Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Nee, dan niet. Het is om te bevorderen dat je in een uitwedstrijd probeert te scoren in plaats van voor je pot te gaan hangen.
Er komt straks vuurwerk, aldus Toine. Mag dat van de UEFA?
CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Onzin, doen ze bij de competitie of beker ook niet. Bij Championsleague toch ook niet?
Op de Duitse tv zijn er helemaal geen herhalingen, misschien ook een indicatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oh ja, vandaar dat er net bijna alleen kansen van Aachen herhaald werden.
Ik word de nieuwe voorzitter van de FIFA, let op mijn woorden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
CL ook, bij de knock-out duels. Beker is één wedstrijd.
Ik zie het eerder 0-2 worden dan 1-1.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Corners, altijd link.
Landzaat en Kromkamp gaan weg en wat overblijft is Hollandse middelmaat. Dat nieuwe stadion wordt een flop; In Heerenveen en Vitesse zit structureel meer groei dan in dat wannabe-Ajax in Noord-Holland.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb niet het idee dat AZ onder hun kunnen spelen hoor, als AZ verliest ligt dat echt aan de kracht van Aachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |