Hé wat een fijn idee zegquote:Op zondag 27 februari 2005 01:14 schreef Sasami het volgende:
Ik HOOP dat hier nog wat sneeuw gaat vallen vannacht. en dat als ik dan morgenvroeg wakker wordt lekker in de sneeuw kan wandelenmaar nu eerst bedtijd
Waar heb je het over??quote:Op zondag 27 februari 2005 01:38 schreef the_legend_killer het volgende:
wanneer gaan we dood ?
Waar zit je in godesnaam dan?quote:Op zondag 27 februari 2005 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Momenteel nu 4.7 cm sneeuw, en het sneeuwt nog steeds door.
En zoals het nu er naar uitziet ben ik er nog niet vanaf.
Dus 5/6 cm zal me niks verbazen
Ik zit in het noorden.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:55 schreef Tomek het volgende:
[..]
Waar zit je in godesnaam dan?
Volgens mij valt hier geen flok
ow het gaat over het weerquote:Op zondag 27 februari 2005 01:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waar heb je het over??![]()
Als het niks over het weer gaat, blijf dan even ontopic.
Hmmz oke, maar de wereld vergaat momenteel nog niet dus nu maar even ontoppic okequote:Op zondag 27 februari 2005 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ow het gaat over het weer
Ik dacht dat ik moest voorspellen wanneer de wereld vergaat
quote:Op zondag 27 februari 2005 02:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ow het gaat over het weer
Ik dacht dat ik moest voorspellen wanneer de wereld vergaat
I know maar deze topic is speciaal over het weerquote:
Momenteel is het een beetje droog.quote:Op zondag 27 februari 2005 02:22 schreef MissHobje het volgende:
WOW.. jij hebtt dus al veel sneeuw..
Ik baal er zo van.. zou bijna gaan verhuizen hahhaha
Nouja zie wel.. ik blijf hoop houden deze komende week
Het zonnetje is niet meer zo waterig (maar fel). En toch sneeuwquote:Op zondag 27 februari 2005 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht meldt nu sneeuw en een waterig zonnetje tegelijk.
Heel plaatselijk dan , want hier heb ik nietsquote:
Lol, Geuzenveldquote:Op zondag 27 februari 2005 15:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heel plaatselijk dan , want hier heb ik niets
De weerkundige lente begint al op 01-03-2005 (de astronomische op 21-03)quote:Op zondag 27 februari 2005 18:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Iemand enig idee wanneer het voorjaar weer begint?![]()
![]()
En dan niet zeggen 21 maartQua weersomstandigheden dus...
Twente zat een uur geleden zelfs al onder de -11!quote:Op maandag 28 februari 2005 07:02 schreef indahnesia.com het volgende:
brrrr... 't is in Eindhoven nu -9.2°C
Wow die bijna-zwarte vlek blijft gewoon een paar uur bij de kust hangen. Is dat sneeuw?quote:Op zondag 27 februari 2005 20:18 schreef aloa het volgende:
Hier een Link over de neerslagverwachting voor morgen
Dat zal er om hangen denk ik gezien de stroming. Ik denk toch dat het aan de kust meer regen zal zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wow die bijna-zwarte vlek blijft gewoon een paar uur bij de kust hangen. Is dat sneeuw?
Hmm, dan moet het heel snel gaan opwarmen hier!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zal er om hangen denk ik gezien de stroming. Ik denk toch dat het aan de kust meer regen zal zijn.
Vandaag overdag loopt de temperatuur weer rap op. Zonnetje, ZW wind, die komt nog wel boven nul voordat de neerslag er is.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hmm, dan moet het heel snel gaan opwarmen hier!
Er staat geen wind. *staart naar hoge bomen* En ook die vangen geen wind. Misschien zorgt dat ook wel weer voor meer opwarming.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vandaag overdag loopt de temperatuur weer rap op. Zonnetje, ZW wind, die komt nog wel boven nul voordat de neerslag er is.
Maar als de regen wat laat komt is het misschien wel weer genoeg afgekoeld om sneeuw te geven.
We wachten af en houden het in de gaten natuurlijk
Ja, de grond is nu wel koud genoeg voor ijzel, dan kan je beter sneeuw hebben!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En sneeuw lijkt me een beter idee dan regen (gezelliger en met een koude grond een stuk veiliger)
Ik ben in de verste verte Erwin(a)quote:Op maandag 28 februari 2005 13:18 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ik zie nog steeds geen witte straten.
Hoelaat gaat dat nou ongeveer beginnen?.
vanavond pas..quote:Op maandag 28 februari 2005 13:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, waar blijft die regen/sneeuw/neerslag nou?
Zat ik toch FF met de handen in m'n haarquote:Op maandag 28 februari 2005 13:10 schreef -CRASH- het volgende:
Vloek,Vloek, Vloek... is net m'n digitale camera kapot gevallen.
Kennelijk komen er wat modellen met een kans op ijzel dus, maar vooralsnog gaat men uit van enkel sneeuw.quote:NEERSLAG vanaf 18 UTC:
Later vanavond en dinsdag perioden met sneeuwval.
Opvallend is dat de statische benadering van de FGT (First Guess Taf)
een 30 % kans op FZRA geeft voor eham en in de code: prob 40
FZRA
Vooralsnog verwaarlozen we deze neerslagsoort omdat we niet verwachten
dat er een laag boven nul graden komt en ook de progtemps geen
aanwijzing geven.
Maar het is en blijft een aandachtspunt
Hmmm...toch maar wel even in de gaten houden!quote:Op maandag 28 februari 2005 14:27 schreef Againzender het volgende:
Volgens de guidance:
[..]
Kennelijk komen er wat modellen met een kans op ijzel dus, maar vooralsnog gaat men uit van enkel sneeuw.
Normaal snap ik dat soort stukjes wel, die men hier neer mikt, maar daar snap ik even geen sikkepit van!quote:Op maandag 28 februari 2005 14:27 schreef Againzender het volgende:
Volgens de guidance:
[..]
Kennelijk komen er wat modellen met een kans op ijzel dus, maar vooralsnog gaat men uit van enkel sneeuw.
Een TAF is een verwachting van het soort neerslag (regen sneeuw, hagel, ijzel etc.) en de kans daarop.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:32 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Normaal snap ik dat soort stukjes wel, die men hier neer mikt, maar daar snap ik even geen sikkepit van!
Maar ja, de modellen spreken elkaar nogal tegen wat betreft de plaats van de neerslag, dus dit is ook niet echt zaligmakend. Typisch gevalletje van laatste-moment werk dusquote:NEERSLAG vanaf 06 UTC:
Ten N van een lijn, om 06 utc ongeveer Amsterdam-Leeuwarden: Af en toe
regen of regenbuien. Ten Z van deze lijn af en toe sneeuw, die zich in
de loop van de dag zuidwaarts en oostwaarts uitbreidt. De
sneeuw/regengrens verplaatst zich gedurende de dag waarschijnlijk wel
landinwaarts, maar hoe snel dit plaatsvindt is nu bijzonder moeilijk aan
te geven en sterk afhankelijk van de neerslagintensiteit. Plaatselijk
kan 2-5 cm vallen. Dit is voornamelijk in de noorden, westen en midden
van het land. Het zuidoosten maakt de minste kans op
neerslag.
Daar zie je mooi dat het niet erg snel naar het zuiden zakt!quote:
Iddquote:Op maandag 28 februari 2005 23:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Daar zie je mooi dat het niet erg snel naar het zuiden zakt!
Nah, als het er morgen erg vaag gaat uitzien vraag ik wel even een code aanquote:Op maandag 28 februari 2005 23:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd
Deze radar hou ik altijd in de gaten
Vooral als het uit het noordoosten komt.
Deze is ook nog eens betrouwbaarder dan die weeronline.
Moet deze ook nog even toevoegen op mijn website.
Nadeel van deze radar is: Je kan em niet als img plaatsen
Want dan krijg je dit:
[afbeelding]
Kruisje dus
Hahaha is goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nah, als het er morgen erg vaag gaat uitzien vraag ik wel even een code aan
quote:Gepost door Jaap (Driebergen)
Hieronder kwamen al de onrealistisch grote sneeuwhoeveelheden ter sprake in deze run (tot ruim 30 cm).
Bij deze doe ik er ook nog een UGKB-kaartje bij.
We noteren: 14 maart nog steeds een T850 van rond de -10.
Bron: Klik voor deze quote
quote:Gepost door: Albert - Delfzijl
Tja als deze run uit gaat komen dan praat iedereen over 25 jaar hier nog over.
Bron: Weerwoordquote:Gepost door: Dirk 11stedenstad Sneek
Bij zulke kaarten mag je nu al een weeralarm aankondigen.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 02:04 schreef style het volgende:
SpeedyGJ, enorm bedankt voor de uitleg!
Het begint hier nu te sneeuwen. En hier is omgeving Veenendaal.
Im Amsterdam ook alleen wat opgewaaide poedersneeuw.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 08:28 schreef Evil-Cherry het volgende:
Vannacht heeft het wel gesneeuwd, de voegen in de weg en de tegen de stoepranden liggen hoopjes poedersneeuw. Inmiddels sneeuwt het al een kwartiertje, heel voorzichtig. Windkracht 6 gok ik (ik ben toe aan een weerstation).
Het verschilt heel erg per regio.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:36 schreef Poerkie het volgende:
Hele lichte stuifsneeuw in Groningen. De trottoirs zijn wit, gras nog niet echt. Komt er nog wat of blijft het hierbij? Valt me tot nu toe wat tegen na de berichten.
Sneeuw... !?!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het ziet er ook naar uit dat er bij ons niet meer zoveel gaat vallen.
De meeste gaat net als normaal weer in het zuiden vallen.
Maar ik ben tevreden hoor.
2 dagen flinke pak sneeuw gehad
Yups hier dus net zoquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sneeuw... !?!
Laagje poedersuiker. Meer kan ik er niet van maken hier...
[[url=http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K84CBNBS]afbeelding][/url]
Het is stuifsneeuw. Alleen bij de stoepranden is het wit
Hier ligt bijna niksquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:07 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sneeuw... !?!
Laagje poedersuiker. Meer kan ik er niet van maken hier...
[[url=http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto=K84CBNBS]afbeelding][/url]
Het is stuifsneeuw. Alleen bij de stoepranden is het wit
Tja wat moet ik hier van denken.quote:WeerOnline
dinsdag 1 maart, 17:01
Vannacht sneeuwval
Morgen geruime tijd sneeuw
Vanavond en vannacht neemt de neerslagintensiteit weer toe, vooral in het westen, midden en noorden van het land. In de tweede helft van de nacht valt er in de noordelijke helft van het land 5 tot 10 centimeter sneeuw. Lokaal zijn zelfs nog grotere hoeveelheden mogelijk. Vannacht wordt het 0 tot -3.
Morgen sneeuwt het nagenoeg de hele dag en op de meeste plaatsen valt er zo'n 5 tot 10 centimeter sneeuw bij. In het zuidoosten begint het pas rond het middaguur te sneeuwen. Aan het eind van de middag begint het in het noordwesten droog te worden. De temperatuur komt overdag niet verder dan het vriespunt. De wind waait de hele dag uit zuidelijke richtingen en is zwak tot matig.
In de nacht van woensdag op donderdag blijft het sneeuwen in de zuidoostelijke helft van het land. In het noordwesten is het droog en klaart het op. Het koelt af naar 0 tot -2.
Donderdag trekt de sneeuwzone naar het zuidoosten weg. Vanuit het noordwesten klaart het steeds verder op. Vooral donderdagmiddag is het prachtig winterweer met veel zon boven een wit besneeuwd landschap. Er staat een stevige noordoostenwind. In de nacht van donderdag op vrijdag wordt het bijzonder koud met op veel plaatsen strenge vorst.
Na donderdag blijft het licht winters. In de loop van vrijdag wordt een volgende storing verwacht met regen of sneeuw. Ook zaterdag kan er nog sneeuw vallen. Na zaterdag wordt het waarschijnlijk droog en dat zou wel eens een groot deel van volgende week aan kunnen houden. 's Nachts wordt het dan rond het vriespunt, overdag 5 tot 7 graden.
Als ik dat zo lees dan worden we morgen en overmorgen hier bedolven onder de sneeuw.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier van denken.
Geloof er nog maar weinig in
Ik zie het ook nog niet zo snel gebeuren hoor. Met sneeuw weet je maar nooit.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik hier van denken.
Geloof er nog maar weinig in
1 vlok in het noorden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik zie het ook nog niet zo snel gebeuren hoor. Met sneeuw weet je maar nooit.
Nou ja, het nieuws spreekt over "het gehele land ligt onder een flinke laag sneeuw", nou hier mooi niet hoor! Er zijn nog wat kleine sneeuwduintjes over langs de stoepranden en verder is het groen..
Hoor je mij zeggen dat alles in het Noorden is gevallen?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan zeggen dat alles in het noorden valt??
Zoals ik al zei: Laat je niet misleiden, want als je morgen de gordijnen open doet dan ligt er maar een klein laagje
Dus laat die sneeuw maar eind dit jaar maar vallen
Ik verlang nu liever naar de lente
Deze text had ik even gekopieerdquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat alles in het Noorden is gevallen?![]()
Ik wil geen klein laagje. Ik wil hel en verdoemenis!! Of gewoon lente.
Jeetje, lekker veel moeite genomenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Deze text had ik even gekopieerd
Had em namelijk al op weerwoord.be gezet
Hahaha ben gewoon lui vandaag (NOT)quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:05 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Jeetje, lekker veel moeite genomen![]()
Maar goed, grotendeels heb je wel gelijk hoor, daar niet van..
Ik dacht gisteren ook dat het laatste moment van de camera er was geweestquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Yup die ken ik al rietvaerder![]()
@crash: Mooi hoor!
Ik kan momenteel geen foto's maken
Kloptquote:
Ik ga wel met je meequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
whehee... en in Eindhoven is het nog altijd droog... gvd gvd gvd... is er eens sneeuw, krijg ik weer eens NIETS. Ik denk dat ik maar ga verkassen naar de tropen, weet ik in ieder geval héél zeker dat er geen sneeuw gaat vallen, hoef ik er ook niet op te hopen.
Hier in Groningen tot dusver ook niks hoor, troost jequote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:15 schreef indahnesia.com het volgende:
whehee... en in Eindhoven is het nog altijd droog... gvd gvd gvd... is er eens sneeuw, krijg ik weer eens NIETS. Ik denk dat ik maar ga verkassen naar de tropen, weet ik in ieder geval héél zeker dat er geen sneeuw gaat vallen, hoef ik er ook niet op te hopen.
Ik wil ook (veel) sneeuw!quote:Vannacht neemt de neerslagintensiteit van het noordwesten uit toe. De neerslag valt in de vorm van sneeuw. De kans op neerslag is in het zuiden en zuidoosten kleiner dan elders. [..]
Woensdag overdag verplaatst de neerslag zich langzaam verder naar het zuiden. Pas in de loop van de dag krijgt het uiterste zuiden met sneeuw te maken, maar dan is waarschijnlijk de intensiteit inmiddels wat afgenomen. (http://www.knmi.nl)
Ljkt mij wel slim, er kan vannacht nog aardig wat gaan vallen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:Ze zijn hier aan het strooien
Terwijl hier de hele dag nog geen sneeuw of wat gevallen is
En het is nog steeds droog
preventief?
Poerkie! Ik zie vlokjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:11 schreef Poerkie het volgende:
Groningen valt de hele dag uit buiten de boot
Alles trekt erboven of eronder langs...
Hm, zo te zien gaat Alkmaar en omgeving straks weer een berg sneeuw krijgen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
15 min update.
Zo hou ik jullie mooi op de hoogte
20:15/21:15
[afbeelding]
We wachten lekker afquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, zo te zien gaat Alkmaar en omgeving straks weer een berg sneeuw krijgen!
quote:
Mss is deze watquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beste mensen.
Hierbij wil ik zeggen dat ik nu ook stop met deze animatie omdat ik net een mailtje kreeg van de beheerder daarvan.
Wat erin stond enzo ga ik niet vrij geven.
Daarvoor zullen jullie nu alles zelf moeten bekijken:
code: 864880
Link: [url]http://www.weeronlinebv.nl/radar/default.asp?L=login.asp&cookiecheck=yes&pass=1]klik hier[/url]
Er ligt inderdaad een mooi pak sneeuw hier in Geesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:15 schreef thetiger het volgende:Hier in Gees ( drenthe ) sneeuwt het al zo`n 2 uur behoorlijk, het komt met bakken ut de lucht.
Gaaf .....................![]()
![]()
Die loopt anderhalf uur tot 2 uren achterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mss is deze wat
[afbeelding]
Komt van de weerkamer
Ten zuiden van Luik gaat net iets langsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef FRaGMaN het volgende:
lijkt erop dat deze sneeuwbui weer compleet het zuiden en midden gaat missen. er is hier vandaag misschien wel 5 minuten sneeuw gevallen
Mooie Radar!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Nog maar een radartje om het af te leren
[afbeelding]
Zo te zien welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooie Radar!
Is deze ook automatische update net als die bovenstaande radar's ?
Klopt ik zag hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Zo te zien wel
Net liep hij tot 20:45, nu tot 21:00
Daarmee loopt hij wel anderhalf uur achter, maar je kan wel mooi zien wat eraan komt.
Ik heb trouwens gezien dat die radar van Wetterspiegel.de niet alle buien pakt.
Heb hem een weekje gevolgd, en af en toe sneeuwde het bij ons behoorlijk, terwijl op die radar bij ons in de buurt geen bui te zien was.
Hm, waar woon jij, ik weet het nog niet allemaal uit mijn hoofd geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:26 schreef Sasami het volgende:
[..]
Hier ook eens een keerhet blijft maar door sneeuwen
Stadskanaalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, waar woon jij, ik weet het nog niet allemaal uit mijn hoofd geloof ik
Ah, ook vrij noordelijk dus, net als Speedyquote:
quote:OPMERKINGEN:
Er is een voorwaarschuwing uitgegeven voor het verkeer in
de ochtendspits die verder met actuele verkeerswaarschuwing een werkbare
set waarschuwingen is.
Er wordt geen Weeralarm gehesen vanwege de bestaande criteria (>
5cm/hr).
Gemeten met meetlat?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Assen meld een 5 cm sneeuw !
En het is goed ballen sneeuw !
Hier sneeuwt het een beetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Againzender het volgende:
En daar zit ik dan als westerling te wachten op een bak sneeuw, is het weer afgezwakt
Benieuwd of het morgen een legendarische puinhoop wordt, of dat het uiteindelijk wel mee valt. Uit de guidance:
[..]
Hey weermanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef Weerman het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het een beetje.
Me davis weerstation zegt op dit moment:
Mostly cloudy and cooler. Precipitation possible within 12 hours. Possibly heavy at times. Windy.
Hier een 'betaald weeronline plaatje'.
http://hjalmar.tweakdsl.nl/weeronline.jpg
De modellen geven niet echt uitsluitsel waar er nu wat gaat vallen, dus het KNMI gaat even uit van het slechtste scenario.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Volgensmij gaat het echt voor de zoveelste keer mee vallen.
Ik snap me god niet waar ze die 15 cm vandaan hebben
Er lijkt voorlopig niks achter deze bui te komen
Hier momenteel:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:52 schreef Weerman het volgende:
Dank je SpeedyGJ.
Jep, ik verwacht zelf hooguit +5cm.
Wind uit zuiden, 8km/u.
-0.6C buiten. (Voelt buiten als -4C in de wind.)
Luchtdruk: 1002.1 hPa.
Idd.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
De modellen geven niet echt uitsluitsel waar er nu wat gaat vallen, dus het KNMI gaat even uit van het slechtste scenario.
Je kan je afvragen of dat wel zo slim is: als het morgen niks wordt dan wordt er een volgende keer niet gelet op een waarschuwing. En dan zou het wel raak kunnen zijn....
Maar goed, wij bekijken het hier wat genuanceerder gelukkig
Nee natte vingerquote:
Mijn auto zit ook helemaal onder die troep. Mijn lak gaat naar de maan, ik ga morgen de gemeente Oosterhout eens bellen denk ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:20 schreef JoeKurr het volgende:
Hier in Oosterhout zijn de straten wel wit, maar dan van het zout.
De gemeente is al ruim een week preventief aan het strooien.
Net sneeuwde het hier heel licht, nu is het droog.
Tbalkon op dit moment: +0,2
Als het nou 1/2 maanden mooi weer is dan is je geld daar echter wel aan verspeeltquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:25 schreef Weerman het volgende:
Waarom neem je geen abbo?
Ben je denk ik echter goedkoper uit. Ik heb toevallig iemand die voor mij wou betalen. Dit doet hij al 2 jaar.
Ja lekker post dat evenquote:Op woensdag 2 maart 2005 00:36 schreef Poerkie het volgende:
WeerOnline code: 645766
quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:25 schreef -Mk- het volgende:
Leeuwarden nu:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo zag ik er net ook uit toen ik thuis kwam op mijn scootertje hoor. ...dus eigenlijk ist helemaal niet leukquote:
Hm jammer.. hoeveel heb je nu?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar dat komt ook omdat leeuwarden in het zwarte gedeelte zit.
Dat heb ik nog niet boven mijn hoofd gehad, en zo te zien gaat dat ook niet meer lukken helaas.
Durf het zo niet te schatten maar zo'n 1 cm zit er wel in...quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:34 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Hm jammer.. hoeveel heb je nu?
Ben benieuwd wat er morgen nog van over is trouwens.
Vanmiddag was alles weer bijna helemaal groen hier..
Echt zo weinig?! (sorry..)quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Durf het zo niet te schatten maar zo'n 1 cm zit er wel in...
Ik hoop dat er nog wat meer bij zit voor je!quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
En hier nog steeds van dat lichte spul.
Daarnaast zie ik dat het helezooi gaat inzakken.
Het zou me dan ook echt niks gaan verbazen als het midden en zuiden maar amper aan de 2 cm gaat komen.
Rooie punten verdwijnen, zwarte gebieden zakken in en maakt plaats voor grijze massa.
Rooie punten = zeer zware sneeuwval
Zwarte gebieden = zware sneeuwval
grijze gebieden = lichte sneeuwval.
Ik wacht op de volgende update.
Zeker welquote:Op woensdag 2 maart 2005 03:13 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Toch lekker wat zie ik.
Oke nu echt weg.
Ondertussen heeft het hier toch even flink gesneeuwt zonder dat ik het even in de gaten had.quote:Op woensdag 2 maart 2005 03:34 schreef MissHobje het volgende:
WOW>............ da;s kei veel sneeuw jullie daar hebben![]()
Mijn auto is mega lichtjes wittig .. te weinig nu om te zeggen.. er ligt sneeuw
quote:LEEUWARDEN In het noorden van het land
worden vanmorgen niet alle snelwegen
sneeuwvrij gemaakt.Rijkswaterstaat
heeft niet voldoende capaciteit om alle
snelwegen van sneeuw te kunnen ontdoen.
Vooral op de provinciale wegen zal veel
sneeuw blijven liggen.
De politie waarschuwt mensen die in het
noorden de weg op gaan,dat ze de kans
lopen in de sneeuw te stranden.Dat is
een aantal vrachtwagens al overkomen.
In de noordelijke provincies is twintig
tot dertig centimeter sneeuw gevallen.
De sneeuwval en gladheid breiden zich
in de komende uren uit naar het zuiden
van het land.
De neerslag zal uiteindelijk naar het zuiden zakken..... maar dat kan nog even duren.quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:55 schreef indahnesia.com het volgende:
eigenlijk niet om te lachen, maar in Eindhoven heeft het NIET gesneeuwd!!! Eigenlijk gewoon K.U.T. dus.
Goedemorgen !!quote:Op woensdag 2 maart 2005 06:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
De neerslag zal uiteindelijk naar het zuiden zakken..... maar dat kan nog even duren.
79 taferelen inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2005 07:00 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Goedemorgen !!
Gaat inderdaad naar het zuiden zakken, maar de neerslagband vind het leuk om nog even over het noorden te blijven slepen. Op veel plaatsen ligt daar een dek van 25 tot 30 cm en het valt nog steeds met bakken uit de lucht. Misschien valt er hier en daar wel een halve meter.....niet normaal meer. Lang geleden dat er zo'n pak gevallen is. (1979)
In Noord Holland is er al wat vertraging !quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
geen bussen in het noorden... whehe.. rijden er nog treinen? Zal me ook niet verbazen als die stilvallen zonder sneeuwschuiver
quote:06:35 uur Zaandam<->Enkhuizen
Door weersomstandigheden rijden er
tussen Hoorn en Enkhuizen minder
treinen.
Vertraging: 30-60 minuten.
Weet niet of de treinen nog rijden..ik ben eigenlijk van plan om zo eentje te pakken naar het werk/stage..verstandig?quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:10 schreef indahnesia.com het volgende:
geen bussen in het noorden... whehe.. rijden er nog treinen? Zal me ook niet verbazen als die stilvallen zonder sneeuwschuiver
Op ns.nl wordt niets vermeld.quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:18 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Weet niet of de treinen nog rijden..ik ben eigenlijk van plan om zo eentje te pakken naar het werk/stage..verstandig?
Als die sneeuw blijft liggen, dan kan het inderdaad 's nachts wel eens retekoud worden!quote:Op woensdag 2 maart 2005 07:14 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie trouwens de verwachting voor donderdag-vrijdag nacht. het KNMI zegt nu -10 tot -15. Dat worden vast weer records.
Tja, da's niet handig nee..quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:11 schreef CartWOman het volgende:
Geen bussen in Groningen.... treinen rijden wel.
Leuk, kom je aan met de trein, kun je niet verder met de bus...
Het is wel rustig op de tower van Schiphol zo te horen.....quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Schiphol krijgt zijn banen niet schoon.... je zal maar moeten landen. Ik ben benieuwd of men gaat uitwijken naar Eindhoven, ik zal het eens in de gaten houden.,
hier hebben we geen spoorquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:11 schreef CartWOman het volgende:
Geen bussen in Groningen.... treinen rijden wel.
Leuk, kom je aan met de trein, kun je niet verder met de bus...
tja, geen vliegtuigen hequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is wel rustig op de tower van Schiphol zo te horen.....
Wat erg voor jequote:Op woensdag 2 maart 2005 08:21 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
hier hebben we geen spoordus ik zit vast verlopig
Beetje het omgedraaide van Koninginnedag dit. Toen hadden jullie alle lol, terwijl 'wij' hier met prachtig weer zatenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan wel een foto van een auto van afgelopen zomer posten, zoveel sneeuw ligt hier![]()
jaa.. maar dat telt natuurlijk niet meer, dat was vorig jaarquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Beetje het omgedraaide van Koninginnedag dit. Toen hadden jullie alle lol, terwijl 'wij' hier met prachtig weer zaten
ja erg he :-p moet naar groningen das normaal maar 20 min rijdenquote:Op woensdag 2 maart 2005 08:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Wat erg voor je
Kun je straks een sneeuwpop maken
Dit is het moment om te gaan oefenen!quote:Op woensdag 2 maart 2005 08:47 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
sneeuwpoppen bouwen kan ik niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |