Ik ben geen Bundesliga-kenner, maar ik volg de Serie A, het premiership en de Priméra Division nauwlettendquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon wat info voor de niet-Europa kenners, zoals cultheld.
Jammer voor Aachen, lucky goal van Mathijsen.
Volgens mij stond er nog iemand bij de tweede paal van Aachen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Was het geen buitenspel na die doorkopbal van Barry?
Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik ben geen Bundesliga-kenner, maar ik volg de Serie A, het premiership en de Priméra Division nauwlettend
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:05 schreef methodmich het volgende:
Jammer jammer, nu is het gebeurd voor de sympathieke Duitsers.
AZ staat voor MM gelijk aan Co.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?
Als ik al je posts in dit topic nalees druipt het er vanaf bij je.
Gun je het ze eigenlijk wel, dat ze doorgaan of had je liever een Duitse ploeg zien doorgaan?
Aachen is een hele sympathieke club, leuk als ze zo kunnen stunten.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent ook helemaal niet anti-AZ, he?
Als ik al je posts in dit topic nalees druipt het er vanaf bij je.
Gun je het ze eigenlijk wel, dat ze doorgaan of had je liever een Duitse ploeg zien doorgaan?
Dat valt helemaal niet mee, maar is ook logisch te verklaren. Valencia, Atlético Madrid, Zaragoza, Tottenham, Liverpool, Chelsea, AC Milan, Fiorentina en Napoli (serie B volg ik voor zo ver dat mogelijk is) vind ik hele mooie clubs en daar wil ik dan ook alles van wetenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Co die een defensieve wissel doet, is ie ziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |