Ljkt mij wel slim, er kan vannacht nog aardig wat gaan vallen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:49 schreef clauwheee het volgende:Ze zijn hier aan het strooien
Terwijl hier de hele dag nog geen sneeuw of wat gevallen is
En het is nog steeds droog
preventief?
Poerkie! Ik zie vlokjes!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:11 schreef Poerkie het volgende:
Groningen valt de hele dag uit buiten de boot
Alles trekt erboven of eronder langs...
Hm, zo te zien gaat Alkmaar en omgeving straks weer een berg sneeuw krijgen!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
15 min update.
Zo hou ik jullie mooi op de hoogte
20:15/21:15
[afbeelding]
We wachten lekker afquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, zo te zien gaat Alkmaar en omgeving straks weer een berg sneeuw krijgen!
quote:
Mss is deze watquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Beste mensen.
Hierbij wil ik zeggen dat ik nu ook stop met deze animatie omdat ik net een mailtje kreeg van de beheerder daarvan.
Wat erin stond enzo ga ik niet vrij geven.
Daarvoor zullen jullie nu alles zelf moeten bekijken:
code: 864880
Link: [url]http://www.weeronlinebv.nl/radar/default.asp?L=login.asp&cookiecheck=yes&pass=1]klik hier[/url]
Er ligt inderdaad een mooi pak sneeuw hier in Geesquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:15 schreef thetiger het volgende:Hier in Gees ( drenthe ) sneeuwt het al zo`n 2 uur behoorlijk, het komt met bakken ut de lucht.
Gaaf .....................![]()
![]()
Die loopt anderhalf uur tot 2 uren achterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mss is deze wat
[afbeelding]
Komt van de weerkamer
Ten zuiden van Luik gaat net iets langsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:09 schreef FRaGMaN het volgende:
lijkt erop dat deze sneeuwbui weer compleet het zuiden en midden gaat missen. er is hier vandaag misschien wel 5 minuten sneeuw gevallen
Mooie Radar!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:17 schreef FRaGMaN het volgende:
Nog maar een radartje om het af te leren
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |