Van de laatste 6 competitiematchen 5 verloren en 1 gewonnen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:55 schreef Joppy het volgende:
Ik hoop dat de serie gelijkspelen van AZ vanavond wordt doorbroken. Alemannia maakt volgens mij ook niet zo een goeie periode door, maar het blijven natuurlijk Duitsers.
Zal hetzelfde zijn als vorige week. Veel duels aangaan en de opbouw van AZ onder druk houden!quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:57 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd naar het niveau van Aachen.
Dat is de spinazie die wortel schiet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:30 schreef golfer het volgende:
Curieus, een groen veld met rode lijnen.
is weer eens wat anders dan zwartkijkersquote:
Dat was de vorige wedstrijdquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat was de vorige wedstrijd
Uit voorzorg denk ik. Voor als het gaat sneeuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Ambrosius het volgende:
Kan iemand de functie van die rode lijnen uitleggen?
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
die Aachen centrale verdedigert is ook een talent trouwens.
Alleen bij een gelijkspel. Dus hij lulde uit z'n nek. Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
uitdoelpunten tellen dubbel, vandaar dubbelteller
Nee jij lult uit je nek. Want als Aken niet zou scoren zou AZ aan 1 doelpunt genoeg hebben. Nu moet AZ twee keer scorenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen bij een gelijkspel. Dus hij lulde uit z'n nek. Zoals gewoonlijk.
Nee hoor ze zouden aan penalties genoeg gehad kunnen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee jij lult uit je nek. Want als Aken niet zou scoren zou AZ aan 1 doelpunt genoeg hebben. Nu moet AZ twee keer scoren
Arno Vermeulen grappig?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:06 schreef pberends het volgende:
Wie is die commentator? Hij's echt grappig.
Als AZ nu 1-1 maakt wint Aachen als nogquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor ze zouden aan penalties genoeg gehad kunnen hebben.
"Het is niet voor niets een Duits woord"quote:
dat was over Stehlequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
"Het is niet voor niets een Duits woord"![]()
Superdroog.
Maar dit is de 2e wedstrijd in een knockout-systeem-match? Dus AZ moet nog 2 doelpunten maken en ze zijn door? En wie heeft dat achterlijke systeem bedacht dat een uitgoal als 2 doelpunten telt... dat maakt het toch nodeloos ingewikkeld. En welke score was de vorige wedstrijd tussen AZ en Aken?
http://www.nos.nl/studios(...)n/arnovermeulen.htmlquote:Favoriete media
Algemeen Dagblad
Langs de Lijn
VI
Sesamstraat
Per Seconde Wijzer
Twee voor 12
Met het mes op tafel
Hallo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar dit is de 2e wedstrijd in een knockout-systeem-match? Dus AZ moet nog 2 doelpunten maken en ze zijn door? En wie heeft dat achterlijke systeem bedacht dat een uitgoal als 2 doelpunten telt... dat maakt het toch nodeloos ingewikkeld. En welke score was de vorige wedstrijd tussen AZ en Aken?
0 - 0quote:
Dat is natuurlijk niet waar, AZ heeft meer kansen gehad/vaker op doel geschoten en meer balbezit gehad.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Aachen is ook gevaarlijker geweest.
Sneu dat AZ nu niet meer kan counteren.
Oh ja, vandaar dat er net bijna alleen kansen van Aachen herhaald werden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:25 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar, AZ heeft meer kansen gehad/vaker op doel geschoten en meer balbezit gehad.
Sneu dat jij je antipathie voor AZ niet kan onderdrukken (ook gezien je andere posts)...
Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan niet. Het is om te bevorderen dat je in een uitwedstrijd probeert te scoren in plaats van voor je pot te gaan hangen.
Er komt straks vuurwerk, aldus Toine. Mag dat van de UEFA?
CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?
Op de Duitse tv zijn er helemaal geen herhalingen, misschien ook een indicatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat er net bijna alleen kansen van Aachen herhaald werden.
Ik word de nieuwe voorzitter van de FIFA, let op mijn woorden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.
Ik zie het eerder 0-2 worden dan 1-1.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Corners, altijd link.
Landzaat en Kromkamp gaan weg en wat overblijft is Hollandse middelmaat. Dat nieuwe stadion wordt een flop; In Heerenveen en Vitesse zit structureel meer groei dan in dat wannabe-Ajax in Noord-Holland.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb niet het idee dat AZ onder hun kunnen spelen hoor, als AZ verliest ligt dat echt aan de kracht van Aachen.
Het lijkt alsof beide teams nu een beetje zijn opgewarmd. Een dubbele wissel door Adriaanse zal misschien uitkomst bieden. Doelman Timmer is veel waard ieg.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:28 schreef Againzender het volgende:
Aachen staat er wel als team, die fans zullen wel helemaal uit hun dak gaan als het zo blijft.
Hopelijk krijgen we straks nog het 'oude' AZ te zien, dan kan het nog een leuke tweede helft worden
Hopelijk. AZ in de CL zou te potsierlijk voor woorden zijn voor het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopenlijk zet AZ deze "stijgende lijn" door in de resterende wedstrijden in de competitie![]()
Ach ja, zij zijn stil, het Ajax-publiek gaat voor orkest spelen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:43 schreef Albertinho het volgende:
Wat een kutpubliek van AZ. Sing when they're winning en voor de rest stil. Helemaal bij Europacupwedstrijd mag je toch wel wat extra steun verwachten.
Goede redding van Timmer trouwens. Ook niet geweldig ingeschoten...
Met Robin Nelisse?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:47 schreef Stpan het volgende:
Nou, en nu weer combinatievoetbal, tik tik!
Typische Co-opmerkingquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mooie oneliner:
"Het gaat er niet om of je gelijk hebt, het gaat er om of je gelijk krijgt."
Ali Airofobiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Wat heeft Co nog achter de hand? Die Bosnische vlegel wellicht.
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraarquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mooie oneliner:
"Het gaat er niet om of je gelijk hebt, het gaat er om of je gelijk krijgt."
Was Vermeulen jouw hoogleraar?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraar
Is Cruijff een hoogleraar?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraar
Ik zie het nog niet gebeuren, want die Duitsers blijven vechten voor elke meter grond en ik heb AZ deze hele wedstrijd geen echt uitgespeelde kansen zien creëren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Harry_Sack het volgende:
nou moet het toch lukken zou je zeggen..
nope, Kuijpers was het volgens mij (in Groningen). Maar waarschijnlijk ligt de werkelijke bron ergens anders.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was Vermeulen jouw hoogleraar?
Paulus er uit, die heeft me een laufpensum!
Wat is je punt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Kai Michalke, oud-Hertha.
Heeft Bundesliga-goals achter zijn naam.
Barry had bijna een standbeeld van Scheringa kunnen krijgen.quote:
Gewoon wat info voor de niet-Europa kenners, zoals cultheld.quote:
Ik ben geen Bundesliga-kenner, maar ik volg de Serie A, het premiership en de Priméra Division nauwlettendquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon wat info voor de niet-Europa kenners, zoals cultheld.
Jammer voor Aachen, lucky goal van Mathijsen.
Volgens mij stond er nog iemand bij de tweede paal van Aachen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Was het geen buitenspel na die doorkopbal van Barry?
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben geen Bundesliga-kenner, maar ik volg de Serie A, het premiership en de Priméra Division nauwlettend
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Jammer jammer, nu is het gebeurd voor de sympathieke Duitsers.
AZ staat voor MM gelijk aan Co.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?
Als ik al je posts in dit topic nalees druipt het er vanaf bij je.
Gun je het ze eigenlijk wel, dat ze doorgaan of had je liever een Duitse ploeg zien doorgaan?
Aachen is een hele sympathieke club, leuk als ze zo kunnen stunten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?
Als ik al je posts in dit topic nalees druipt het er vanaf bij je.
Gun je het ze eigenlijk wel, dat ze doorgaan of had je liever een Duitse ploeg zien doorgaan?
Dat valt helemaal niet mee, maar is ook logisch te verklaren. Valencia, Atlético Madrid, Zaragoza, Tottenham, Liverpool, Chelsea, AC Milan, Fiorentina en Napoli (serie B volg ik voor zo ver dat mogelijk is) vind ik hele mooie clubs en daar wil ik dan ook alles van wetenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Co die een defensieve wissel doet, is ie ziek?
Plus al die laffe oud-Willem II-spelers en die veredelde amateurs van FC Lisse en die keeper die er wel een paar lust en een terrorist op noppen. AZ is gewoon geen leuke club.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
AZ staat voor MM gelijk aan Co.
Je posts in dit topic voegen geen ene flikker toe deze wedstrijd ....quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
En nu nooit meer iemand die Koeman een laffe wissel verwijt he....
Maar we zien je nooit in het Serie A-topic bijvoorbeeld! Maar goed, dat is offtopic.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, maar is ook logisch te verklaren. Valencia, Atlético Madrid, Zaragoza, Tottenham, Liverpool, Chelsea, AC Milan, Fiorentina en Napoli (serie B volg ik voor zo ver dat mogelijk is) vind ik hele mooie clubs en daar wil ik dan ook alles van wetenDan volg je automatisch ook de competities van die clubs
Oh ja, nu is het ineens tactiek, zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je posts in dit topic voegen geen ene flikker toe deze wedstrijd ....
Ken je trouwens het verschil tussen een laffe en een tactische wissel?
Tja, als je fan bent van 28 clubs valt er ook altijd wat te vieren...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat valt helemaal niet mee, maar is ook logisch te verklaren. Valencia, Atlético Madrid, Zaragoza, Tottenham, Liverpool, Chelsea, AC Milan, Fiorentina en Napoli (serie B volg ik voor zo ver dat mogelijk is) vind ik hele mooie clubs en daar wil ik dan ook alles van wetenDan volg je automatisch ook de competities van die clubs
Ach ja, allebei schoolmeesters, dat zal het zijn.quote:
Mag nooit als AZ wint. Als mijn vriendin Co hoort of ziet, daalt d'r libido angstvallig.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
Methodmich wat ben je aan het zeiken.Niet mogen neuken vannacht ?
?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach ja, allebei schoolmeesters, dat zal het zijn.
Alleen heeft Co tot nu toe iets meer bereikt dan MM.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Plus al die laffe oud-Willem II-spelers en die veredelde amateurs van FC Lisse en die keeper die er wel een paar lust en een terrorist op noppen. AZ is gewoon geen leuke club.![]()
Meerdink is no picknick either...quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Enige die ik niet mag in deze wedstrijd is Sektioui ... prutsert
Helemaal met je eens Tong.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:17 schreef tong80 het volgende:
Spannend. AZ niet goed. Maar terecht als ze winnen. En dat gezeik hier komt mijn strot uit. Ga verdomme een beetje moffen steunen.Al kwamen ze uit de 5de klasse onderafdeling afslachten die zooi.En AZ bij de laatste 16 is gweoon een geweldige prestatie.
quote:
Kloptquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef komrad het volgende:
op naar de oekraine
Die komt uit Kazachstan.quote:
Is waar, maar wat heeft dat met voetbal te maken?quote:
Daar post ik incidenteel. Maar ik heb ook nog een sociaal leven, dus post hoofdzakelijk over gebeurtenissen omtrent PSVquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar we zien je nooit in het Serie A-topic bijvoorbeeld! Maar goed, dat is offtopic.
Je vergeet Julius.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:21 schreef methodmich het volgende:
Tegen Shakhtyar Donetsk!
Leuk, met Ciprian Marica, Matuzalem, Razvan Rat. Goede ploeg!
Een druk sociaal levenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een sociaal leven is geen excuus cultheld, dat heeft iedereen hier.
Speak for yourselfquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:34 schreef methodmich het volgende:
Een sociaal leven is geen excuus cultheld, dat heeft iedereen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |