Met Robin Nelisse?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:47 schreef Stpan het volgende:
Nou, en nu weer combinatievoetbal, tik tik!
Typische Co-opmerkingquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mooie oneliner:
"Het gaat er niet om of je gelijk hebt, het gaat er om of je gelijk krijgt."
Ali Airofobiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Wat heeft Co nog achter de hand? Die Bosnische vlegel wellicht.
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraarquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
Mooie oneliner:
"Het gaat er niet om of je gelijk hebt, het gaat er om of je gelijk krijgt."
Was Vermeulen jouw hoogleraar?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraar
Is Cruijff een hoogleraar?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Joppy het volgende:
[..]
Maar laat ik die nou vorig jaar ook al eens hebben gehoord van een hoogleraar
Ik zie het nog niet gebeuren, want die Duitsers blijven vechten voor elke meter grond en ik heb AZ deze hele wedstrijd geen echt uitgespeelde kansen zien creëren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:58 schreef Harry_Sack het volgende:
nou moet het toch lukken zou je zeggen..
nope, Kuijpers was het volgens mij (in Groningen). Maar waarschijnlijk ligt de werkelijke bron ergens anders.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was Vermeulen jouw hoogleraar?
Paulus er uit, die heeft me een laufpensum!
Wat is je punt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Kai Michalke, oud-Hertha.
Heeft Bundesliga-goals achter zijn naam.
Barry had bijna een standbeeld van Scheringa kunnen krijgen.quote:
Gewoon wat info voor de niet-Europa kenners, zoals cultheld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |