Zo te zien welquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooie Radar!
Is deze ook automatische update net als die bovenstaande radar's ?
Klopt ik zag hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:44 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Zo te zien wel
Net liep hij tot 20:45, nu tot 21:00
Daarmee loopt hij wel anderhalf uur achter, maar je kan wel mooi zien wat eraan komt.
Ik heb trouwens gezien dat die radar van Wetterspiegel.de niet alle buien pakt.
Heb hem een weekje gevolgd, en af en toe sneeuwde het bij ons behoorlijk, terwijl op die radar bij ons in de buurt geen bui te zien was.
Hm, waar woon jij, ik weet het nog niet allemaal uit mijn hoofd geloof ikquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:26 schreef Sasami het volgende:
[..]
Hier ook eens een keerhet blijft maar door sneeuwen
Stadskanaalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, waar woon jij, ik weet het nog niet allemaal uit mijn hoofd geloof ik
Ah, ook vrij noordelijk dus, net als Speedyquote:
quote:OPMERKINGEN:
Er is een voorwaarschuwing uitgegeven voor het verkeer in
de ochtendspits die verder met actuele verkeerswaarschuwing een werkbare
set waarschuwingen is.
Er wordt geen Weeralarm gehesen vanwege de bestaande criteria (>
5cm/hr).
Gemeten met meetlat?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Assen meld een 5 cm sneeuw !
En het is goed ballen sneeuw !
Hier sneeuwt het een beetje.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:37 schreef Againzender het volgende:
En daar zit ik dan als westerling te wachten op een bak sneeuw, is het weer afgezwakt
Benieuwd of het morgen een legendarische puinhoop wordt, of dat het uiteindelijk wel mee valt. Uit de guidance:
[..]
Hey weermanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:43 schreef Weerman het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het een beetje.
Me davis weerstation zegt op dit moment:
Mostly cloudy and cooler. Precipitation possible within 12 hours. Possibly heavy at times. Windy.
Hier een 'betaald weeronline plaatje'.
http://hjalmar.tweakdsl.nl/weeronline.jpg
De modellen geven niet echt uitsluitsel waar er nu wat gaat vallen, dus het KNMI gaat even uit van het slechtste scenario.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoals ik al eerder zei: Volgensmij gaat het echt voor de zoveelste keer mee vallen.
Ik snap me god niet waar ze die 15 cm vandaan hebben
Er lijkt voorlopig niks achter deze bui te komen
Hier momenteel:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:52 schreef Weerman het volgende:
Dank je SpeedyGJ.
Jep, ik verwacht zelf hooguit +5cm.
Wind uit zuiden, 8km/u.
-0.6C buiten. (Voelt buiten als -4C in de wind.)
Luchtdruk: 1002.1 hPa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |