Raiola de rat speelt hem weer leuk meequote:Raiola: "Ajax sprak niet met Jol"
Martin Jol's zaakwaarnemer Mino Raiola ontkent met kracht dat Ajax met Jol gesproken heeft over een trainerschap bij Ajax. Ook voert Ajax volgens hem geen onderhandelingen over de afkoop van het contract dat Jol met Tottenham Hotspur heeft.
Dit heeft Raiola donderdag aan AT5 laten weten. In binnen- en buitenlandse media gonst het van de geruchten.
Parool, The Guardian; allemaal denken ze zeker te weten dat Jol de opvolger van Koeman wordt bij Ajax en dat Jol al met voorzitter Jaakke en directeur van Eijden hebben gesproken. "Geen sprake van", aldus Raiola.
nou geen angst, maar k kan wel genieten van de zooi die t al een tijd is bij ajax en ik ben bang dat Jol de boel wel op orde krijgt. Daarbij kan ajax weer concurentie worden en ik vind het zo wel goed nu ze totaal ongevaarlijk zijn.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Lijkt me trouwens niet dat Jol nog dit seizoen gaat komen. En volgend jaar worden we sowieso weer gewoon kampioen.
Ze beginnen in september allebei met de cursus coach betaald voetbal...quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
De Boer & De Boer.![]()
Helaas zijn ze niet beschikbaar.
Ja, huilend voor de camera wanneer ze 'ns een wedstrijdje winnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 06:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Een fantastisch duo zou dat zijn!
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............
Misschien win je dan wel iets...quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Leuk, dan spelen we komend seizoen net zulk triest defensief voetbal als PSV...............
wat neeskens kan is een organisatie in het veld neerzetten, patronen erin brengen en mensen samen laten spelen en met alle respect dat waren de dingen die koeman in 2 jaar niet voor elkaar kreeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:43 schreef komrad het volgende:
ik weet het ook niet bij neeskens, de vraag is vooral of hij de 'talenten' beter kan maken en kan motiveren. Het zou ook niet mijn keuze zijn, maar gelukkig hoef ik die keuze ook niet te maken
Is dit een bewuste reactie om happers uit te lokken? Want dat is in ieder geval goed gelukt.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waar ging het dan fout bij NEC? Twee seizoen terug deed Neeskens het erg goed, maar het laatste anderhalf jaar hoor ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen uit Nijmegen en over Neeskens. Dat ie niet goed met de spelersgroep overweg kon enzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 12:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat neeskens kan is een organisatie in het veld neerzetten, patronen erin brengen en mensen samen laten spelen en met alle respect dat waren de dingen die koeman in 2 jaar niet voor elkaar kreeg.
hij heeft er te lagn gezet, zn laatste jaar was gewoon teveel. als hij niet velengd had dan had hij een prachtig afscheid gehad.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 13:08 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Waar ging het dan fout bij NEC? Twee seizoen terug deed Neeskens het erg goed, maar het laatste anderhalf jaar hoor ik eigenlijk alleen maar negatieve dingen uit Nijmegen en over Neeskens. Dat ie niet goed met de spelersgroep overweg kon enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |