Winteronweer! Goed spulquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:22 schreef Draaitafeltje het volgende:
Vol ongeduld wacht ik op de volgende onweersbui
Maar natuurlijk!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 07:16 schreef plankie het volgende:
http://home.zonnet.nl/plankie/fok/resize/
Againzender kun je deze nog (als je het op tijd leest) ergens in de OP plaatsen?
Alvast bedankt!
Bedankt, hoewel de foto's eerst 3,37mb per stuk waren dus ze waren al flink verkleint, maar ik heb me niet gerealiseerd dat het blijkbaar nog ruim 3,37mb was. Bij deze heb ik het ff gedaan met paint shop pro, 300kb totaal nu.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 06:33 schreef plankie het volgende:
@Dauntless: Ontzettend mooie foto's!!
Maar ik heb wel een verzoek
Zou je deze foto's als link willen plaatsen of ze willen comprimeren?
Bij elkaar zijn ze nu 3,37 MB en we moeten denken aan de mensen die nog via een 56k of isdn modem werken
'k zal een kleine howto maken hoe je (veel/meerdere) foto's in een keer kunt verkleinen en ze toch op volledige grootte kunt plaatsen
In de loop van vandaag meer bewolking, vanavond in het (zuid)westen wat regen, en dat trekt dan 's nachts en overdag naar het oosten, in activiteit afnemend.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:30 schreef flugeltje het volgende:
Iemand al enig idee wat het de komende dagen gaat worden?
quote:[...]
de tweede (storing) trekt tussen wo 18 en do 06 utc van Bretagne via de Z-
Noordzee naar de Duitse bocht. Hir is met beiden ca 6 uur
sneller dan uk00 en ec12. De luchtdrukgradient in de ec12 en
hir00 Uitvoer duidt op ZW 7-8 bft bij deze laatste randstoring.
De atmosfeeropbouw is dankzij de warmte in de onderste niveaus
onstabiel en windsnelheden van 50-60 kt op 850 hpa geven een
indicatie voor windstoten van 45-50 kt. Positie ten opzichte
van de straalstroom luistert nogal nauw voor wat betreft de
ontwikkeling. E.e.a. dient dan ook nauwgezet gevolgd te worden,
het betreft hier een situatie die potentieel gevaarlijk is en
waarbij de ontwikkelingen snel kunnen afwijken van de verwachte
lijn.
Kijk, zoiets geeft de mens weer moed...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 08:26 schreef Againzender het volgende:
We hebben weer eens iets om in de gaten te houden. Morgenavond/nacht nadert er een storing in een erg onstabiele atmosfeer (in Limburg kan het morgen met wat zon b.v. bijna 20 graden worden).
Dit zal voor behoorlijk wat wind zorgen, en flinken windstoten door de onstabieliteit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |