Graag gedaan.quote:Op woensdag 10 november 2004 17:14 schreef Againzender het volgende:
Dank je Speedy! Ik kon het document zo snel even niet vinden....
Wat maakt het nou uitquote:Op woensdag 10 november 2004 21:48 schreef flugeltje het volgende:
O fuck![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik vanochtend de laatste post in het oude topic had.... Dan moest ik eigenlijk een nieuwe openen. Sorry mensen, helemaal niet meer aangedacht..
Ik zag idd een paar hele mooie foto's... Hier alleen regen jammer genoeg.quote:Op woensdag 10 november 2004 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit
In het zuiden heeft er minstens 10 cm sneeuw gehad, stelletje mzzlaars!!!!!!!
Iddquote:Op woensdag 10 november 2004 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zag idd een paar hele mooie foto's... Hier alleen regen jammer genoeg.
Hoogwater dus!quote:Bijzonderheden:
I.v.m. een vrij langdurige harde tot stormachtig NW wind over
de gehele Noordzee in combinatie met springtij wordt voor
vannacht (Vrijdag - Zaterdag) alarmpeil verwacht.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:50 schreef Againzender het volgende:
Ja, het wordt straks ouderwets baggerweer!
Opmerkelijk stukje uit de guidance:
[..]
Hoogwater dus!
Het blijft in ieder geval aardig waaien de komende dagen. En de modellen berekenen een aardige kans op een NW storm boven de Noordzee voor halverwege komende week.quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja nu nog een paar dagen met vette storm en dan loopt alles onder
![]()
En ik moet met de bus naar leeuwarden om mijn vriendin op te halen, daarnaast krijgen we veel wind dus met een parapluu zal het wel niet gaan lukkenquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:35 schreef RealKnuckles het volgende:
Och vanavond hoef ik toch maar 2 minuten te fietsen.
quote:Op vrijdag 12 november 2004 11:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En ik moet met de bus naar leeuwarden om mijn vriendin op te halen, daarnaast krijgen we veel wind dus met een parapluu zal het wel niet gaan lukken
Ach jaquote:Op vrijdag 12 november 2004 11:48 schreef RealKnuckles het volgende:
[..].
Ik vind het zo al koud genoeg eerlijk gezegd... brrrrquote:Op vrijdag 12 november 2004 16:25 schreef dimage het volgende:
na aanstaande dinsdag grote kans op ( tijdelijke ?? ) kougolf .. ben benieuwd
quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het zo al koud genoeg eerlijk gezegd... brrrr
Ben net de hond uit gaan laten en ik vind het dus écht fucking koud. Ik hoop wel dat over een week of drie de temperaturen een aantal dagen boven de vijf graden blijven. Anders komt de oplevering van m'n huisje in gevaar.
Ik ben in het begin van de winter nooit zo'n held met de kou... Moet ik weer helemaal acclimatiseren zeg maar.quote:Op vrijdag 12 november 2004 17:40 schreef Steijn het volgende:
[..]
Jij wilt dus geen vorst en sneeuw? Mij kan het niet koud genoeg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |