abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25237151
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan niet. Het is om te bevorderen dat je in een uitwedstrijd probeert te scoren in plaats van voor je pot te gaan hangen.

Er komt straks vuurwerk, aldus Toine. Mag dat van de UEFA?
Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?
pi_25237152
John de Wolf... Mijn mooiste herinnering is toch dat ie vroeger bij mijn overbuurvrouw in de straat was, samen met Edwin Olde Riekerink.

Rust in vrede, John!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25237173
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:28 schreef pberends het volgende:

[..]

Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?
CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237190
Daar gaan we weer. Speelt Sektioui eigenlijk?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:31:22 #105
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_25237202
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Oh ja, vandaar dat er net bijna alleen kansen van Aachen herhaald werden.
Op de Duitse tv zijn er helemaal geen herhalingen, misschien ook een indicatie . Maar goed, dan heb ik het blijkbaar verkeerd gezien
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_25237215
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:

[..]

CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.
Ik word de nieuwe voorzitter van de FIFA, let op mijn woorden.
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:33:49 #107
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_25237237
kom op!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_25237239
Mathijsen mag een vrije bal nemen, weer hoog... Uiteraard bal kwijt dan. En nu laat ie de speler tussen hem en Jan komen. Tjonge, die heeft wel eens beter gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237248
Corners, altijd link.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237270
Nou, daar komt de 0-2.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237274
Ik heb niet het idee dat AZ onder hun kunnen spelen hoor, als AZ verliest ligt dat echt aan de kracht van Aachen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25237279
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Corners, altijd link.
Ik zie het eerder 0-2 worden dan 1-1.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25237292
Geel voor Moses, wegens een Afrikaanse tackle.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:37:16 #114
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_25237295
Het sprookjesverhaal van AZ lijkt een beetje over... AZ van voor de winterstop had nu al met 2-0 voor gestaan...
pi_25237307
Omg verliezen van een Tweede divisionist
pi_25237308
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb niet het idee dat AZ onder hun kunnen spelen hoor, als AZ verliest ligt dat echt aan de kracht van Aachen.
Landzaat en Kromkamp gaan weg en wat overblijft is Hollandse middelmaat. Dat nieuwe stadion wordt een flop; In Heerenveen en Vitesse zit structureel meer groei dan in dat wannabe-Ajax in Noord-Holland.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25237311
Co kennende komen er straks minstens 2 aanvallers in en gaat er een verdediger of Lindenbergh af.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237319
Az is het helemaal kwijt
pi_25237320
ook de eerste keer in de wedstrijd dat ik het AZ publiek zowaar even hoorde
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_25237361
Kerkrade viert feest
pi_25237370
Co riep al een invaller. Nelisse?
www.thuisuiteten.nl
pi_25237377
vindt dat Aachen wel wat weghebben van VVV Venlo
pi_25237387
Ik vrees voor Sichone dat ie wat eerder mag gaan douchen dan de rest...
www.thuisuiteten.nl
pi_25237393
Hopenlijk zet AZ deze "stijgende lijn" door in de resterende wedstrijden in de competitie
pi_25237394
Dat was bijna de 0-2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')