Twente zat een uur geleden zelfs al onder de -11!quote:Op maandag 28 februari 2005 07:02 schreef indahnesia.com het volgende:
brrrr... 't is in Eindhoven nu -9.2°C
Wow die bijna-zwarte vlek blijft gewoon een paar uur bij de kust hangen. Is dat sneeuw?quote:Op zondag 27 februari 2005 20:18 schreef aloa het volgende:
Hier een Link over de neerslagverwachting voor morgen
Dat zal er om hangen denk ik gezien de stroming. Ik denk toch dat het aan de kust meer regen zal zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:25 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Wow die bijna-zwarte vlek blijft gewoon een paar uur bij de kust hangen. Is dat sneeuw?
Hmm, dan moet het heel snel gaan opwarmen hier!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zal er om hangen denk ik gezien de stroming. Ik denk toch dat het aan de kust meer regen zal zijn.
Vandaag overdag loopt de temperatuur weer rap op. Zonnetje, ZW wind, die komt nog wel boven nul voordat de neerslag er is.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:46 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hmm, dan moet het heel snel gaan opwarmen hier!
Er staat geen wind. *staart naar hoge bomen* En ook die vangen geen wind. Misschien zorgt dat ook wel weer voor meer opwarming.quote:Op maandag 28 februari 2005 08:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vandaag overdag loopt de temperatuur weer rap op. Zonnetje, ZW wind, die komt nog wel boven nul voordat de neerslag er is.
Maar als de regen wat laat komt is het misschien wel weer genoeg afgekoeld om sneeuw te geven.
We wachten af en houden het in de gaten natuurlijk
Ja, de grond is nu wel koud genoeg voor ijzel, dan kan je beter sneeuw hebben!quote:Op maandag 28 februari 2005 08:54 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En sneeuw lijkt me een beter idee dan regen (gezelliger en met een koude grond een stuk veiliger)
Ik ben in de verste verte Erwin(a)quote:Op maandag 28 februari 2005 13:18 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ik zie nog steeds geen witte straten.
Hoelaat gaat dat nou ongeveer beginnen?.
vanavond pas..quote:Op maandag 28 februari 2005 13:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Nou, waar blijft die regen/sneeuw/neerslag nou?
Zat ik toch FF met de handen in m'n haarquote:Op maandag 28 februari 2005 13:10 schreef -CRASH- het volgende:
Vloek,Vloek, Vloek... is net m'n digitale camera kapot gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |