niell ergens anders genoemd? En zn Celtic tijd loopt wel zo'n beetje op zn eidne denk k. Maar niemand in Nederland durft hem aan te nemen denk k. Hij had de ideale bondscoach geweest.quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En jij denkt dat die naar Ajax komt?
Of de andere namen zoals Ericksson en Voller?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die komt echt niet, en ga nu maar weer verder dromen
Ik geloof van wel, het voetbal kan een assistent als krol of blind op zich nemen, het gaat bij dit team vooral om het feit dat het geen team is. Boot is de perfecte team builder, waarbij discipline en vrijheid WEL samen gaan....quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die heeft nog minder in het voetbal gepresteerd dan Blind.
Ik heb enorme bewondering voor die man en vind zijn woorden erg interessant, maar ik geloof niet dat je uit een totaal andere tak van sport zo in een andere sport ook goed bent.
Ja, om het ijs te breken of iets dergelijks.quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
Korbach was ooit bijna coach, las ik in datzelfde interview. Hij verpestte het door aan de bestuursleden te vragen hoe laat het neuken begon.
Laat maar komenquote:10/3/2005 - The Guardian: Jol sprak met Jaakke en Van Eijden [update]
(Van onze verslaggever RvN)
Kwaliteitskrant The Guardian meldt dat Martin Jol een onderhoud heeft gehad met voorzitter Jaakke en directeur Van Eijden. Jol zou nog steeds de eerste kandidaat zijn van Ajax. Jol zou daarin hebben laten weten eigenlijk een morele verplichting te voelen aan Tottenham Hotspur. Hij zou een beslissing willen nemen over zijn toekomst op het moment dat Ajax een akkoord zou bereiken met de Spurs over een afkoopsom van zijn nog twee jaar lopende contract.
In dezelfde krant bevestigde Portsmouth dat Ronald Koeman een van de kandidaten op hun lijstje is voor de positie van manager bij hun club. Koeman deed dinsdag al een open sollicitatie voor een functie in Engeland waardoor zijn naam daar de komende tijd vaker zal gaan vallen.
Ook The Times maakt melding over het gesprek en geeft aan dat de afkoopsom een probleem kan gaan vormen voor Ajax. Daarnaast zou Jol genoegen moeten nemen met minder salaris, maar hij zou meer macht gaan krijgen dan alleen op coaching gebied.
quote:Although Jol would have to take a pay cut at Ajax, he has been told that he would be given wider powers than coaching and the lure of the Champions League has caused Jol to consider his future.
Die komen na Blindquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Boer & De Boer.![]()
Helaas zijn ze niet beschikbaar.
Nee, Blind lijkt me niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |