Ik ga wel mee!quote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Hey! mooie review. Ik zal volgende maand ofzo ook eens een bezoekje brengen. Klinkt goed allemaal.
Ik meer met El Bulli, maar achquote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Apart, met dat stikstof! Al associeer ik dat vooral nog met wratten verwijderen... *ouch*
He jakkesquote:Op zondag 8 januari 2006 16:10 schreef dutch-mamma het volgende:
Apart, met dat stikstof! Al associeer ik dat vooral nog met wratten verwijderen... *ouch*
partypooper.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ik een restaurantrecensie lezen van iemand die geeneens oesters kan openmaken?
quote:Op zondag 8 januari 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
*kuch*
reken maar op 150 pp incl. drank, dus wel voor sparen!
Maarrrr, ze hebben ook menu's van 49.50 PP.
We wisselen het zoveel mogelijk af en dit soort gelegenheden komen we hooguit 1 of 2x per jaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
Volgende keer maar weer iets betaalbaars okay?
Ik vind het leuk om te lezen, JUIST omdat ik het me niet kan permitteren. Soort van online meegenieten...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waanzinnig zeg, da's aan mij echt niet besteedt hoor. Het klinkt wel leuk maar ik heb vanavond een heerlijk pastaatje gegeten![]()
soms heeft men een meevallerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen, JUIST omdat ik het me niet kan permitteren. Soort van online meegenieten...![]()
een journalist moet genoeg verdienen om af en toe in een sterrenrestauant te eten, anders verkoop je je ziel ook maar voor niks.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:50 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waanzinnig zeg, da's aan mij echt niet besteedt hoor. Het klinkt wel leuk maar ik heb vanavond een heerlijk pastaatje gegeten![]()
Ze hadden toch geen steak/patat frites/spare-ribs op de kaart staan? Wees dan maar niet bangquote:Op zondag 8 januari 2006 02:10 schreef golfer het volgende:
[..]
niet teveel verder doorvertellen dit groeibriljantje in Nederland
wel met foto's natuurlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 02:07 schreef i-spy24 het volgende:
Hey! mooie review. Ik zal volgende maand ofzo ook eens een bezoekje brengen. Klinkt goed allemaal.
Vanavond, speciaal op jouw aanraden even op terugweg uit Vianen-Bloemendaal de afslag Amstelveen genomen en 2 gerechten uit hun specialiteiten gerechten afgehaald.quote:Op donderdag 1 december 2005 06:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb weer heerlijk () mee zitten lezen met jullie recenties. ik zou het erg leuk vinden om ooit over dit restaurant jullie recentie te lezen.
Yu Woah
--------------------------------------------------------------------------------
Kostverlorenhof 56/57, Amstelveen
Telefoon (020) 643 31 54 / Fax (020) 640 55 66
keuken open 12.00-22.00, di gesloten
Was het maar zo. Dan kregen we er geld voor. Nu kost het alleen maar veel geld.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:58 schreef PLAE@ het volgende:
Golfer zijn jullie ook dat stel dat dit voor Man bijt hond doet?
Talpa schijnt nog interesse te hebben in een culinair programmaquote:Op maandag 16 januari 2006 03:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Was het maar zo. Dan kregen we er geld voor. Nu kost het alleenmaar veel geld.
Als jij een sponsor weet die ons wekelijks ergens betaald uit eten wil laten gaan vor een recensie, houden wij ons aanbevolen.
Wijs ze maar op onze kennis.quote:Op maandag 16 januari 2006 03:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Talpa schijnt nog interesse te hebben in een culinair programma
lol er staat dan ook in de recenties dat je er moet gaan zitten en het menu van de chef moet bestellen. overigens denk ik dat er een stuk betere chinezen zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 02:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond, speciaal op jouw aanraden even op terugweg uit Vianen-Bloemendaal de afslag Amstelveen genomen en 2 gerechten uit hun specialiteiten gerechten afgehaald.
Viel achteraf nogal tegen, vonden wij.
Zeker geen hoog cijfer waard en vooral geen vernieuwende Chinees.
Daar was ik ook al bang voorquote:Op maandag 16 januari 2006 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
lol er staat dan ook in de recenties dat je er moet gaan zitten en het menu van de chef moet bestellen. overigens denk ik dat er een stuk betere chinezen zijn.
De doorsnee chinees is al beter dan de meeste chinese restaurants hier in de buurtquote:Op maandag 16 januari 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Daar was ik ook al bang voor
Dit smaakte als een doorsnee chinees namelijk. Het zag eruit als het eten van Ispy
Ik vind Lotus toch niet verkeerd. Feng Sjeng (of hoe je het ook schrijft) prijst iedereen de hemel in maar daar ben ik nog nooit geweest....eigenlijk ook niet van plan maar goed.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De doorsnee chinees is al beter dan de meeste chinese restaurants hier in de buurt
Wat een zooi wordt daar vaak geserveerd. Maar gelukkig zijn de chinese restaurants in de buurt van zowel mijn ouders als schoonouders wel erg goed.
de koffie schijnt er ook goed te zijnquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
http://www.senseofasia.nl/
De menuutjes zien er wel bij voorbaat erg lekker uit.![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de koffie schijnt er ook goed te zijn
Wij zijn na onze Vietnam vakantie ook bij een paar Vietnamezen wezen eten. Het eerste wat opvalt is dat je eigenlijk nooit het echte Vietnamese eten krijgt. Net zoals er bijvoorbeeld in China geen babi pangang gegeten wordt. Erg jammer, want de Vietnamese keuken is geweldig en om je vingers bij af te likken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van Peking Express, zijn we op zoek gegaan naar een echt Vietnamees specialiteiten restaurant in de omgeving en van plan a.s. zaterdag een recensie te schrijven over dit, op het eerste gezicht wel prima uitziende restaurant:
Gelukkig gaan Bluezz en Golfer Vietnamees etenquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Chinees is zoooo 1975
moet altijd denken aan Jiskefet denken, dat 1 van die lullo's ook naar de Vietnamees was geweestquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:22 schreef golfer het volgende:
Leuke tip. Maar eerst maar eens zaterdag die Vietnamees uittesten. Daarna zien we wel weer welke de volgende wordt die in aanmerking komt voor een recensie.
het is al wel weer aan het afnemen kwa trendy. trendy is eerder thais.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Surinaams is de trendy keuken in NL op het moment, zeker in Amsterdam.
Ik zie daar wel lekker eten tussen staan, maar niet echt iets vietnameesquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Naar aanleiding van Peking Express, zijn we op zoek gegaan naar een echt Vietnamees specialiteiten restaurant in de omgeving en van plan a.s. zaterdag een recensie te schrijven over dit, op het eerste gezicht wel prima uitziende restaurant:
Surinaams is bijna hetzelfde als chinees en thais ook, hier in Amsterdam hoor. Lekker wel, maar niet echt trendyquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Chinees is zoooo 1975
Surinaams is de trendy keuken in NL op het moment, zeker in Amsterdam.
omdat die vaak gewoon hun petje op houden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Waarom nemen jullie nooit eens een gastetertje mee.
Een gaSCHt aan tafel? Hoelaat ben je er?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:09 schreef SCH het volgende:
Waarom nemen jullie nooit eens een gastetertje mee.
Ik doe wel een keer als jullie niet vietnameeSCH etenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een gaSCHt aan tafel? Hoelaat ben je er?
Kom met ons mee naar de Librije!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doe wel een keer als jullie niet vietnameeSCH eten![]()
Thai trendy? Eerder retro, thai was trendy een jaar of 10 terug.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is al wel weer aan het afnemen kwa trendy. trendy is eerder thais.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
Recensie van Vietnamees Restaurant Sense of Asia
(speciaal voor plee)
Eindcijfer: een 8,5
Mag ik niet meer zeggen dat het water me nu in de mond staat ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:31 schreef Bluezz het volgende:
SC gaarne in het SC topic, het vervuilt ons topicje en dat vind ik jammer
Uiteraard wel, maar de post van zoalshetis had niets met onze recensie te maken en was een SC met PietVerdriet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Mag ik niet meer zeggen dat het water me nu in de mond staat ?
Ziet er sjiek uit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Precies![]()
Maar als alles doorgaat, gaan we 2 sept. aanstaande ( op onzedag) naar Lambermon's.
Dat concept is inderdaad erg leuk , tenminste zo lijkt hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het gaat ons om het conceptNiet om het sjieke
Kijk, dit lijkt me nou wat! Gewoon eten wat de pot schaft en zelf mogen geven wanneer je wilt stoppen. Ben reuze benieuwd naar dit verslag!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Precies![]()
Maar als alles doorgaat, gaan we 2 sept. aanstaande ( op onzedag) naar Lambermon's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |